چه کار کنیم بعد از اصلاح صورت جوش نزنیم؟

0

یکی از مهم ترین معضلاتی که خانم ها حین آرایشگاه رفتن دارند، مسئله جوش زدن پس از اصلاح است. در مورد جوش زدن پس از اصلاح صورت همیشه و همه جا بحث و گفتمان بوده و در آخر همه به این نتیجه می رسند که این مشکل به نوع پوست و مدل اصلاح صورت و همچنین استفاده و خرید از لوازم آرایش اصل بر می گردد. به همین خاطر ما در این مقاله با شما هستیم تا شما را با مواردی که می تواند به جوش زدن کمتر پس از اصلاح صورت کمک کند راهنمایی کنیم تا در انتها بتوانید بدون دغدغه جوش زدن به اصلاح صورت خود بپردازید.

جوش صورت

انتخاب بهترین روش را برای اصلاح صورت

شاید شما هم با این شعار ساده آشنا باشید که پیشگیری بهتر از درمان است. در خصوص موارد پوستی همیشه این شعار جوابگوی خوبی است چرا که شما می توانید قبل از اینکه مسئله ای برای پوستتان ایجاد شود، روش استانداردی را برای اصلاح صورت خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین روش برای اصلاح صورت می تواند تا حد زیادی پوست شما را از بروز جوش‌های اضافی خلاص کند. به عنوان مثال بند انداختن صورت می تواند پوست صورت را در معرض بیشتری از التهابات قرار دهد به صورتی که احتمال ملتهب شدن صورت را چند برابر می‌کند. بنابراین در صورت امکان از روش‌های بهتری مانند تیغ انداختن صورت، اصلاح صورت با کرم‌های موبر و یا لیزر موهای صورت، تا حدبسیار زیادی صورت خود را از جوش‌های ملتهب راحت نگه دارید.

درمان جوش صورت بعد از اصلاح با بند چیست؟

حال به این پرسش پاسخ می‌دهیم که اگر ناچار از روش بند انداختن برای اصلاح صورت استفاده کردید چطور باید از جوش زدن جلوگیری کنید؟ بهترین و ساده‌ترین راه این است که با انجام فرایندهایی منافذ باز صورت خود را ببندید.

خوشبختانه سرم صورت و لوسیون‌های متفاوتی توسط شرکت‌های ایرانی تولید شده است که با کمک آن‌ها به راحتی می‌توان منافذ باز را بعد از اصلاح بست. به عنوان مثال خرید کرم ضد جوش مثل لوسیون بعد از اصلاح سینره می‌تواند یک گزینه محبوب و اقتصادی برای خانم‌هایی باشد که بعد از اصلاح با جوش زدن مواجه می‌شوند.

این محصولات فوق العاده در فروشگاه اینترنتی زیبابست به آدرس  zibabest.com قابل خریداری و سفارش هستند. پس اگر شما هم با مشکل جوش زدن بعد از اصلاح مواجه می‌شوید، حتما به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید و با خرید محصولات ارزان و با کیفیت پوستتان را از جوش زدن زیاد خلاص کنید.

جوش صورت

بهترین ماسک ضد جوش بعد از اصلاح چیست؟

یکی دیگر از روش‌های ساده‌ای که به کمک آن می‌توان به راحتی از جوش زدن جلوگیری کرد این است که از ماسک‌های ضدجوش استفاده کنید. استفاده از ماسک ضد جوش صورت می‌تواند جلوی ملتهب شدن صورت را تا حد بسیاری بگیرد و به این حالت شما می‌توانید از پوست اصلاح شده و درخشان خود پس از استفاده از ماسک لذت ببرید. اما چه ماسکی می‌تواند قدرت ضدجوش بودن را داشته باشد؟

ترکیب گلاب، خیار و ماست می‌تواند ساده ترین و ارزان قیمت ترین ماسک بری شما باشد. به علاوه می‌توانید از گلاب به عنوان اسپری صورت خانگی استفاده کنید. همچنین، پیشنهاد می کنیم از ترکیب سدر و ماست برای ماسک صورت بعد از اصلاح استفاده کنید تا با ایجاد زمینه خنک و مرطوب امکان ایجاد جوش کاهش یابد.

بلافاصله بعد از اصلاح صورت آرایش نکنید

حالا که در مورد راه‌های جلوگیری از جوش شدن صحبت کردیم، بهتر است تا در مورد نبایدها هم صحبت کنیم تا به اشتباه با یک حرکت صورت اصلاح شده خود را مستعد به جوش زدن نکنید.

یکی از مهم‌ترین نبایدها و اشتباهات رایج بعد از اصلاح این است که به هیچ عنوان بلافاصله بعد از اصلاح از مواد آرایشی روی پوست استفاده نکنید.

توجه داشته باشید که بعد از اصلاح کردن منافذ صورت شما کاملا باز شده و آرایش بلافاصله، باعث می‌شود که مواد آرایشی وارد منافذ پوست شما شود. تجمع این چربی‌ها و مواد شیمیایی به سادگی باعث ایجاد جوش و لک روی پوست شما خواهند بود. به همین ترتیب پیشنهاد می‌کنیم به منظور جلوگیری از جوش زدن، حتما از آرایش کردن بی موقع جلوگیری کنید.

جوش صورت

از شوک آب سرد و گرم پس از اصلاح کردن بپرهیزید

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجهی کنید این است که بلافاصله بعد از اصلاح صورت، پوست خود را با شوک آب سرد و آب گرم مواجه نکنید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما صورت خود را با آب ملایم بشورید تا پوست شما با منافذ بازی که دارد در معرض شوک آب قرار نگیرد.

صورت خود را با حوله یا یک دستمال نرم پاک کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج بعد از اصلاح این است که بعد از اصلاح و شستشوی صورت خود، پوستشان را با حوله ضخیم خشک می‌کنند. تمیز کردن پوست با حوله ضخیم می‌تواند تا حد زیادی به پوست تازه اصلاح شده صدمه بزند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که برای پاک کردن و خشک کردن صورت خود بعد از اصلاح، حتما از یک دستمال پنبه‌ای یا حوله نرم و لطیف کمک بگیرید.

کمک گرفتن از محصولات پوستی اورجینال برای بازسازی پوست

ما در این مقاله شما را با روش‌های جلوگیری از جوش زدن صورت بعد از اصلاح آشنا کردیم. علاوه بر این موارد، توجه کنید که لوازم اصلاح شما کاملا استریل و عاری از هرگونه باکتری باشند. چراکه در بسیاری از موارد، تمیز نبودن ابزار دلیل ایجاد انواع جوش است.

از طرفی بعد ز اصلاح با کمک محصولات اورجینال و کرم های مرطوب کننده، رطوبت از دست رفته را به پوست بازگردانید. سعی کنید از کرم‌هایی استفاده کنید که حاوی کلاژن هستند تا پوست شما شاداب و درخشان به نظر برسد.

برای خرید این محصولات به صورت اورجینال از بهترین برندها، کافی است به سایت زیبابست سر بزنید.

نظرات