کاشی تبریز ، کاشی که برای شما طراحی شده است!

0

کاشی تبریز یکی از محصولات پرطرفدار و پیشرو در زمینه خرید کاشی و سرامیک است. شهر تبریز از دیرباز به عنوان مرکز طراحی و معماری شناخته شده است و یکی از شهرهای مطرح در سطح بین المللی است، در نتیجه جای تعجب نیست که ببینیم کاشی تبریز نیز به یکی از محصولات مهم در بازار تبدیل شده است. تولید کنندگان این کاشی همواره بر نیازهای مشتریان تمرکز دارند و تلاش می کنند محصولاتی منطبق با نیازهای آن ها را طراحی کنند و همین امر سبب شده است مشتریان سخت پسند انتخاب این کاشی را به محصولات مشابه دیگر ترجیح دهند.

کاشی تبریز

تنوع بالای کاشی تبریز، یکی از رموز موفقیت این محصول

شاید هرگز نتوانید کاشی را در بازار پیدا کنید که به اندازه کاشی تبریز تنوع داشته باشد. در واقع، وقتی مشتریان می خواهند برای محیط های مورد نظر خود کاشی انتخاب کنند، تمایل دارند نمونه های زیادی را ببینند تا از بین آنها بهترین محصولی را که با ویژگی های محیطی آنها همخوانی دارد خریداری نمایند. این کاشی در انواع طرح ها و مدل ها تولید می شود و همین ویژگی نقش موثری در افزایش رضایت خریداران کاشی دارد. برخی از جدیدترین مدل های این کاشی به شرح زیر هستند:

– آرت دکو
– دیاموند
– آتلانتا
– زیرینو
– آکوا
– بی اند
– دنور
– مونت بلانک
– مایا
– سندیگونوین
– مدیسون
– بریو
– الیت

کیفیت کاشی تبریز بی نظیر است!

باید بدانید تیتر بالا نظرات مشتریانی است که از این کاشی ها استفاده کرده اند. در واقع، متریال به کار رفته در ساخت کاشی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این متریال مرغوب نباشد، کاشی با کوچکترین ضربه ای آسیب می بیند و دچار شکستگی می شود. اما موادی که در ساخت کاشی تبریز به کار می روند موادی با کیفیت و درجه یک هستند. همین امر سبب شده است که این محصولات در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند و دچار شکستگی نشوند. کیفیت این کاشی ها به قدری بالاست که تا به حال توانسته اند گواهینامه های معتبری از جمله ISO1004:2012 و ISO45001:2018 و  CE:280 را دریافت کنند.

کاشی تبریز

قابلیت استفاده در تمامی محیط ها!

مهم نیست که شما می خواهید از کاشی برای محیط کاری خود استفاده کنید و یا محیط خانه! این محصول برای هر نیازی مدلی دارد و تنوع رنگی بالا سبب شده است که خریدار بتواند با توجه به دکوراسیونی که مد نظر دارد بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند. در نتیجه، شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی اقدام به خرید کاشی تبریز کنید و با خرید این محصول حس خوبی را در محیط به وجود بیاورید. هیچ چیز مثل خرید یک محصول با کیفیت نمی تواند خریدار را خوشحال و سرزنده کند.

کاشی تبریز

نکات مهم در انتخاب کاشـی تبریز

شاید بتوان گفت یکی از مشکلات رایج کسانی که می خواهند اقدام به خرید کاشی کنند تنوع زیاد محصولات و دشواری مسیر برای انتخاب کاشی مورد نظر است. اما باید بدانید که شما با چند راهکار ساده به سادگی می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای انتخاب کاشی، از جمله کاشی تبریز، به نکات زیر توجه داشته باشید:

– ابتدا به طور دقیق مشخص کنید که برای کدام قسمت خانه کاشی می خواهید. زیرا کاشی ها در قسمت های مختلفی از جمله سرویس بهداشتی، کف، دیوار و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه با مشخص کردن محیط می توانید به سراغ محصولات مورد نظر خود بروید.
– متراژ محیط را در نظر بگیرید و بر اساس آن کاشی را انتخاب نمایید. اگر متراژ محیطی که می خواهید کاشی کنید زیاد است، نباید کاشی های کوچک انتخاب کنید و اگر متراژ محیط کم است، نباید کاشی های بزرگ انتخاب کنید.
– به اطلاعات کاشی دقت داشته باشید. اگر می خواهید از کاشی در مناطق مرطوب استفاده کنید این کاشی باید دارای مشخصه ای به نام A باشد که در پشت کاشی درج می شود. همچنین، اگر می خواهید مقاومت کاشی در برابر لیز خوردن را بسنجید باید به C.O.F توجه کنید. هر چقدر این عدد پایین تر باشد، مقاومت آن در برابر لیز خوردن کمتر است.

در نتیجه؛ شما با توجه به این اطلاعات می توانید بهترین گزینه را خریداری کنید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. خرید کاشی و سرامیک از جمله کارهایی است که همگی ما مجبور می شویم روزی آن را انجام دهیم. کسب اطلاعات کافی در مورد کاشی ها به شما کمک می کند خرید کاشی و سرامیک را با دیدی باز انجام دهید.

کاشی تبریز

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با ویژگی های کاشی تبریز و خرید کاشی و سرامیک آشنا کنیم. همانطور که متوجه شده اید این کاشی کیفیت بسیار بالایی دارد و هرگز در برابر فشار و ضربه دچار شکستگی نمی شود. همچنین، تنوع این محصولات بسیار بالاست و تقریبا می توان گفت برای هر سلیقه ای مدلی وجود دارد. اگر شما تصمیم به خرید کاشی و سرامیک و یا کاشی تبریز گرفته اید، باید به مراکز و وب سایت های معتبر فروش مراجعه کنید تا بتوانید محصول اصل و با کیفیت را خریداری نمایید. سایت کاشی لند به آدرس kashiland.com  سرزمین آنلاین کاشی و سرامیک است. این سایت تلاش کرده است تا به اولین و بزرگترین پرتال تخصصی در این حیطه تبدیل شود و با ایجاد بستری امن خرید و فروش کاشی را به روندی ساده تبدیل سازد. شما می توانید با مراجعه به این سایت نمونه های مختلف کاشی را ببینید و در پایان بهترین گزینه را برای خود سفارش دهید.

نظرات