اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خداداد با نقش+ داستان کامل و تصاویر سریال خدا داد

2

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خداداد با نقش+ داستان کامل و تصاویر سریال خدا داد

لیست اسامی تمامی بازیگران سریال خدا داد با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران سریال نوروزی خداداد شبکه دو در ۱۳ قسمت در نوروز ۱۴۰۱ با معرفی عوامل و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۱ را از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازیگران سریال خداداد

“اسامی بازیگران سریال خداداد ”، با حضور علی صبوری (در نقش منوچهر) و سوسن پرور (در نقش نرگس) تا بازیگران طنز و کمدین هایی چون رضا ناجی (در نقش خداداد)، پیام دهکردی (در نقش محمود)، مهرناز بیات ، آرش تاج ، آرش نوذری ، افشین نخعی ، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری (هانیه)، مهرزاد جعفری (امیر)، جواد زیتونی ، فریبا سادات مرتضوی ، سیامک اشعریون ، سیاوش طهمورث (بهرامی)، امیرحسین غفاری، کوثر حیدری (سوگل) و تعدادی چهره های معروف بازیگران هستند که در این سریال نوروزی ۱۴۰۱ بازی کردند

علی غفاری کارگردان «سریال خدا داد» است و نصرت میرعظیمی درباره بازی در این گفته: تأکید کرد که این سریال می‌تواند در ایام نوروز یکی از آثار مورد توجه تلویزیون باشد. او در ادامه گفت: متأسفانه به طور معمول سریال‌های مناسبتی با عجله ساخته می‌شوند، البته در این سریال چندان با این مشکل مواجه نبودیم اما به نظر من اگر بیش از دو ماه برای ساخت «خداداد» زمان وجود داشت ما اثر بسیار درخشانی را شاهد بودیم.

سوسن پرور بازیگر نقش نرگس نیز نیز در گفت‌وگویی، درباره سریال «خداداد» گفت: زمانی که بازی در سریال «خداداد» به من پیشنهاد شد هنوز فیلمنامه به طور کامل نوشته نشده بود و کلیتی از آن وجود داشت که آقای غفاری برای من همان را تعریف کردند و برایم بسیار جذاب بود اما در واقع اگر بخواهم دلیل حضورم در «خداداد» را عنوان کنم کارگردانی علی غفاری بود چرا که در همان صحبت‌های ابتدایی متوجه شدم ایشان اطلاعات و درک عمیقی از سینما و سریال‌سازی دارد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خداداد با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

اسامی بازیگران سریال خداداد با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال “خدا داد”، جدیدترین مجموعه تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ با بازی بازیگران سرشناس و معروف سینما و تلویزیون ایران است که برای نمایش و پخش در عید نوروز ۱۴۰۱ از شبکه ۲ در نظر گرفته است و قرار است در ۱ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما پخش شود. در ادامه با اسامی تمامی بازیگران زن و مرد و خردسال سریال خداداد با نقش ها و عکس و بیوگرافی کامل بازیگران سریال نوروزی خداداد شبکه ۲ با بازی علی صبوری و رضا ناجی و سارا باقری و سوسن پرور و تعدادی از بازیگران معروف همراه با خلاصه داستان و لیست عوامل و تصاویر و عکس های بازیگران سریال خداداد را با زمان پخش و تعداد قفسمت ها از مجله حرف تازه دانلود کنید

اسامی بازیگران سریال خداداد با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال خداداد با نقش

لیست بازیگران سریال خدا داد، عبارتند از: رضا ناجی، علی صبوری، سوسن پرور, سارا باقری, سیاوش طهمورث و پیام دهکردی, مهرناز بیات و زهره حمیدی و مهرناز بیات آرش تاج آرش نوذری افشین نخعی شیرین بینا مهرزاد جعفری, امیرجواد زیتونی, فریبا سادات مرتضوی, سیامک اشعریون, سیاوش طهمورث, امیرحسین غفاری, کوثر حیدری, سوگل… هستند که مقابل دوربین رفتند. پیام دهکردی، سوسن پرور، علی صبوری، سیاوش طهمورث و سارا باقری به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

  • رضا ناجی

بیوگرافی بازیگران سریال خداداد با نقش

رضا ناجی نقش اصلی سریال خدا داد را برعهده دارد، او (زادهٔ ۵ دی ۱۳۲۱)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. از مهم‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان به بچه‌های آسمان، باران، آواز گنجشک‌ها، باد در علفزار می‌پیچد و ترنج اشاره کرد.

ناجی نخستین بازیگر ایرانی دریافت‌کننده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بوده‌است.

علی صبوری بازیگر نقش منوچهر در خداداد

لیست بازیگران سریال خداداد

علی صبوری نقش منوچهر، داماد بزرگ خانواده را در سریال خدادادبازی می‌کند. علی صبوری، متولد ۳ شهریور ماه ۱۳۷۱ در شهر مشهد میباشد.
شغل خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی اسـت و بـه گفته خودش زندگی خوب و وضعیت مناسبی دارند.

علی صبوری در عرصه مجازی بکار طنز سرگرم هستند و ویدئوهای خنده‌دار از کارها و اجراهای خویش با مخاطبان شان به اشتراک می گذارند. او خود در این باره گفته است که فعالیت هنری در قالب طنز را از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز نموده است و اکنون هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است.

  • سارا باقری

بیوگرافی بازیگران سریال نوروزی خداداد

سارا مقربی (سارا باقری) بازیگر نقش هانیه دختر کوچک خانواده را در خداداد بازی میکند او متولد سال ۱۳۷۹ است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس است و فعالیت هنریش را ابتدا با بازی در تئاتر شروع کرد وی در نمایش هایی مانندخانه برناردا البا در سال ۱۳۹۷ بازی کرده است پس از آن نیز در نمایش عروسی خونی لورکا و… بازی کرده است.

سارا مقربی در جدیدترین کارش در سریال تلویزیونی بوتیمار در نقش نهال بازی کرده است

این سریال اولین تجربه تصویری وی است که سبب شهرت و محبوبیت وی شده است.

  • سوسن پرور

سریال خداداد

 

سوسن پرور بازیگر نقش نرگس دختر بزرگ خانواده در سریال خداداد را بازی میکند او (زاده ۱۳۵۴، اراک) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.وی از سال ۱۳۷۲ بازی در تئاتر را آغاز کرده و در سال ۱۳۸۷ با سریال بزنگاه به شهرت رسید.

موضوع و خلاصه داستان سریال خداداد

سریال خداداد در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه ۲ مهمان خانه های ایرانیان می شود. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یکی از جدیدترین مجموعه های تلویزیونی است که برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ در شبکه دو در حال تولید است که در ۱۳ قسمت از دی ماه کلید خورد به طور همزمان فیلمبرداری و پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان سریال «خداداد» آمده است:

میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!

قهرمان قصه، پدر یک خانواده است. خداداد سعی می‌کند کانون گرم خانواده را حفظ کند. او صاحب دو دختر و دو نوه است و گرفتاری‌های خودش را هم در زندگی دارد. خداداد در ایام نوروز درگیر مشکلاتی می‌شود و سعی می‌کند گره زندگی‌اش را باز کند.

شاه آبادی، معاون سیما می‌گوید که خداداد پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعا یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده‌های ایرانی است.

خلاصه داستان سریال خداداد

زمان پخش

مجموعه خداداد قرلار است از اول فروردین ۱۴۰۱ در ایام نوروز از شبکه ۲ روی آنتن برود.

این سریال در ۱۳ قسمت تهیه و تولید می شود و داستان آن در مورد مشکلات مالی و روزمره گی افرادی است که تلاش برای به دست آوردن خرج و مخارج زندگی دارند که این سریال در قالب طنز این مشکلات را بیان می کند.

گفتنی است که علی غفاری که ساخت سریال‌های «بچه مهندس ۱، ۲ و۳» را در ماه‌ رمضان در کارنامه خود دارد.

علی غفاری درباره ساخت این مجموعه و ویژگی‌های قصه صحبت کرده است.

خلاصه داستان سریال خداداد

لیست اسامی عوامل

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده: سعید سعدی،

  • کارگردان: علی غفاری،
  • نویسنده: میلاد کزازی،
  • مجری طرح: حسن لبافی،
  • بازیگردان: محمدجواد کاسه‌ساز،
  • مدیرتصویربرداری: یونس سبزی،
  • تصویربردار: ستار فاضلی،
  • مدیر تولید: داوود معدنی،
  • طراح صحنه: حسین مجد،
  • طراح گریم: کامران خلج،
  • صدابردار: رضا تهرانی،
  • طراح لباس: مژگان عیوضی،
  • تدوین: سودابه سعید نیا،
  • موسیقی: امید رهبران،
  • جلوه‌های کامپیوتری و ساخت تیتراژ: مهیار اردکانی،
  • عکاس: پویا شاه‌جهانی،
  • برنامه‌ریز: سحر جزایری،
  • گروه کارگردانی: سیاوش درستکار، سمانه دالوند، سارا رضایی، محمد مهدی غفاری،
  • گروه تصویربرداری: علی عمادی، امیرحسین رنج‌کش، آرمان دلاوری، شمس حسن‌نژاد، سیامک حواسی، امیر لطفی،
  • گروه گریم: محمد باباخانلو، نیما عبدلی، نازنین سرابی،
  • گروه صحنه: محمدرضا امین‌زاده، آرش طاهریان‌فر، مهدی زاهدی ونجابی، مهدی بختیاری‌اقدم، آرمین کمالی دولت‌آبادی،
  • طراح لباس‌: مژگان عیوضی، پروین حسینی، زری قره داغی،
  • گروه تولید و تدارکات: امید قربانی، حامد عیدی، محسن ظفری، رضا رحمانی، سعید رحمانی، محمد پروانی، رزاق علی‌بخشی و…

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خداداد با نقش+ داستان کامل و تصاویر سریال خدا داد

  1. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

  2. نگین امیری گفت:

    سلام بابا اصلاح کنید عکس سارا باقری گذاشتید اشتباهی نوشتید سارا مقربی. اصلاح کنید لطفا….

نظرات