جدیدترین مدل های ست نوزادی پسرانه ویژه پاییز ۱۴۰۱

0

ست نوزادی پسرانه پاییزه : با رسیدن به فصل پاییز و سرد شدن هوا یکی از لباس های بسیار مهم برای کودکان خرید ست نوزادی است. به همین دلیل ما مجموعه ایی از مدل های جدید ست نوزادی پسرانه ویژه پاییز همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم همراه ما باشید.

ست نوزادی پسرانه ویژه پاییز

جدیدترین مدل های ست نوزادی پسرانه ویژه پاییز ۱۴۰۱

نکتات مهم که باید در پوشش پاییزه نوزدان به آن‌ها توجه کنید :

از قنداق‌های پشمی و گرم استفاده کنید. این قنداق‌ها گرمای مناسب بدن نوزاد شما را تأمین می‌کنند. احتمالاً شنیده‌اید که نوزادان از پا نیز سرما می‌خورند. پس لازم است پاپوش‌های گرم و مناسب پاییز را برای او تهیه کنید. این پاپوش‌ها ضمن نرمی و راحتی، از پا‌های کوچک و لطیف فرزند شما در برابر سرما مراقبت خواهند کرد. از خرید شال گردن، کلاه و سرپوش‌های پاییزه غافل نشوید. این اکسسوری‌های جذاب محافظ فرزند شما در برابر سرما خواهند بود.

ست نوزادی پسرانه

راهنمای خرید

انواع ست نوزادی پسرانه پاییزه :

ست بلوز آستین بلند و شلوار : یکی از ضروری ترین ست نوزادی پسرانه این نوع ست است. همیشه چند بلوز آستین بلند در کمد لباس لباس نوزادتان داشته باشید. آب و هوا بسرعت می تواند تغییر کند. از بلوزهای آستین بلند به رنگ های پاییزی مثل رنگ زرد، خاکستری روشن یا طوسی، نارنجی، قرمز اتشین و … استفاده کنید.

ست پسرانه در پاییز

سویشرت و شلوار : یکی از محبوب ترین ست پاییزی پسرانه است مثل سویشرت توکرکی، سویشرت اسپرت، سویشرت پلار گرم و …

پیراهن بافتنی، شلوار و کلاه بافتنی : لباس های بافتنی مخصوص فصل پاییز و زمستان هستند. ست پیراهن بافتنی پسرانه آستین بلند، شلوار گرم و کلاه و دستکش بافتنی یکی از جذاب ترین ست پاییزی پسرانه است.

ست بافتنی پسرانه

نکات مهم خرید ست نوزادی :

جنس لباس : نوزاد پوستی بسیار نازک و حساس دارد. بنابراین بهتر است خرید لباس‌هایی با پارچه‌های زبر و خشن را فراموش کنید. لباس‌های نرم و لطیف بهترین گزینه برای لباس نوزاد هستند.

سایز لباس : نوزاد شما در ماه‌های اول تولد رشد چشمگیری دارد و خیلی زود بزرگ می‌شود. بنابراین بهتر است از خرید تعداد زیادی لباس با اندازه نوزادی و کوچک خودداری کنید. در این ماه‌ها شما معمولا نوزاد خود را از خانه بیرون نمی‌برید. یکی دیگر از نکات مهم در سایز لباس این است که لباس باید متناسب با جثه نوزاد انتخاب شود. درواقع لباس نه باید آن‌قدر تنگ و چسبان باشد که نوزاد را در زمان حرکت کردن آزار دهد و نه باید آن‌قدر گشاد باشد که سرشانه‌های آن مرتب بیفتند و در زمان بغل کردن نوزاد شما را با مشکل مواجه کند.

مدل های جدید ست نوزادی

رنگ لباس : در راهنمای خرید لباس نوزاد پسرانه یا دخترانه، توجه به رنگ لباس بسیار مهم است. حتما لباس‌های رنگ روشن برای نوزاد تهیه کنید و از خرید لباس‌های مشکی، سورمه‌ای یا قهوه‌ای برای او خودداری کنید.

راحتی لباس : مهم‌ترین نکته در زمان انتخاب لباس نوزاد این است که راحتی نوزاد شما همیشه در اولویت قرار دارد. قرار نیست که لباس‌هایی زیبا و متنوع برای او خریداری کنید که در هیچ‌کدام از آن‌ها راحت نیست. لباس نوزادی باید بسیار راحت باشد. منظور از راحتی لباس نوزاد سادگی تعویض آن و امکان حرکت آزادانه نوزاد در آن است. برای نوزادانی که به‌تازگی به دنیا آمده‌اند، مورد اول مهم‌تر است. چراکه این نوزادان معمولا بسیار حساس و ظریف هستند و نمی‌توان به دست‌وپاها یا سر آن‌ها فشار زیادی وارد کرد. برای نوزادان بزرگ‌تر از سه ماه که قدرت حرکت بیشتری دارند و کم‌کم دایره حرکات آن‌ها بیشتر هم می‌شود، هر دو مورد مهم است.

راهنمای خری ست نوزادی پسرانه

لباس نوزادی نباید به‌گونه‌ای انتخاب شود که جلوی دست‌وپای نوزاد را بگیرد. به‌خصوص اگر نوزاد در حال چهاردست‌وپا رفتن یا در آستانه راه رفتن است، این موضوع بسیار مهم است. لباس‌های بلند و پرزرق‌وبرق تنها آن‌ها را آزار می‌دهد و ممکن است باعث زمین خوردن یا آسیب دیدن نوزاد شود. فراموش نکنید که در سنین بالاتر نیز هنوز دست‌ها و پاهای نوزاد حساس است. بنابراین باید لباس‌هایی خریداری کنید که تعویض آن‌ها بسیار راحت باشد. لباس‌های دکمه‌دار یا زیپ‌دار از بهترین گزینه‌ها برای نوزادان هستند راحتی زیادی را برای او فراهم می‌کنند.

ست کامل نوزاد پسرانه

سرهمی نوزاد پسرانه

نکات مهم خرید ست نوزادی

جنس لباس پاییزه نوزاد

همراه ما باشید

 

نظرات