جدیدترین مدل های هودی پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

0

هودی پسرانه بچگانه : هودی لباسی ایده آل برای گرم نگه داشتن کودکان است و در فصل هایی مانند پاییز که هوا آنقدر سرد نشده و نیاز به پوشیدن کاپشن نیست گزینه بسیار مناسبی است. به همین جهت ما مجموعه مدل های هودی پسرانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

هودی پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های هودی پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

هودی ها چندین جنس مختلف دارند و در هر فصل می توان هودی مناسب همان فصل را استفاده کرد. هودی معمولا با پارچه هایی نظیر دوروس، ویسکوز ، پشمی و لاکرا تهیه می شوند. که مناسب ترین مدل آن را در فصل پاییز برای شما توضیح خواهیم داد.

پارچه دو روس: این گونه هودی از جنس پنبه و پلی استر هستند و دارای کشانی بسیار مناسبی نیز می باشند و پنبه به کار رفته در پارچه مربوطه سبب گرمای هودی می شود این پارچه همچنین برای بچه ها مناسب است.

هودی بچگانه پسرانه

راهنمای خرید

پارچه پشمی: این نوع از هودی از ترکیب پشم و پلی استر تهیه می شود، سرما را از خود عبور نمی دهد و گرمای بسیار خوب و همچنین دوام بسیار بالایی دارد.

هودی پسرانه

نکاتمهم خرید هودی بچگانه :

هودی که تهیه می کنید از جنسی باشد که سبب تعریق بیش از حد کودک‌ نشود. این لباس باید دارای کلاه و یک بند قابل تنظیم باشد، تا در هنگام وزش باد و باریدن باران بتوان آن را محکم کرد تا از نفوذ هوای سرد جلوگیری شود. سر آستین هودی باید کشباف مناسبی داشته باشد تا سرما وارد بدن کودک نشود.

هودی بچگانه

برای فصل های سرد و بارانی نیاز است که لباسی تهیه کنید که یک لایه بیرونی ضد آب و یک لایه داخلی از جنس پنبه و ضد حساسیت داشته باشد. هودی که برای کودکتان خرید می کنید باید بسیار راحت باشد و کودکتان در آن لباس احساس آرامش داشته باشد، پس سایز لباس بسیار مناسب است و همین اسپرت و راحت بودن این لباس سبب می شود که کودک شما حتی در حین بازی کردن بسیار آرامش داشته باشد.

راهنمای خرید هودی پسرانه

 یک نکته مهم اینکه بهترین راه برای هیجان زدگی بچه ها در مورد لباس، انتخاب چیزهای مورد علاقه آنها است. به طور مثال در هنگام خرید هودی را در رنگ مورد علاقه پسرتان در طرح های گرافیکی جالب که فعالیت یا شخصیت کارتونی مورد علاقه او را نشان می دهد، انتخاب کنید. و از او بپرسید کدام یک را بیشتر دوست دارد. در واقه با انتخاب او انتخاب کنید چه از جهت رنگ چه از جهت مدل.

انواع هودی پسرانه بچگانه

قیمت هودی پسرانه متاثر از جنس لباس، کیفیت دوخت و مهم‌تر از آن‌ها برندی است که هودی را تولید می‌کند. با این حال توصیه مینینیم این است که خیلی خود را درگیر جزئیات دنیای لباس‌ها نکنید و سعی نمایید چیزی که برازنده کودک شما است و از سوز و سرمای طاقت فرسای زمستان در امان نگه می دارد، خریداری نمایید.

مدل های جدید هودی بچگانه

قیمت هودی پسرانه

نکات مهم هودی پسرانه

هودی پسرانه بچگانه شیک

همراه ما باشید.

 

 

نظرات