۷ نکته ضروری خرید محصولات چرمی

0

 ۷ نکته ضروری خرید محصولات چرمی

ما در این مقاله سعی داریم مهارت شما را در انتخاب و خرید محصولات چرم طبیعی بالا ببریم ، ضمنا همواره سعی کنید در هنگام خرید محصولات چرمی (کیف اداری چرم ، کیف پول چرم، کمربند چرمی ، انواع کیف دوشی چرم زنانه و مردانه ، کیف سامسونت چرم و … یا از کمک یک دوست یا فردی که مهارت کافی در شناخت چرم دارد بهره بگیرید و یا از فروشگاه های معتبر تولیدی محصولات چرم طبیعی خرید کنید .

محصولات چرمی

در هنگام خرید محصولات چرمی مانند ، انواع مدل های کیف اداری چرم طبیعی مردانه و یا زنانه ، کیف پول مردانه چرم اصل ، کمربند چرم طبیعی مردانه ، انواع کیف دوشی چرم طبیعی ، کیف سامسونت چرم ، بوت و چکمه چرم طبیعی و … گاها به دلایل گوناگونی از جمله سطح آگاهی ناکافی از تشخیص نوع چرم و یا به دلیل زیاده خواهی (فریب) بعضی از فروشنده ها و فروشگاه های غیر تخصصی ممکن است چرم نامرغوب و یا حتی غیر چرمی مثلا کیف اداری مردانه چرم مصنوعی را به قیمت بسیار گزاف و به عنوان چرم طبیعی و به قیمت کیف چرم لوکس در اختیار خریداران قرار دهند . برای حل مسائل این چنینی و همچنین تجربه یک خرید موفق و آگاهانه چه بصورت خرید حضوری و چه خرید اینترنتی کیف چرمی (خرید آنلاین از فروشگاه های تخصصی محصولات چرمی و فروشگاه های چند منظوره) از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید :

محصولات چرمی

 – همواره سعی کنید هنگامخرید محصولات چرمی، چه به صورت حضوری و چه در هنگام خرید آنلاین و اینترنتی حتما از فروشگاه های تخصصی کیف چرم که فقط محصولات چرمی ارائه می کنند خرید کنید (تولیدی کیف چرم) ، زیرا در این حالت شما قطع به یقین از یک مرکز تخصصی (تولید کننده کیف چرمی) که اطلاعات کافی جهت مشاوره و راهنمایی در انتخاب و خرید محصول مورد نظر را دارد خرید می کنید و میتوانید با اطلاعاتی که فروشنده یا سایت در اختیار شما قرار می دهد در انتخاب محصول خود بهره بگیرید .
نکته : این فروشگاه ها به دلیل اینکه گاها ، تولید کننده و فروشنده دست اول محصولات خود هستند قطعا محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب تر(کیف چرم ارزان) و بدون در نظر گرفتن هزینه های مازاد (پورسانت ، واسطه گری و … ) برای فروش عرضه می کنند.

در هنگام خرید محصولات چرمی حتما از فروشنده بخواهید که علاوه بر درج عنوان چرم طبیعی بودن کالا در فاکتور ، کارتضمانت کیف چرم ، کفش چرمی ، کمربند چرم ، کیف پول جیبی چرم مردانه و … را نیز به همراه فاکتور محصول به شما تقدیم نماید و فقط به گفتار لفظی شخص فروشنده بسنده نکنید که اگر بر خلاف ادعای فروشنده شما یک محصول غیر چرمی (چرم مصنوعی) را به عنوان محصول چرمی خرید کردید با سند و مدرکی که در اختیار دارید (فاکتور فروش کیف چرمی و کارت گارانتی محصول چرم ) بتوانید از حق خود دفاع کنید .

محصولات چرمی با توجه به اینکه ازچرم طبیعی گاوی (و یا چرم گوسفندی برای کیف های زنانه و پوشاک ، و چرم بزی) در ساخت آن استفاده شده است دارای نشانه های بارز و کاملا آشکاری نسبت به محصولات غیر چرمی (چرم مصنوعی و چرم صنعتی ) هستند که با اندکی تجربه و همچنین دقت در بافت چرم ، لطافت چرم ، بوی چرم ، پرز پشت چرم و غیره می توانید به راحتی برای مثال یک کمربند چرم طبیعی را از یک کمربند طرح چرم و یا چرم مصنوعی از هم تشخیص دهید .

 – دوام و دوخت چرم : کلیه محصولات چرمی لزوما با دوام و دارای طول عمر بالا نیستند عمر و دوام کیف های چرم علاوه بر نوع و کیفیت چرم بیشتر به دوخت آن بستگی دارد پس در هنگامخرید محصولات چرمی خیلی خیلی به دوخت آن دقت کنید دوخت ها نباید کج باشند و یا خیلی به لبه کار نزدیک باشد همچنین دسته کیف علاوه بر چسبی که موقع نصب اتصالات به کار برده می شود ، باید با دوخت محکم و یا پرچ قوی و یا یراق آلات با کیفیت فلزی به بدنه کیف متصل شده باشند .

محصولات چرمی

  یراق آلات چرمی : هنگام انتخاب و خرید انواعکیف چرم ، کمربند چرمی و ست کیف چرم و غیره به ظرافت و کیفیت یراق آلات به کار برده شده دقت کنید و کاملا چک کنید که قفل ها ، سگک ، مودبرها ، زیپ و سرزیپ ، حلقه نیم گرد و اتصالات بند ها کاملا فلزی و با آب کاری با کیفیت استفاده شده باشد ، معمولا زیپ های فلزی در محصولات چرمی علاوه بر زیبایی ، دوام و عمر بالاتری نسبت به زیپ های پلاستیک دارند . اگر بصورت حضوری قصد خرید کیف را دارید چندین بار قفل ها و زیپ ها را باز و بسته کنید تا از روان بودن و کیفیت بالای آن مطمئن شوید .

رنگ کیف چرمی : اغلب محصولات موجود در بازار قائدتا در رنگ های مشکی ، قهوه ای روشن و تیره و عسلی موجود هستند زیرا به گفته تولید کننده های کیف چرمی و فروشگاه هایفروش کیف چرم طبیعی این رنگ ها بیشتر برای محیط های رسمی و روزمره مناسب تر هستند و ست کردن این رنگ از کیف های چرمی معمولا با کفش ، کمربند و ساعت چرمی مخصوصا برای آقایان راحت تر است البته در هنگام خرید هر نوع محصول چرمی بیشتر سلیقه ی شخصی ، محیط کار و یا سایر لوازمی که قرار است با کیف خود همزمان استفاده کنید نیز شما را در انتخاب رنگ نهایی می تواند کمک کند .

تو دوزی داخل کیف : در هنگام خرید محصولات چرمی علاوه بر قسمت خارجی و ظاهری کیف سعی کنید تو دوزی داخلی کیف رو هم با دقت مشاهده کنید که هم از آستر خوب و با کیفیت و هم ظرافت و دقت خوبی در دوخت آن بکار برده شده باشد . زیرا اگر این نکات رو خوب و با دقت بررسی نکنید و با توجه به اینکه قرار است به طور روزمره از کیف استفاده کنید باید مطمئن شوید که آستر و تو دوزی داخلی کیف برای شما مشکل ساز نخواهد بود .

 

امیدواریم با رعایت موارد یاده شده فوق توانسته باشیم کمکی در راستای خرید موفق شما انجام داده باشیم .

جهت مشاهده محصولات گروه تولیدی چرم فاخر که کلیه محصولات خود را با قیمت عمده و بدون دخالت واسطه و بصورت آنلاین تکفروشی میکند وارد سایت چرم فاخر شوید.

www.fakherleather.com

 

 

نظرات