جدیدترین مدل های سویشرت پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

0

سویشرت پسرانه بچگانه : سویشرت یکی از لباس های روتینی است که اغلب افراد در فصل های سرد سال به تن می نمایند. به همین منظور ما مجموعه مدل های شیک سویشرت پسرانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

سویشرت پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های سویشرت پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

اندازه سویشرت : معمولا والدین برای فرزندان خود به سراغ خرید لباس هایی می روند که یکی دو سایز بزرگتر است سایز فعلی آنان باشد؛ زیرا می دانند پسر آن ها در سن رشد است و قطعا لباسی که امروز برای آن خریداری می کنند در آینده برایش کوچک خواهد بود.

سویشرت پسرانه

راهنمای خرید

با این حال اما یادتان باشد لباس بیش از اندازه بزرگتر از اندازه نیم تنه بالایی پسرتان نیز ممکن است سبب برهم خوردن تیپ و استیل او شود. بنابراین با دقت در این مورد تصمیم بگیرید؛ ضمنا به بلندی لباس و ساده و یا مچ دار بودن آستین های سویشرت انتخابی تان نیز اهمیت دهید.

سویشرت بچگانه

جنس لباس : امروزه برای تولید سویشرت ها از انواع و اقسام پارچه ها استفاده می کنند که بی شک بهترین آنان مدل های دوخته شده با نخ پنبه می باشد. یادتان باشد جنس لباس مدنظرتان اولا بایستی از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشد و ثانیا غیر قابل حساسیت برایتان باشد، در ضمن ترجیحا به سراغ خرید پوشاکی بروید که از پروسه شستشوی دردسرسازی برایتان برخوردار نباشد!

 جنس سویشرت بچگانه

کلاه دار یا بدون کلاه : اینکه سویشرت پسر شما دارای کلاه و یا بی بهره از آن باشد، نکته ای است که خودتان بایستی در خصوص آن تصمیم گیری نمایید. با این حال اما اگر سویشرت فرزندتان کلاه دار باشد کارایی بیشتری خصوصا در شرایطی که شاهد بارش هستیم، خواهد داشت.

راهنمای خرید سویشرت پسرانه بچگانه

انتخاب رنگ و طرح : اینکه سویشرت پسرانه شما از چه رنگ و طرحی نیز برخوردار باشد  منوط به نظر شخصی خودِ فرزند شما است. اما بد نیست بدانید که امروزه دنیای سویشرت ها از بیشترین تنوع رنگی و طرحی خود برخوردار است و هیچ دغدغه ای در این خصوص متوجه شما نخواهد بود.

 رنگ سویشرت بچگانه

نحوه بسته شدن : یک سویشرت هم می تواند بصورت زیپی و هم می تواند بصورت دکمه ای بسته شود. در خصوص اول شما باید در هنگام خریدتان به کیفیت زیپ و در نکته دوم نیز به کیفیت دوخت دکمه ها بر روی لباستان اهمیت دهید. دقت کنید تا در صورت بسته شدن کامل سویشرت هیچ روزنه ای به داخل وجود نداشته باشد که سبب نفوذ سرما یا حتی خروج گرمای داخل لباس به بیرون برایتان شود.

قیمت سویشرت پسرانه

نحوه بسته شدن سویشرت بچگانه

نکات مهم خرید سویشرت بچگانه

مدل های شیک سویشرت پسرانه بچگانه

همراه ما باشید

نظرات