عکس/ افشاگری بهمن بابازاده از مهاجرت سالار عقیلی و خانواده اش به اسپانیا، ماجرا چیست

0

انتشار خبری درباره‌ی مهاجرت سالار عقیلی و محمد معتمدی و افشاگری بهمن بابازاده درباره زندگی سالار عقیلی در اسپانیا و محمد معتمدی در هلند خبرساز شد و واکنش های منفی کاربران را در پی داشت

عکس/ افشاگری بهمن بابازاده از مهاجرت سالار عقیلی و خانواده اش به اسپانیا، ماجرا چیست

مهاجرت سالار عقیلی و خانواده اش به اسپانیا

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: رکوردداران خواندن برای ایران، دیگر در کشورشان زندگی نمی‌کنند. سالار عقیلی مدتهاست که با خانواده در اسپانیا اقامت دارد و محمد معتمدی هم در هلند. این یک انتخاب شخصی ست و قابل احترام. اما زین پس، با مکث و تامل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.

مهاجرت سالار عقیلی به اسپانیا

تکذیب مهاجرت محمد معتمدی

محمد معتمدی، در واکنش به این خبر بدون توضیح درباره‌ی موقعیت خودش و خانواده‌اش، ویدیویی سلفی از خود در باغ فردوس تهران منتشر کرد. نام معتمدی در روز‌های اخیر، در فهرست پرداخت‌های مالی شهرداری تهران و هم‌چنین «دل‌نوشته»‌ی او برای واکسن داخلی، در رسانه‌ها آمده است.

واکنش ها به زندگی سالار عقیلی در اسپانیا

اما نجفی در این باره روزنامه شهرآرا نوشت: هیچ کس حق ندارد در زندگی شخصی آدم‌ها دخالت کند و آن‌ها را بابت تصمیم‌های شخصی شان به باد سرزنش بگیرد، ولی راستش مردم یقه پرمدعا‌ها را می‌گیرند و با بقیه آدم‌ها کاری ندارند. کسی به سام درخشانی، گوهرخیراندیش، فریبرز عرب نیا، شیلا خداداد، گیتی خامنه و خیلی از هنرمندان دوتابعیتی و چندتابعیتی ایرانی کاری ندارد، ولی چرا سالار عقیلی با اینکه سال هاست در اسپانیا زندگی می‌کند، خبر مهاجرتش این همه سروصدا می‌کند؟

چرا کامنت‌های مردم این قدر بدوبیراه دارد؟ چرا افتاد ه اند به مسخره کردن ترانه‌های وطن دوستانه اش؟ یادتان هست در روز‌های پخش سریال «معمای شاه» و زمانی که هرروز صدای زیبای عقیلی از قاب صداوسیما پخش می‌شد و ترانه فوق العاده زیبای «ایران، فدای اشک و خنده تو…» را همه باهم زمزمه می‌کردیم و چقدر دوستش داشتیم و بعدش او هزاران بار به برنامه‌های مختلف دعوت شد و هزاران بار این ترانه را خواند و ما مردم هم هزاران بار با او زمزمه کردیم.

حالا هرقدر هم که بخواهیم ساحت زندگی شخصی و کاری هنرمندی مثل سالار عقیلی را از هم جدا کنیم، مردم باز این دو را کنار هم می‌گذارند؛ اینکه اگر وطنت را دوست داشتی، چرا رفتی و حالا چرا برای همیشه می‌خواهی بروی؟

نظرات