جدیدترین مدل های دستکش زمستانی دخترانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

0

دستکش زمستانی دخترانه بچگانه : دستکش یکی از پوشاک مناسب و ضروری برای فصل زمستان است. به همین جهت ما مدل های شیک دستکس دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستکش زمستانی دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل های دستکش زمستانی دخترانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

اندازه دستکش :  بهتر است توجه داشته باشید که برای خرید باید دقت کنید که دستکشی که برای فرزندتان انتخاب می کنید تا بالای مچ تان را بپوشاند. همچنین توجه کنید که دستکش هایی که یک قسمت کشی در انتهای آن ها وجود دارد، از بهترین گزینه ها برای انتخاب هستند. زیرا مانع ورود هوای سرد خواهند شد.

دستکش زمستانی بچگانه

راهنمای خرید

انواع دستکش بچگانه :

مدل های پشمی و پارچه ای :  این دستکش ها حالتی فانتزی دارند و معمولاً از ظاهری هنری برخوردارند. این دستکش ها بسیار گرم اند. اما متاسفانه در زمان بارش برف و باران، خیس می شوند و آب به انگشتان نفوذ می کنند.

دستکش زمستانی دخترانه

دستکش های عایق : این دستکش ها با مواد عایق پر شده اند. قسمت بیرونی دستکش می تواند ضد آب باشد. این نوع دستکش برای دماهای خیلی سرد مناسب هستند. در حقیقت می توان از آن برای هوای مرطوب نیز استفاده کرد. اگر دستکش هایی را انتخاب کنید که قدرت تنفس بالایی دارند  در طول روز دستان کودکتان خشک و بدون تعریقی است.

دستکش بچگانه دخترانه

شستشوی دستکش ها : برای شستن دستکش‌ها کافی است آن ها را دست کنید و با آب و صابون مانند این که دارید دست‌های تان را می‌شویید آن ها را بشویید. سپس آن ها را در معرض هوای آزاد قرار دهید تا کاملاً خشک شوند. برای شستن دستکش‌ها می ‌توانید از مقداری شیرخشک حل شده در آب نیز استفاده کنید، به این ترتیب دستکش شما به خصوص اگر چرم باشد نو و براق می‌شود.

راهنمای خرید دستکش بچگانه

خرید دستکش را متناسب با شرایط آب و هوایی :

یک دستکش مناسب باید آستر مناسبی هم داشته باشد که معمولا از جنس پشم، کشمیر یا خز است. داشتن یا نداشتن آستر و نوع و جنس آن نقش مهمی در میزان گرم کردن دستکش دارد.

جنس دستکش زمستانی

دستکش‌هایی که آستر از جنس کشمیر دارند را می‌توانید تا دمای ۹ درجه زیر صفر هم بپوشید و دستکش‌های با آستر خز برا دمای پایین‌تر از این هم مناسب هستند و دستان شما را به خوبی گرم نگه می‌دارند.

قیمت دستکش بچگانه

دستکش فانتزی بچگانه دخترانه

نکات مهم خرید دستکش بچگانه

روش شستشو دستکش دخترانه

دستکش فانتزی دخترانه

همراه ما باشید

نظرات