جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار بچگانه دخترانه ۱۴۰۱

0

ست هودی و شلوار بچگانه : در بین لباس کودکان یکی از پر طرفدارترین مجموعه لباس ها ، ست هودی و شلوار است که از طرح ها و مدلهای متفاوتی برخوردار است. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید ست هودی و شلوار بچگانه دخترانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست هودی و شلوار بچگانه دخترانه

جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار بچگانه دخترانه ۱۴۰۱

هودی بچگانه تقریبا شبیه به سویشرت های کلاه دار هستند که بیشتر آن ها بدون زیپ و دکمه هستند. و در فصل پاییز جایگزین خوبی برای استفاده از کاپشن شده اند.

در مقابل شلوار بچگانه که ست با هودی است نیز بسیار گرم است و گزینه مناسبی برای پوشیدن در فصل پاییز است.

ست هودی و شلوار بچگانه

***

راهنمای خرید

نکات مهم خرید ست هودی و شلوار بچگانه :

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که لباسی را که برای فرزند خود خریداری می کنید باید راحت باشد و کودک شما در آن احساس آرامش داشته باشد پس در انتخاب لباس به سایز آن توجه لازم را داشته باشید. یکی از نکاتی مهم که باعث جذب مخاطب بالای هودی و شلوار بچگانه شده است همین راحتی و اسپرت بودن این لباس است. زیرا کودکان شما می توانند در این لباس به راحتی به بازی کردن بپردازند و احساس راحتی داشته باشند.

ست هودی و شلوار دخترانه

هودی و شلوار بچگانه از پارچه های مختلفی دوخته می شود که از برخی آن ها می شود حتی در فصل های گرم هم استفاده کرد. اما بیشترین مخاطب را در فصل های سرد سال دارند و تقریبا می شود گفت که هر کودکی یکی از آن ها را در کمد لباس های خود دارد. برای خرید این لباس به دوخت و پارچه ی استفاده شده دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید لباسی با کیفیت بالا خریداری کنید.

ست هودی و شلوار

بهتر است برای خرید به رنگ و مدل آن توجه داشته باشید سعی کنید از رنگی و طرحی استفاده کنید که همیشه روی مد باشد مثلا رنگ صورتی و طرح های کارتونی همیشه روی مد است به علاوه اینکه بسیاری از دختر بچه ها عاشق این رنگ و طرح هستند.

ست هودی و شلوار مخملی

طرح های هودی و شلوار بچگانه دخترانه :

هودی و شلوار های بچگانه دارای طرح های زیادی هستند که یکی از آن ها هودی زیپ دار است که به دلیل استفاده راحت آن طرفداران خاص خودش را دارد. یکی دیگر از مدل هودی و شلوار بچگانه دارای کش در پایین آستین ها و پاچه ها است و هم چنین چایین خود لباس است که باعث جلوگیری از سرما می شوند و بسیار مناسب برای فصل سرما هستند.

راهنمای خرید ست هودی و شلوار بچه گانه

 

قیمت هودی بچگانه :

ست هودی‌ و شلوار بچگانه جنس‌ها و طیف بسیار متنوعی از لباس‌های بازار را تشکیل می‌دهند. پس بدیهی است که گسترهٔ قیمتی آنها هم بسیار متنوع است. قیمت ست ها از حوالی ۳۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۳ میلیون تومان هم می‌رسد.

نکات مهم خرید هودی بچگانه

مدل های جدید هودی و شلوار بچگانه

انواع هودی و شلوار بچگانه

قیمت هودی و شلوار بچگانه دخترانه

همراه ما باشید

نظرات