بیوگرافی بازیگران سریال خانم و آقای سنگی به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

1

سریال “خانم و آقای سنگی ″، سریال ایرانی به کارگردانی شاهد احدلو  و تهیه کنندگی فرید شب خیز است. این مجموعه دارای ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای میباشد .این سریال در ژانر خانوادگی و کمدی در سال ۹۴ برای اولین بار از شبکه سه سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

سریال خانم و آقای سنگی

خلاصه داستان

سریال آقا و خانم سنگی داستان زندگی سعید سنگی را روایت می کند . که باغچه‌ای که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش باقی گذاشته را فروخته و مزرعه شترمرغ راه انداخته.غافل از اینکه نوه عموی جوانشان، احسان سنگی عاشق خواهر کوچکترش سحر شده است!

خانم و آقای سنگی

نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری! در سریال آقا و خانم سنگی سعید شرط هایی برای ازدواج می گذارد که هر بیدی را می لرزاند، ولی احسان سنگی گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد! حالا سعید باید قبل از اینکه شرط ‌ها رفع شوند مزرعه را احیاء کند وگرنه آنی می شود که نباید بشود…

سریال خانم وآقای سنگی

اسامی بازیگران سریال خانم و آقای سنگی

عکس یاسمینا باهر در نقش سحر و حدیثه تهرانی در نقش شیرین

سریال خانم وآقای سنگی

زمان پخش

سریال آقا و خانم سنگی قرار است هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شود و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ ، روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

سریال خانم و آقای سنگی

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی بازیگران سریال خانم و آقای سنگی به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

  1. صدر علی محمدی گفت:

    صدر علی محمدی از دیگر بازیگران سریال آقا وخانم سنگی میباشد

نظرات