اسامی بازیگران سریال پلاک ۱۳ با نقش +عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان کامل

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پلاک ۱۳ شبکه سه با بیوگرافی نقش ها +عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان سریال پلاک ۱۳ (پلاک سیزده) به همراه معرفی نقش ها و اسامی بازیگران و جزئیات پخش و عوامل پشت صحنه و دانلود و خلاصه قسمت اول تا آخر سریال پلاک ۱۳ را با بازی علی صادقی و شهره لرستانی و نگار عابدی و تعدادی بازیگر طنز و خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال پلاک ۱۳ را در مجله حرف تازه دانلود کنید

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان کامل

اسامی بازیگران سریال پلاک ۱۳ با نقش +عکس بیوگرافی بازیگران و داستان کامل

“سریال پلاک ۱۳”، مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی آرش معریان و تهیه کنندگی سلیم ثنائی و با بازی علی صادقی در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال پلاک ۱۳ که به تازگی پیش تولید آن به پایان رسیده است، حالا قرار است به زودی بر روی آنتن شبکه سوم صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران سریال پلاک ۱۳ با عکس و بیوگرافی و بازیگر نقش و خلاصه داستان این سریال …می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال پلاک ۱۳

سریال پلاک ۱۳ روایتگر  ماجرایی طنز با یک قصه واحد است. هنوز جزئیات زیادی از داستان و عوامل این سریال منتظر نشده است. به تازگی تهیه‌کننده این سریال درباره حال و هوای قصه آن بیان کرد: “این سریال یک کمدی فاخر و یک طنز خانوادگی است که در قالب مجموعه‌ای سیت کام برای شبکه سه سیما آماده می‌شود و قرار است تا ماه آینده تیزر سریال روی آنتن شبکه سه نمایش داده شود.”

کارگردان سریال پلاک 13

ثنایی ادامه داد: “این سریال یک قصه واحد دارد و در هر قسمت اتفاقات مختلف و جالبی رخ می‌دهد که این اتفاقات نیز به یکدیگر متصل‌ هستند. این مجموعه تلویزیونی در یک عمارت در تهران فیلمبرداری را آغاز کرده و درباره پنج خانواده است که در این عمارت در کنار هم زندگی می‌کنند.”

خلاصه داستان سریال پلاک 13

گفتنی است آرش معریان، کارگردان حرفه ای سینما و تلویزیون پیش از این سریالهایی چون زن‌ها فرشته‌اند ۲، آپاچی، دم‌سرخ‌ها، خالتور، لامبورگینی، آس و پاس، دریاکنار، کاسکه، ساعت شلوغی، داماد خجالتی و… در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پلاک ۱۳ به همراه نقش

تعدادای بازیگر مشهور در این سریال بازی کردند و به زودی بازیگران جدید نیز اضافه خواهند شد. لیست اسامی بازیگگران با بیوگرافی و عکس در سریال پلاک ۱۳ را در زیر ببینید:

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان کامل

علی صادقی بازیگر سریال پلاک ۱۳ (متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹، تهران) بازیگر سبک طنز سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد.

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان کامل

امیرحسین صدیق از بازیگران سریال پلاک ۱۳ متولد هشتم آبان ماه سال ۱۳۵۱ در نیشابور است

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان کامل

شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان کامل

نگار عابدی بازیگر سریال پلاک ۱۳ (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر زن ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است.

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان کامل

اشکان اشتیاق بازیگر پلاک ۱۳ در تاریخ ۶ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در شهر تهران چشم به جهان گشود

اشـکان اشتیاق در رشته گرافیک در دانشگاه تهران تحصیل نموده اسو در همین رشته توانسته مدرک دریافت نماید و فار التحصیل شود

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان کامل

اردلان شجاع کاوه بازیگر پلاک ۱۳ متولد ۱۳۴۱ در بیرجند، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای مدرک لیسانس از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس می باشد

سامان دارابی بازیگر و کارگردان ایرانی در سال ۱۳۶۱ در شهر تهران به دنیا آمده و دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان کامل

فرزانه سهیلی بازیگر پلاک ۱۳ (زاده ۱ فروردین ۱۳۶۵ در اصفهان)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است، وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری است

  • محمود جعفری
  • حسین رفیعی
  • و…

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 به همراه نقش

زمان پخش

تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که چه زمانی سریال به پخش شبکه می‌رسد اما در ابتدا پخش پاییز به علت طنز بودن کار برای آن در نظر گرفته شده بود که با توجه به کمی تغییر در روند پیش‌تولید و شروع فیلمبرداری هنوز زمان مشخصی برای پخش درنظر گرفته نشده است.

دیگر عوامل

کارگردان: آرش معریان، تهیه کننده: سلیم ثنائی، نویسندگان: امیر ابیلی، محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی.

نظرات