مدل مانتو عقد شیک جدید عروس ۱۴۰۰ | راهنمای خرید مانتو عقد محضری

2

وقتی بحث جشن عقد و عروسی می شود اولین چیزی که به ذهن هر عروس خانومی می رسد، این است که چه بپوشم !! معمولاً جشن عقد به دو صورت گرفته می شود: اول به صورت یک جشن مفصل در تالار که همانند عروسی است و در آن عروس خانم لباس شبیه به لباس عروس اما با رنگی متفاوت می پوشد. اما نوع دوم آن یک مراسم مختصر و مفید در محضرخانه، جشن عقد کوچکی گرفته می‌شود که در آن عروس خانوم مانتو عقد محضری می پوشند و یا یک پیراهن ساده. در این پست می پردازیم به مدل های جدید و شیک مانتو عقد محضری که از جدیدترین مدل های مزون های ایرانی گرفته شده است و شما می توانید از آنها برای خرید و یا دوخت مانتو عقد ایده بگیرید.

مانتو عقد

 نکات انتخاب مانتو عقد محضری

برای پوشیدن مانتو عقد هیچگونه شرایط و قواعد خاصی وجود ندارد و مانند لباس عروس نیست که حتماً باید رنگ آن سفید باشد و یا مدلهای خاصی پیروی می کند. ما به شما ایده هایی می‌دهیم که معمولاً عروس خانم ها از آن ایده ها در جشن عقد خود استفاده می کند اما باز هم شما می توانید تمامی این نکات را نادیده بگیرید و بنا به سلیقه خودتان مانتو عقد محضری تان را انتخاب کنید.

برای انتخاب مانتو عقـد از رنگهای روشن و شاد استفاده کنید

معمولا عروس خانوم ها از مانتو عقد رنگ روشن استفاده میکنند مثل مانتو عقد سفید، گلبهی، طوسی، یاسی، صورتی، آبی کمرنگ و … است. عروس خانم ها برای تمامی مراسم های خود سعی می‌کنند از رنگهای شاد استفاده کنند. به قول قدیمی‌ها شگون ندارد که عروس رنگ تیره بپوشد. اما تمامی این‌ها تنها عرف است و اجبار نیست. پس اگر رنگ های دیگری جز این رنگ ها در نظر دارید حتما از علاقه خود پیروی کنید و میتوانید خاص باشید.

مانتو عقد

 مانتو عقد محضری خود را از مانتوهای مجلسی و کار شده انتخاب کنید.

برای مانتو عقد از مانتوهایی با طرح و پارچه مجلسی و شیک استفاده کنید و نه مانتو های اسپرت و خیابانی . مدل مانتو های مجلسی و خاص با مدل های خاص و کار شده و با پارچه های مجلسی شیک و زیبا استفاده کنید و از مانتوهایی که با آنها بیرون می روید و به درد خیابان می‌خورند استفاده نکنید حتی اگر افراد زیادی به مراسم شما نمی آیند اما عکس های مراسم عقد برای شما تا ابد باقی خواهد ماند بنابراین از لباسهای شیک و خاص استفاده کنید

  مانتو و لباس عقد پوشیده یا باز؟؟ مساله این است !!

قطعا خانواده همسرتان به نوع پوشش و حجاب شما و خانواده تان اهمیت داده اند و انتظار دارند شما مانند همیشه لباس بپوشید. یعنی اگر با حجاب هستید در جشن عقدتان ناگهان بی حجاب نشوید و یا برعکس. یعنی خودتان باشید و در نظر داشته باشید که لباس عقد و یا مانتو است که میپوشید نشان دهنده پوشش همیشگی شما و خانواده شما است بنابراین لباسی بپوشید که در شأن و منزلت خودتان و خانواده‌تان باشد از لحاظ پوشیده بودن یا نبودن نیز به سنت و عرف خانواده و فامیل خود برگردید.

مانتو عقد

تزیین لباس و مانتو عقد

برای دیزاین مانتو و لباس عقـد می توانید از چیزهای گوناگونی استفاده کنیدم. مثل تور ، گیپور ، مروارید و منجوق ، اپلیکه های جواهر دوزی شده ، پر و …. در سایت رنگل چندین مدل از مانتوهای عقـد محضری را به شما نشان میدهیم که میتوانید از آنها ایده بگیرید. پس حتما به سایت رنگل سر بزنید.

مدل کیف و کفش عروس خانوم برای جشن عقد

قطعا مانند هر استایل مجلسی ، تیپ و استایل عقـد نیز باید کیف و کفش ست داشته باشید. پوشیدن کیف و کفش ست به این معنا نیست که حتما باید همرنگ و هم شکل باشد. بلکه باید با لباس شما همخوانی داشته باشند. هموار توجه به جزییات مهم است . کفش مجلسی سفید عروس طوری انتخاب کنید و دقت کنید که پاشنه بلند و شیک و خاص باشد. اگر کفش پاشنه بلند اذیتتان میکند حداقل برای عکاسی حتما از کفش پاشنه بلند استفاده کنید که قد و قامت شما را زیباتر نشان میدهد و در استایل شما تاثیر دوچندانی دارد. اگرچه در عکس ها کیف شما دیده نمیشود و حتی هنگام نشستن روی صندلی ها و خواندن خطبه عقـد نیز کیف نباید در دستانتان باشد اما هنگام ورود به سالن و محضر عقـد باید کیفی در دست داشته باشید که برای تکمیل شدن تیپ و استایل شما بهتر است آن نیز با لباس و کفش شما ست و مناسب عروس خانوم باشد.

مانتو عقد

برای دیدن مدل های مانتو و لباس عقد و عروسی به سایت رنگل مراجعه کنید.

منبع : سایت رنگل www.rangol.ir

2 دیدگاه در “مدل مانتو عقد شیک جدید عروس ۱۴۰۰ | راهنمای خرید مانتو عقد محضری

  1. asal گفت:

    کت زنانه را با چی بپوشیم؟
    کت های زنانه به خاطر کاربرد و استفاده های متنوع و خاصی که دارند، همیشه مورد توجه بوده اند. آنها محصولاتی هستند که به راحتی با هر ترکیب و استایلی ست میشوند و با شرایط و موقعیت های مختلف نیز سازگاری دارند. یکی از علت های محبوبیت آنها نیز در کنار خاص و متفاوت بودنشان، همین موضوع است که تنوع مدلی آنها زیاد است و در ترکیب با لباس های دیگر مشکلی نخواهید داشت. بنابراین میتوان از کت های زنانه در ترکیب و استایل های رسمی، اسپرت، مجلسی و روزانه استفاده کرد. همچنین پوشیدن هر یک از انواع مدل های کت با تیشرت، تاپ، شومیز، بافت و هودی و… و همینطور شلوار جین یا پارچه ای و… با صندل، بوت بلند و نیم بوت یا کتانی و کفش پاشنه دار و… مرسوم است و به ترکیب و استایل های شیک و جذاب می انجامد.

  2. مرسده گفت:

    موافقم لباس عقد باید با لباس تو خیابونی یه فرقی داشته باشه

نظرات