جدیدترین مدل های ست کلاه و شال گردن بچگانه دخترانه ۱۴۰۱

0

ست کلاه و شال گردن بچگانه : یکی از پوشاک مهم و ضروری در فصل پاییز که کودکان به آن نیاز دارند، ست کلاه و شال گردن  است. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های ست کلاه و شال گردن بچگانه دخترانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست کلاه و شال گردن بچگانه دخترانه

جدیدترین مدل های ست کلاه و شال گردن بچگانه دخترانه ۱۴۰۱

کلاه نوعی پوشاک که معمولا از جنس بافت یا پشم می‌باشد و به منظور گرم نگهداشتن ناحیه سر کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. شال نیز نوعی پوشاک زنانه و دخترانه است که به منظور گرم نگه‌داشتن ناحیه گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب کلاه و شال دخترانه در کنار هم ست را تشکیل می‌دهد.

کلاه و شال گردن بچگانه دخترانه

راهنمای خرید

انواع ست‌کلاه و شال‌گردن دخترانه :

ست‌ بافتنی: این نمونه که یا به وسیله ماشین بافت و یا به وسیله دست بافته می‌شود. یک پوشاک مهم برای گرم نگهداشتن سر و گردن در برابر سرما می‌باشد. این مدل شال و کلاه بیشتر در فصل سرد سال مانند زمستان پوشیده می‌شود. به علت ایجاد گرمای خیلی بالا مناسب فصل پاییز و بهار نیست.

ست‌ پشمی: پشم گوسفند یکی از مواد طبیعی در طبیعت است که به وسیله آن بیشتر پوشاک مناسب فصل سرما تولید می‌شوند. به علت اینکه حساسیت ایجاد نمی‌کند، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای کودک خود این جنس را خریداری کنند. پشم را به راحتی می‌توان رنگ آمیزی کرد به همین دلیل تنوع طرح و رنگ در شال و کلاه‌های پشمی فوق العاده زیاد است. بیشتر از این ست برای فصل بهار و پاییز استفاده می‌شود.

کلاه و شال گردن بچگانه

نکات مهم هنگام خرید ست کلاه‌ و شال گردن بچگانه :

نوع ست شال و کلاه: این پوشاک بسته به نوع فصل و سلیقه شخص انواع مختلفی دارد، این شما هستید که با توجه به سن کودک خود باید بهترین نمونه را برای او انتخاب و خریداری کنید. اگر این ست را برای فصل زمستان می‌خواهید باید نمونه پشمی و بافت را انتخاب کنید، اما برای فصل‌هایی که هوا زیاد سرد نیست مانند پاییز باید نمونه‌های خنک‌تر را انتخاب کنید.

نوع بافت: کیفیت شال و کلاهی که خریداری می‌کنید، ارتباط نزدیکی با کیفیت آن دارد. ست شال و کلاه دخترانه دست بافت به دلیل اینکه مدت زمان زیادی صرف بافته شدن آن با قلاب می‌شود، کیفیت بالاتری دارند و به طبع قیمت آن‌ها هم گران‌تر است. اما مدل‌هایی که ماشین بافت هستند یعنی با ماشین بافندگی دوخته می‌شوند، کیفیت پایین‌‌تری دارند، در عوض قیمت آن‌ها ارزان‌تر است.

کلاه و شال گردن دخترانه

طول و عرض شال گردن: با توجه به مدل گره زدن شال گردن باید طول و عرض آن را انتخاب کنید. مدل‌هایی که عرض بیشتری دارند قسمت بیشتری از گردن و صورت شما را پوشش داده و گرم نگهداری می‌کنند. اگر شال را می‌خواهید به مدل‌های مختلف گره بزنید نیاز به طول بیشتری دارید. اگر شال گردن شما طول مناسبی نداشته باشد مدام از روی دوش شما افتاده و مجبورید آن را بالا بیاندازید.

رنگ و طرح شال و کلاه: نکته‌ای که شاید کمتر به آن توجه می‌شود، توجه به طرح و رنگ ست‌شال گردن و کلاه دخترانه می‌باشد. اگر کودک شما پوست تیره‌ای دارد باید بیشتر به سراغ طیف رنگ‌های روشن بروید و اگر پوست روشن‌تری دارد باید به سراغ رنگ‌های تیره بروید. طرح و نقش روی شال و کلاه ارتباط مستقیمی با سن شخص استفاده کننده و سلیقه آن شخص دارد. برای دختر‌های یک تا پنج سال شخصیت‌های کارتونی بهترین گزینه می‌باشند.

راهنمای خرید کلاه و شال گردن بچگانه

روش نگهداری از ست‌کلاه و شال گردن :

هرگز برای شستشوی این پوشاک از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، زیرا سبب کسر سایز آن‌ها می‌شود به خصوص اگر مدل‌های بافتنی باشند.استفاده از مایع سفید کننده به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، حتی اگر شال و کلاه شما دارای رنگ سفید باشد.به هیچ عنوان برای خشک کردن سریع ستشال گردن کلاه دخترانه خود از بخاری یا خشک کن لباس استفاده نکنید، بهترین کار خشک کردن در هوای آزاد است.بهتر است، هر هفته این لباس‌ را شستشو دهید، در صورتی که چرک مرده شود، به سادگی آن را نمی‌توان تمیز کرد.

طول مناسب شال گردن بچگانه

مزایای استفاده از این ست :

سر و گردن کودک شما را در برابر سرما محافظت می‌کند و برای کسانی که دارای سینوزیت هستند بسیار مجرب است.علاوه بر محافظت از کودکتان در برابر سرما به ظاهر او جنبه زیبایی می‌دهد و می‌توانید مانند یک ستاره بدرخشد.شال گردن را در مواقع وزش باد شدید می‌توان جلوی صورت گرفت و صورت و دماغ را از سردی هوا محافظت نمود.

مدل های جدید ست کلاه و شال گردن دخترانه

 ست کلاه و شال گردن  شیک بچگانه

قیمت کلاه و شال گردن بچگانه

 ست کلاه و شال گردن بچگانه

انواع کلاه و شال گردن دخترانه

روش شستشو کلاه و شال گردن بچگانه

همراه ما باشید

نظرات