داروخانه آنلاین بهترین داروخانه ایران

0

یکی از مشکلات اساسی در هر رابطه‌ی جنسی می‌تواند زود انزالی در مردان باشد. مشکل زود انزالی مشکل پیچیده‌ای نیست و قابل درمان است. طبق آمار گزارش شده شایع‌ترین بیماری در مردان زیر ۴۰ سال همین مشکل زود انزالی است. زود انزالی بدین معنا است که مرد خیلی زودتر از شریک جنسی خود به ارگاسم یا به عبارت دیگر اوج لذت جنسی می‌رسد و طی این شرایط نارضایتی و مشکلات زیادی را هم برای زن و هم برای مرد ایجاد می‌کند. اگر این مشکل درمان نشود در نهایت منجر به مشکلات بیشتر و بزرگ‌تری می‌گردد. برخی سعی می‌کنند که با خرید کاندوم و استفاده از آن، مشکل نعوظ و زود انزالی خود را رفع کنند اما باید دانست که خرید کاندوم راهکار و درمان اصلی و قطعی نیست. اما جای نگرانی نیست زیرا راهکارهای درمانی آن بسیار ساده است؛ چرا که بسته به میزان این اختلال در اشخاص با ژل‌های تاخیری و اسپری‌های تاخیری این مشکل تا حدود زیادی بر طرف می‌گردد. در ادامه به توضیح هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید.

داروخانه آنلاین

خرید کاندوم

کاندوم پوششی است کشسانی که از ورود اسپرم از آلت تناسلی مرد به زن جلوگیری می‌کند. کاندوم در دو جنس لاتکس و غیر لاتکس در بازار به فروش می‌رسد. کاندوم‌ها انواع متفاوتی دارند و همچنین دو نوع مردانه و زنانه دارند که خرید کاندوم مردانه بسیار رایج‌تر از خرید کاندوم زنانه است. چرا که کاندوم‌های زنانه گران‌تر هستند و پوشیدن آنها دشوار می‌باشد. نکته‌ی جالب در مورد کاندوم‌ها این است که نه تنها از بارداری زنان جلوگیری می‌کند بلکه مانع از بیماری‌های مقاربتی همچون ایدز، هپاتیت، هرپس، سیفلیس و… می‌شود به همین سبب است که خرید کاندوم و استفاده از آن در رابطه‌ی جنسی به شدت توصیه شده است. از آنجایی که کاندوم‌ها انواع مختلفی دارند حین خرید کاندوم باید دقت داشته باشید تا کاندومی را تهیه کنید که لازم دارید. برخی از انواع کاندوم‌ها عبارتند از: کاندوم خاردار، کاندوم طعم‌دار، کاندوم اسپرم کش، کاندوم بسیار نازک، کاندوم روان ساز شده و…

یک نوع از کاندوم‌ها، کاندوم تاخیری است که از طرفداران زیادی برخوردار است. این نوع از کاندوم‌ها نوعی ماده دارند که پس از پوشیده شدن کاندوم توسط مرد، بر روی آلت تناسلی مرد بی حسی ایجاد می‌کند. این نوع از کاندوم‌ها می‌توانند (بسته به شخص و جنس کاندوم) تا حدود نیم ساعت موثر باشند. کاندوم‌های تاخیری معمولا برای افرادی که دچار زود انزالی یا اختلال نعوظ هستند طراحی نشده‌اند بلکه فقط برای افراد عادی تولید شده‌اند که می‌خواهند انزال خود را کمی به تعویق بیاندازند. ولی برای درمان اختلال نعوظ و زود انزالی درمان‌های دیگری وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ژل تاخیری

داروخانه آنلاین

یکی دیگر از محصولات جنسی که بسیاری از مردم هنگام خرید کاندوم آن را تهیه می‌کنند ژل تاخیری است. ژل‌های تاخیری باعث کم شدن حساسیت سر آلت تناسلی می‌شود و همین موجب می‌شود که زود انزالی درمان شود. درون این نوع از ژل‌ها لیدوکایین به کار رفته است. درصد لیدوکایین به کار رفته در این ژل‌ها دو درصد است. این لیدوکایین است که باعث بی حسی آلت تناسلی می‌گردد. حتی در برخی از ژل‌های تاخیری به جای لیدوکایین از مواد گیاهی استفاده شده است که همان خاصیت را دارند. در بیشتر مواقع مردانی که دچار زود انزالی هستند ژل‌های تاخیری را به سایر محصولات جنسی ترجیح می‌دهند چرا که این ژل‌ها سوزش ایجاد نمی‌کنند و حساسیت سر آلت تناسلی را به شدت کم نمی‌کنند بنابراین لذت جنسی کم نمی‌گردد و درمان کاملی برای افراد مبتلا به زود انزالی خواهد بود. این نوع از ژل‌ها انواع متفاوتی دارند که افراد مطابق نیاز و سلیقه‌ی خود می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. از برخی از مدل‌های این نوع از ژل‌ها می‌توان به ژل تاخیری ایموشن اشاره کرد. از ویژگی‌های ژل‌های تاخیری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تاخیر در رابطه جنسی
– روان کننده
– دارای مواد آنتی باکتریال
– فرمولاسیون بر پایه آب

اسپری تاخیری

درصد لیدوکایین به کار رفته در اسپری تاخیری ده درصد است. این بدین معنا است که میزان بی حس کردن آلت تناسلی خیلی بیشتر از ژل‌های تاخیری است. در این نوع از اسپری‌ها هوای فشرده و الکل به کار رفته است و هنگام برخورد با پوست احساس گرما ایجاد می‌کند و پس از آن به خاطر وجود لیدوکایین بی حسی ایجاد می‌شود. معمولا افرادی که مشکل زود انزالی حاد دارند از اسپری‌های تاخیری استفاده می‌کنند و استفاده این محصول برای افرادی که هیچ گونه مشکلی (زود انزالی) ندارند توصیه نمی‌شود بلکه این نوع از افراد باید فقط به خرید کاندوم اکتفا کنند. این که از کدام مورد از ژل تاخیری یا اسپری تاخیری برای درمان زود انزالی و درمان اختلال نعوظ استفاده کنید کاملا بستگی به خودتان و میزان حاد بودن اختلال‌تان دارد. اما لازم به ذکر است که این نوع از محصولات جنسی ضرری به سلامت بدن وارد نمی‌کنند. از ویژگی‌هایی که این اسپری‌ها ایجاد می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– بالا بردن حس رضایت حین رابطه
– درمان زود انزالی
– برگشتن به حالت نرمال بعد از رابطه جنسی
– افزایش مدت زمان مراقبت و…

اسپری‌های تاخیری انواع متفاوتی دارند. شما می‌توانید علاوه بر خرید کاندوم و اسپری‌های تاخیری، انواع این ژل‌ها را از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین یک فروشگاه آنلاین است که محصولات متفاوتی از قبیل محصولات ورزشی، محصولات جنسی، مکمل‌های بدن‌سازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ویتامین‌ها و… را داراست. این داروخانه در واقع زیرمجموعه‌ای از داروخانه‌ی دکتر شهبازی است که برای ارائه‌ی خدمات برتر با ده داروخانه‌ی دیگر در حال همکاری است. این داروخانه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در سریع‌ترین حالت ممکن (در تهران ۲۴ ساعت و د شهرستان‌ها حدامثر ۷۲ ساعت) به دست مشتریان خود می‌رساند و مشتریان می توانند این محصولات را درب منزل خود به سادگی دریافت کنند. علاوه بر این خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومن با پست رایگان خدمت هم‌میهنان عزیز ارسال می‌گردد. داروخانه آنلاین دارای گروهی از متخصصین فنی است که در تمام مراحل ارسال محصولات نظارت دارند و همچنین دارای گروه پشتیبانی است که در تمام روزهای سال از ساعت نه صبح الی نه شب به سوالات و مشکلات مردم پاسخگویی می‌کنند. این داروخانه به خاطر ارائه‌ی خدمات شایسته و سابقه‌ی چندین ساله و همچنین دارو بودن نماد اعتماد الکترونیک، مورد اعتماد و محبوبیت مردم قرار گرفته است.

نظرات