جدیدترین مدل های ست سرویس لحاف و تشک نوزاد پسرانه ۱۴۰۱

0

ست لحاف و تشک نوزاد پسرانه : می دانید که کودک شما زمان زیادی را صرف خوابیدن می کند به‌ویژه در ابتدا، بیشتر نوزادان تا ۱۸ ساعت در روز می‌خوابند. به‌هرحال کودک شما نیاز به یک ست روتختی برای بهترشدن و ایمن شدن فضای خواب دارد. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید ست سرویس لحاف و تشک نوزاد پسرانه ۱۴۰۱ را به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست سرویس لحاف و تشک نوزاد

جدیدترین مدل های ست سرویس لحاف و تشک نوزاد پسرانه ۱۴۰۱

نکته اول این است که ست روتختی نوزاد شامل چه چیزهایی است. شما درحالی‌که می‌توانید ست روتختی را جداگانه خریداری کنید، اما ازنظر زیبایی و ساخت یک تم منسجم، خرید یک ست کامل منطقی‌تر است. ملافه‌های تخت کودک به‌طورکلی در دو مدل چهار تکه و هفت تکه عرضه می‌شوند، اگرچه برخی از ست‌ها با سه مورد و برخی دیگر با هشت مورد هستند.

ست لحاف و تشک نوزاد پسرانه

راهنمای خرید

یکی از موارد مهم هنگام خرید سرویس خواب نوزاد این است که باید جنس آن را به دقت انتخاب کنید : تترون،مخمل،کتان،بامبو،پنبه بهترین جنس هستند. فارغ از اینکه چه جنسی را انتخاب کنید، یادتان باشد سراغ الیاف و پارچه‌های ضدحساسیت بروید. این روزها دیگر کمتر کسی از پارچه‌های پلی‌استر و حساسیت‌زا استفاده می‌کند. کودکان و نوزادان پوست لطیفی دارند و خیلی در این قسمت باید وسواس به خرج دهید. بنابراین بهترین پیشنهاد پارچه‌های الیاف طبیعی و صد در صد نخ است.

ست سه تیکه نوزادی پسرانه

نکته مهم دیگر این است که باید بین طراحی و دکوراسیون اتاق نوزاد که معمولا رنگ شاد و طرح کودکانه دارد، با سرویس تشک و لحاف هارمونی خوبی برقرار شود. در مرحله اول اینکه می‌توانید رنگ‌بندی و طراحی را متناسب با جنسیت نوزاد انتخاب کنید. معمولا برای دخترها از رنگ صورتی و سبز استفاده می‌شود و برای پسرها سراغ رنگ آبی می‌روند. اما در نهایت باید دقت کنید که بین ست لحاف و روتختی نوزاد و دیگر اجزای سیسمونی مانند سرویس چوب تناسب و هماهنگی خوبی برقرار باشد.

ست کامل سرویس تشک نوزادی پسرانه

مان‌طور که گفتیم نوزادان پوستی حساس دارند و از طرف دیگر برای مدت طولانی قرار است از سرویس لحاف و تشکشان استفاده کنند. بنابراین نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. حتما از نمونه‌های باکیفیت خریداری کنید؛ چرا که این سرویس بارها و بارها شسته می‌شود و باید ماندگاری زیادی داشته باشد.

نکته مهم دیگر توجه به کیفیت پتو و هم‌چنین جنس ِن توجه داشته باشید. پتو باید نرم، بزرگ، فاقد مواد شیمیایی، ضخیم و… باشد، تا کودک خواب راحتی را تجربه نماید.

سرویس دو تیکه نوزادی

نکات ایمنی بسیار مهم در استفاده از لحاف و تشک :

کودک را در وسط تشک بخوابانید،تشک مواج برای نوزاد نخرید،دور تشک بالش بگذارید تا کودک در غلت خوردن ایمن باشد،تشک مخصوص تخت باید دقیق اندازه‌ی تخت باشد،روی تشک نوزاد تشک یا پتوی دیگری نیندازید،از پد ضد آب در زیر ملحفه استفاده کنید.

راهنمای خرید ست نوزاد پسرانه

نکته آخر

پس از استفاده از سرویس خواب کودک و در هنگام شستشو حتما به راهنمای شستشوی آن دقت کنید. معمولا ست لحاف و تشک خواب نخی و کتانی نسبت به آنزیم‌های مواد شوینده واکنش نشان داده و از بین می‌روند. میزان استفاده از مواد شوینده نوع آن و میزان زمان شستشوی آن را به خاطر بسپارید.

مدل های جدید ست نوزادی پسرانه

ست سرویس لحاف و تشک شیک

نکات مهم خرید ست لحاف و تشک نوزاد

سرویس خواب نوزاد پسرانه

ست شیک سرویس خواب پسرانه

همراه ما باشید

نظرات