جدیدترین مدل های استایل زمستانی پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

0

استایل زمستانی پسرانه بچگانه : خرید و انتخاب لباس برای بچه ها خصوصا در فصل زمستان کار نسبتا سختی است. به همین جهت ما مجموعه مدل های استایل زمستانی بچگانه پسرانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

استایل زمستانی پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های استایل زمستانی پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۲

تیپ لباس پسرانه بچه گانه اگر به درستی انتخاب شود ظاهر و تیپ فرزند شما بی نظیر و خاص به نظر می رسد البته در تهیه لباس کودک حتما باید علاوه بر توجه به زیبایی به راحتی این مدل لباس ها نیز توجه داشته باشید تا کودک شما در طول مهمانی ها با پوشیدن لباسش احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

استایل زمستانی پسرانه

رنگ هایی که در چرخه ی رنگ در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در اصطلاح به آن ها رنگ های ثانویه و اولیه میگوییم، ترکیب آنان با یکدیگر می توانند هماهنگی چشم نوازی داشته باشند.به همین خاطر نیز یکی از انواع راهکار ست کردن لباس کودک آن است که از رنگ های ثانویه و اولیه کمک بگیریم اما در ابتدا بهتر است چرخه ی رنگ را به طور کامل بشناسیم تا بتوانیم نحوه ی ست کردن را نیز بیاموزیم. نکته ی مهمی که شما در رابطه با ست کردن رنگ ها در چرخه ی رنگ باید بدانید آن است که آن رنگ هایی که در این چرخه در کنار هم قرار گرفته اند، می توانند باعث ایجاد هماهنگی شوند اما حقیقت آن است که این رنگ ها معمولا بازتاب نور یکدیگر را کاهش می دهند.

استایل زمستانی بچگانه

به همین خاطر نیز اگر شما دوست دارید تا ست لباس کودکان شما تصویر چشمگیری داشته باشد، بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که در چرخه ی رنگ روبروی یکدیگر قرار گرفته اند.
این رنگ ها از آنجایی که دارای نوعی تضاد هستند، می توانند باعث ایجاد نوعی هارمونی رنگی جذاب شوند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

استایل زمستانی بچگانه شیک

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که بسیاری از پدر و مادرها به عنوان راهکار ست کردن لباس کودک از آن استفاده می کنند آن است که به سراغ لباس های طرح دار میروند طرح های نامناسبی دارند و سر تا پای کودک را با چنین لباس هایی میپوشانند! این کار کاملا اشتباه است و از لحاظ زیبایی شناسی به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

نکات مهم استایل پسرانه بچگانه

به همین علت نیز به افراد توصیه می گردد که اگر می خواهند به سراغ پارچه های طرحدار برای کودکان خود بروند.بهتر است از پارچه هایی استفاده کنند که طرح های ان ها مناسب با روحیه ی کودکان می باشد و سر تا پای کودک را با لباس هایی با طرح یکسان نپوشانند.برای مثال اگر تی شرت کودک دارای طرح های ریز قلب میباشد، شلوار او را متمایز از طرح قلب انتخاب کنند.مثلا شلواری با طرح ساده و رنگی جذب در کنار طرح قلب لباس بسیار بهتر از آن است که در کنار لباس طرح دار، شلوار را نیز طرح دار انتخاب کرد.

راهنمای استایل زمستانی بچگانه

یکی دیگر از مواردی که برای ست کردن لباس به ما کمک میکند انتخاب جنس پارچه می باشد .مثلا شما برای لباس پاییزی کودک یک بلوز بافت انتخاب می کنید و برای شلوار یک ساپورت یا شلوار پارچه ای انتخاب میکنید که اینگونه لباس پوشیدن بسیار نامناسب و ناهماهنگ می باشد ما باید برای شلوار هم از شلوار یا ساپورت بافت یا پشمی انتخاب کنید لباس تابستانه هیچ همخوانی با لباس زمستانی یا بلعکس ندارد .

تیپ زمستانی لباس پسرانه

استایل پسرانه با پالتو

تیپ پسرانه بچگانه

استایل زمستانی بچگانه با کاپشن

همراه ما باشید

 

نظرات