جدیدترین مدل های پیراهن شب یلدا دخترانه بچگانه ۱۴۰۱

0

پیراهن شب یلدا دخترانه بچگانه : با آمدن شب یلدا و برگزاری دورهمی ها بهتر است لباس های این چنینی با تم هندوانه،انار و… خریداری کنیم. به همین جهت ما مجموعه پیراهن دخترانه بچگنه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پیراهن دخترانه بچگانه یلدا

جدیدترین مدل های پیراهن شب یلدا دخترانه بچگانه ۱۴۰۱

پیشنهاد ما برای خرید لباس شب یلدا لباس هایی با رنگ قرمز است زیرا کودک شما را خوشحال و شاداب نشان می دهد و با رنگ این شب هماهنگ است. رنگ قرمز، یکی از فوق العاده ترین و جذاب ترین رنگ هاست که رنگ فوق العاده جذابی است.

پیراهن شب یلدا دخترانه بجگانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید پیراهن شب یلدا بچگانه

سایز لباس شب یلدا :

لباسی که به مناسبت شب یلدا برای دختران خود انتخاب می‌کنید باید متناسب استایل و تن آن‌ها بوده و بسیار تنگ و یا حتی گشاد نباشد.

کوتاهی و بلندی :

توجه داشته باشید که شب یلدا، اولین شب زمستان بوده و هوا به شدت سرد خواهد بود، بنابراین بهتر است که به هنگام خرید به آستین‌های لباس یلدا نهایت دقت را داشته باشید که بلند باشد.

پیراهن شب یلدا

جنس پارچه لباس یلدایی :

از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید بهترین لباس بچگانه یلدا، توجه به جنس پارچه لباس است. اگر قصد خرید لباس برای کودکتان را دارید، باید دقت داشته باشید که جنس پارچه آن به گونه‌ای نباشد که موجب حساسیت نشود. کیفیت و مرغوبیت پارچه لباس یلدا به شدت مهم بوده و توصیه می‌کنیم ان را جدی بگیرید.

پیراهن شب یلدا دخترانه

طرح و رنگ لباس بچگانه :

همانطور که اشاره کردیم، لباس بچگانه یلدا، لباسی است که فرزند شما در شب یلدا به تن می‌کند. بنابراین این لباس باید از نظر طرح و رنگ مناسب این شب باشد. به عنوان مثال لباس‌هایی که طرح انار و یا هندوانه دارند، مناسب‌ترین انتخاب‌های ممکن هستند. برای خرید لباس دقت داشته باشید که لباس فاقد آویز باشد، زیرا ممکن است برای سلامتی فرزند شما خطرناک باشد.

راهنمای خرید پیراهن شب یلدا بچگانه

چند تکه بودن لباس شب یلدا :

پیراهن مناسب شب یلدا معمولا یک تکه نبوده و به صورت ست و چند تکه است. به عنوان مثال شامل کلاه، گل‌سر، سارافون و… می‌شود. به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که کلیه اجزای لباس را تحویل بگیرید و ست لباس بچگانه یلدا باید کاملا هماهنگ بوده و تفاوت رنگ چندانی نداشته باشد.

نکات مهم خرید پیراهن بچگانه یلدا

توجه به قابلیت شستشو :

لازم به ذکر است که برخی از لباس‌های یلدایی کودکان محدودیت‌هایی در شستشو داشته و باید به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی و در دمای بخصوصی شسته شوند. به هنگام شستشوی این قبیل از لباس‌ها به برچسب روی آن‌ها دقت داشته باشید.

پیراهن طرح انار دخترانه

طرح پیراهن شب یلدا بچگانه

قیمت پیراهن شب یلدا بچگانه دخترانه

پیراهن شب یلدا

همراه ما باشید

نظرات