جدیدترین مدل های ست بلوز دامن بچگانه دخترانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

ست بلوز دامن بچگانه دخترانه : یکی از پوشاک مورد علاقه دختر بچه‌ها بلوز و دامن است زیرا این ست را در همه جا می توان استفاده کرد. به همین دلیل است که ما مدل های شیک این ست همراه راهنمای خرید ۱۴۰۲ را برای شما والدین عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز و دامن بچگانه دخترانه

جدیدترین مدل های ست بلوز دامن بچگانه دخترانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انواع مدل دامن بچگانه :

مدل ساده: ساده‌ترین نمونه دامن هستند، این مدل فاقد هر گونه چین پلیسه و طرح خاصی می‌باشد. این مدل بیشتر برای دختر بجه‌های لاغر اندام توصیه می‌شود.

دامن‌ پیلی: این مدل دامن معمولا با پارچه‌های ضخیم دوخته می‌شود. دامن پلی با چین‌های آن شناخته می‌شود که دارای دو مدل چین منظم هستند. یعنی پیلی یک طرفه و دو طرفه که از روی یک طرفه و دو طرفه بودن پیلی می‌توان آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کرد.

ست بلوز و دامن بچگانه

راهنمای خرید

طبقاتی: اگر به دنبال یک دامن مناسب برای میهمانی و جشن‌های خانوادگی هستید بدون شک دامن طبقاتی بهترین گزینه است. این دامن در واقع از دوخته شدن چند لایه دامن روی هم ایجاد می‌شود به طوری که زمانی از بالا به دامن نگاه می‌کنید به شکل طبقه طبقه دیده می‌شود. جنس توری یکی از رایج‌ترین پارچه‌های دوخت این دامن است.

مدل نامتوازن: تفاوت اصلی این دامن با دامن‌های دیگر در اندازه متفاوت دامن از جلو، عقب و کناره‌ها با یکدیگر است. این مدل دامن به علت فانتزی بودن مناسب مهمانی‌های رسمی مناسب نیست.

ست بلوز و دامن دخترانه

نکات مهم خرید دامن بچگانه دخترانه :

جنس : با توجه به فصلی که قرار است کودکتان از دامن استفاده کند، جنس دامن را مشخص کنید. آیا دامن را قرار است در فصل گرم سال استفاده کند یا در فصل گرم سال و حتما به نوع استفاده از دامن هم توجه داشته باشید. جنس توری بیشتر برای جشن و مراسم غیر رسمی و کتان و ساتن برای مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایز : دامن‌ هم مانند سایر لباس‌های بچه‌گانه دارای سایز بندی است. بنابراین شما باید دامن متناسب با قد و وزن کودک خود را خریداری کنید. خوشبختانه شرکت‌های تولید کننده دامن این کار را برای شما ساده کرده‌اند و روی کمر دامن مشخص می‌کند که مناسب چه سن و سالی است. البته با توجه به تیپ کودک این سایزها می‌تواند متفاوت باشد.

نکات مهم خرید دامن بچگانه

بلوز دخترانه :

اگر در خرید یک بالاپوش زیبا برای فرزند خود تردید دارید، به احتمال زیاد یک بلوز دخترانه می‌تواند کار انتخاب لباس را برایتان ساده کند. بلوزهای دخترانه طرح‌های بسیار متنوعی دارد و برخلاف اغلب لباس‌ها از الگوی خاصی پیروی نمی‌کنند. آستین بلند، آستین‌کوتاه، آستین حلقه‌ای یا یقه‌ گرد، یقه برگردان و یقه هفت همه در بلوزهای دخترانه دیده می‌شوند.

بلوز دخترانه بچگانه

انواع بلوز بچگانه :

مجلسی : بلوزهای مجلسی دخترانه طراحی فاخرتر و شیک‌تری دارند. این نوع بلوز معمولا از پارچه حریر دوخته می‌شود و آستین‌های حلقه‌ای دارد. آستین‌های بلند با سرآستین‌های پاکتی یا چین‌دار هم از ترندهای محبوب بلوز مجلسی دخترانه هستند.

اسپرت : انتخاب بلوزهای اسپرت ساده‌تر است. یک بلوز دخترانه اسپرت شیک با طرح‌های عروسکی، فانتزی یا سادهو

ست بلوز و دامن

ست بلوز و دامن بچگانه :

سعی کنید برای فرزندان دلبندتان ست شاد را انتخاب کنید زیرا وحیه کودکان شاد هست و انرژی آن ها نیز بالا در نتیجه رنگ شاد به آن ها حس خوبی می دهد.

جنس بلوز و دمن این ست یکی هست در نتیجه بهتر است جنس خوبی را انتخاب کنید که پوست کودکتان را آزار ندهد.

مدل های شیک بلوز و دامن بچگانه

 

بلوز و دامن اسپرت بچگانه

بلوز و دامن مجلسی بچگانه

قیمت بلوز و دامن بچگانه

همراه ما باشید

نظرات