اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اگه بابام زنده بود با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال اگه بابام زنده بود و بیوگرافی نقش های تیمور، بدری، مصیب مبارکی و… در این سریال  با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال اگه بابام زنده بود”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی حمد رضایی با بازی سیامک انصاری است. این سریال محصول سال ۸۳ و در ژانر درام، اجتماعی و کمدی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در رمضان همان سال از شبکه یک سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم در بهمن ماه ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اگه بابام زنده بود با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

 

بیوگرافی همه بازیگران سریال اگه بابام زنده بود با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال اگه بابام زنده بود و بیوگرافی نقش های تیمور، بدری، مصیب مبارکی و… در این سریال با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “اگه بابام زنده بود” روایتگر ماجرای فردی “تیمور” که به خاطر خرده دزدی‌هایش به زندان افتاده است. او پس از آزادی درمی‌یابد که مادرش با فردی به نام “مبارکی” ازدواج کرده است.

خلاصه داستان سریال اگه بابام زنده بود

مبارکی، که فرد خسیسی است، تلاش می‌کند تا همه چیز را مجانی به‌دست‌آورد، حتی شده با گدایی! تیمور و دوستانش نیز که از بی‌پولی و بی‌کاری رنج می‌برند، نقشه سرقتی را طرح‌ریزی می‌کنند اما …

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اگه بابام زنده بود به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اگه بابام زنده بود به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: همایون اسعدیان، نویسنده: جابر قاسمعلي – محمدرضا باباگلی – فاطمه استادی، مدیر تصويربرداری: سيروس عبدلي، دستیار اول تصویربردار: حمید رحیم زاده، گروه تصویربرداری: رستم حمیدی – سیروس تاسی – مهدی آشتیانی، موسیقی: فرهاد اسعدیان، تدوین: بابک رضاخانی – سیامک مهماندوست، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مريم هژيرون، دستیار کارگردان: علی عطار – شهریار شهامت، طراح صحنه و لباس: شهريار کلهر، مدیر صحنه: رحمان قهرمانی صحنه و لباس: افسانه بشارتی – علیرضا پورسلطانی – مریم احمدی – محمود شکرایی، طراح چهره پردازي: منيژه حاتم آبادي، اجرای گریم: جعفر جوادی، دستیار گریم: الهام جوادیان، عکاس: فرشید اخلاقی پور، مسئولین فنی: هدایت ولایتی – امیر جورابچی، فیلمرو: حمید کشاورز، روابط عمومی: پیمان تحقیقی، جلوه های ویژه: عباس شوقی، مدير تدارکات: رضا ليلازي، صدابرداران: امير پرتوزاده – امیر رحمانی، صداگذاری و میکس: بابک رضاخانی – سيامک مهماندوست.

نظرات