اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان محرم ۱۴۰۱ +داستان و نقش بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان محرم ۱۴۰۱ +داستان و نقش بازیگران

اسامی بازیگران مرد و زن سریال بی نشان با بیوگرافی تمامی بازیگران سریال بی نشان شبکه سه محصول سال ۱۴۰۱ به کارگردانی راما قویدل به تازگی همراه با اسامی همهم نقش های بازیگران و عوامل این فیلم تلویزیونی که داستانی جذاب درباره ماه محرم در ژانر خانوادگی – درام – اجتماعی معرفی شده اند. مجید واشقانی (مسعود)، احسان امانی (دوست شهاب الدین)، نیلوفر پارسا (ریحانه) ، رضا ایرانمنش (غفوری) و نیوشا ضیغمی (فریده) از جمله بازیگران اصلی سریال هستند

سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی، از جمعه ۲۱ مردادماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در تعریف موضوع و قصه این سریال که در لوکیشن‌های مختلف ضبط شده، آمده است: برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.

همچنین این سریال در کنار روایت ملودرام خود، به مسایل و موضوعات اقتصادی مبتلابه جامعه می‌پردازد و این موضوعات را در قالب پیگیری‌های یک خبرنگار پیشکسوت دنبال می‌کند.

از شاخصه‌های «بی نشان» در کنار سوژه و پرداخت آن، حضور نسلی از بازیگران جوان در کنار پیشکسوتان بازیگری به ویژه چهره‌های نام‌آشنای سریال‌های تلویزیونی است.

سریال بی نشان

بازیگران سریال بی‌ نشان شبکه سه سیما با بیوگرافی نقش ها

سریال بی نشان شبکه ۳ : مجموعه تلویزیونی پر بازیگر و از جدیدترین تولیدات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی سریال پر بازیگر در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. سریال بی نشان که به تازگی مراحل ساختش را به پایان رسانده و از مرداد ماه ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بیوگرافی نقش های بازیگران با عکس و اسامی…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان با نقش+ داستان و تصاویر و زمان پخش

سریال بی نشان : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی نیلوفر پارسا (ریحانه)، مجید واشقانی (مسعود)، قاسم زارع (پدر مسعود) و… در ادامه مطلب میخوانید.

مجموعه تلویزیونی بی‌ نشان به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در ۳۰ قسمت قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

پرویز فلاحی پور در نقش خبرنگار

پرویز فلاحی پور بازیگر نقش خبرنگار در سریال بی نشان با اشاره به نقشش در سریال که به‌زودی از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد، توضیح می‌دهد: راستش تا به حال خبرنگاری را از نزدیک لمس نکرده بودم و از وقتی که ایفای نقش یک خبرنگار را بر عهده گرفتم، از مشکلات و مشغله‌های کاری و شخصی‌شان بیشتر آگاه شدم و بیشتر آنها را درک کردم. واقعا خبرنگاری شغل بسیار سختی است. امیدوارم با سریال «بی نشان» بخش کوچکی از زحمات شما خبرنگاران پرتلاش جبران شده باشد. به نوبه خودم خدا قوت به شما صبورانه می‌گویم.

فلاحی‌پور درباره تجربه بازی نقش یک خبرنگار پیشکسوت هم می‌گوید: بی نشان و نقش خبرنگاری تجربه‌ای جدید و خوب برایم بود.

این بازیگر سپس با اشاره به نقشش در سریال «بی‌نشان» که به‌زودی از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد، توضیح می‌دهد: راستش تا به حال خبرنگاری را از نزدیک لمس نکرده بودم و از وقتی که ایفای نقش یک خبرنگار را بر عهده گرفتم، از مشکلات و مشغله‌های کاری و شخصی‌شان بیشتر آگاه شدم و بیشتر آنها را درک کردم. واقعا خبرنگاری شغل بسیار سختی است. امیدوارم با سریال «بی نشان» بخش کوچکی از زحمات شما خبرنگاران پرتلاش جبران شده باشد. به نوبه خودم خدا قوت به شما صبورانه می‌گویم.

نیوشا ضیغمی در نقش فریده در بی نشان

سریال بی‌ نشان شبکه سه سیما

بازی احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی در نقش محمدرضا و صادق ملک به عنوان نقش آفرینان جدید مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی آغاز شد.احسان امانی ایفاگر نقش دوست قدیمی شهاب‌الدین با بازی پرویز فلاحی‌پور و صادق ملک دوست و همکار شهاب‌الدین و نسرین نکیسا به عنوان همسر کاظمی با بازی قاسم زارع و مادر «مسعود» با بازی مجید واشقانی به این پروژه اضافه شده است.

پویان گنجی نیز به عنوان دیگر بازیگر جدید این پروژه نقش پسر بزرگ «شهاب‌الدین» به نام محمدرضا را ایفا می‌کند و قاسم زارع، ایفاگر نقش «کاظمی» یکی از نقش‌های اصلی و کلیدی «بی‌نشان» است. وی نقش پدر «مسعود» با بازی مجید واشقانی را که در آستانه ازدواج با «ریحانه» با بازی نیلوفر پارسا است، بازی می‌کند.

همچنین رضا ایرانمنش و توماج دانش‌ بهزادی جدیدترین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین این سریال تلویزیونی رفته‌اند.

رضا ایرانمنش از جمله بازیگران پیشکسوت که مدتی است کم‌کار شده، ایفاگر نقش «غفوری» مدیر مسئول یک سایت خبری در «بی‌نشان» است.

بازیگران سریال بی نشان با داستانی از حال و هوای کربلا + بیوگرافی و عکس بازیگران

خلاصه داستان سریال بی نشان

سریال “بی نشان” روایتگر ماجرای فردی به نام “مسعود” که از خانواده‌ای نسبتا مرفه است. او قصد ازدواج با “ریحانه” با بازی نیلوفر پارسا را دارد که از خانواده‌ای فرهنگی و خواهرِ دوست و هم‌کلاسی “مسعود” در دانشگاه است، و درام عاشقانه‌ای بین این دو نفر در این سریال در جریان است.

این مجموعه تلویزیونی در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده و بخشی هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته و بازیگرانی چون پرویز فلاحی‌پور، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، مریم کاویانی، رضا مولایی، نیلوفر پارسا، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، رضا ایرانمنش و رضا توکلی در این سریال به ایفای نقش پرداختند

نیلوفر پارسا (ریحانه)

خلاصه داستان سریال بی نشان

“بی‌نشان” دومین همکاری مجید واشقانی با راما قویدل پس از سریال “دیوار شیشه‌ای” است. نیلوفر پارسا نیز با بازی در نقش “بیتا” در سریال “آوای باران” شناخته شد. “برنا”، “از یاد رفته ها” و “بهترین نقش زندگی” از جمله دیگر سریال های تلویزیونی این بازیگر است که در آنها به ایفای نقش پرداخته.

مجید واشقانی

دانلود سریال بی نشان

راما قویدل کارگردان این سریال نیز، بیش از این سریالهای “ایلدا”، “خانواده دکتر ماهان”، دیوار شیشیه ای”، “روح الله”، “رویای گنجشک ها” و … در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

توماج دانش‌بهزادی که پیش از این در ۲ تله‌فیلم «پیله آهنی» و «کارتن خواب» و مجموعه مستند داستانی «خط باریک قرمز» نقش‌آفرینی کرده است، نقش «افشین» را که‌ تجربه‌ای متفاوت و خاص به شمار می‌رود در سریال تلویزیونی «بی‌نشان» ایفا می‌کند.

سریال بی نشان چند قسمت است

«بی‌نشان» در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

اسامی بازیگران سریال بی نشان به همراه نقش

  • مجید واشقانی بازیگر نقش مسعود
  • نیلوفر پارسا بازیگر نقش ریحانه
  • پرویز فلاحی پور بازیگر نقش شهاب الدین
  • نیوشا ضیغمی بازیگر نقش فریده
  • قاسم زارع بازیگر نقش کاظمی
  • مریم کاویانی در نقش مینو
  • رضا مولایی
  • امیر سفیری
  • مهری آل‌آقا
  • رهام تدریسی
  • بهروز قادری
  • مرتضی زارع
  • سینا قاسمی
  • رضا ایرانمنش بازیگر نقش غفوری
  • پویان گنجی بازیگر نقش محمدرضا
  • صادق ملک
  • سعید زارعی در نقش متین
  • هلن نقی‌لو
  • مهدی فقیه
  • کاظم هژیرآزاد
  • اکبر رحمتی
  • توماج دانش‌بهزادی
  • رضا توکلی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی است.

اسامی بازیگران سریال بی نشان به همراه نقش

دیگر عوامل

کارگردان: راما قویدل، تهیه کننده: مرتضی رزاق کریمی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر جاویدنیک، بازیگردان: توماج دانش بهزادی، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، دستیار برنامه‌ریز: آزاده ملایری، دستیار دوم کارگردان: رضا نادری، عکاس: علی رزاق‌کریمی، فیلمبردار پشت صحنه: کیوان کشاگر، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام‌پور، دستیار یک صحنه: مهدی عظیمی، مدیر صحنه: مهدی ملا اسماعیلی، دستیار ۲ صحنه: میثم طلایی کلهر، دستیار یک لباس: ساناز یونسی، دستیار ۲ لباس: محیا حق طلب کماچالی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، دستیار یک فیلمبرداری: کیوان محمدنژاد، دستیار فیلمبردار: مهدی منادی، ایمان سرلک و مهیار افضلی، صدابردار: امید قربانی، دستیار صدابردار: اشکان مزین‌فر، طراح گریم: محمدرضا قومی، مجری آقا: حسین استیری، مجری خانم: مرسده افشاری‌پور، تهیه‌کننده: مرتضی رزاق‌کریمی، مجری طرح: سعید وزیری، مدیر تولید: سیدامیر ابراهیمی، مدیر تدارکات: علی‌اصغر باز گشا، دستیار تدارکات: مهدی طبیعت‌نژاد و رضا فولادی، همیار تدارکات: رضا جاهد و رحمان سرآوانی و سینه موبیل: احمد فرهنگ و علی قاسمی. روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی و سپیده شریعت رضوی.

نظرات