هشت مدل تیشرت پسرانه بچه گانه شیک

0

وقتی نام استایل اسپرت پسرانه به میان می‌آید، ناخودآگاه تیشرت پسرانه بچه گانه را به یاد می‌آوریم. این نوع لباس بچه گانه بسیار راحت است و همه پسران از پوشیدن تیشرت پسرانه استقبال می‌کنند. این نوع پوشاک کودک که بسیار سبک و خنک است، معمولاً در بهار و تابستان پوشیده می‌شود. البته بسیاری از بچه‌ها نوع ساده‌ی آن را در پاییز در زیر پیراهن پسرانه بر تن می‌کنند تا تیپشان اسپرت شود و در زمستان نیز این نوع پوشاک را زیر پالتو یا کاپشن بر تن می‌کنند. تیشرت معمولاً از جنس‌های با الیاف طبیعی یعنی نخ و پنبه تولید می‌شود. این نوع پوشاک کودک غالباً با شلوار جین، شلوارک و یا شلوار کتان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در ادامه انواع تیشرت پسرانه بچه گانه شیک را به شما معرفی خواهد کرد تا هنگام خرید از سایت لباس بچه گانه پسرانه، انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

تیشرت پسرانه بچه گانه شیک و جدید

یقه‌ی تیشرت بچه گانه

یقه یکی از اجزای تیشرت پسرانه است که در ظاهر آن تاثیرگذار می‌باشد. مدل گرد، پرکاربردترین و ساده‌ترین نوع آن است. این مدل در دور گردن به شکل گرد و دایره‌ای است. پوشیدن تیشرت پسرانه با یقه گرد و در آوردن آن برای کودکان راحت و آسان است. مدل هفت نوع دیگری است که دور یقه شبیه عدد ۷ فارسی است. این مدل نیز مورد پسند کودک شما خواهد بود. مدل دیگر که کمی خاص‌تر است و زیبایی خودش را دارد، مدل هنلی است. یقه هنلی ترکیبی از گرد و هفت است که چندین دکمه در ادامه خود دارد. نوع اسکی همان مدلی است که معمولاً در زمستان پرکاربرد است. این مدل بالاتر از گردن می‌آید. این نوع لباس آستین بلند با یقه اسکی در زیر پالتو استایل بسیار شیکی به پسر بچه شما خواهد داد. برای استایل‌های خیابانی می‌توانید از تیشرت پسرانه یقه اسکوپ استفاده کنید. یقه‌ی این مدل کژوال و خیابانی، کمی پایین‌تر از استخوان ترقوه قرار می‌گیرد.

آستین تیشرت پسرانه

به نوع بدون آستین تیشرت، تاپ می‌گوییم و با آن آشنایی داریم. این مدل در خانه، خیابان و ساحل استفاده می‌شود. نیم آستین نوع دیگری است که آستین آن تا بالای بازو می‌آید و کمی از شانه را می‌پوشاند. مدل دخترانه این مدل را با نام حلقه‌ای افتاده می‌شناسید. متداول‌ترین و پرکاربردترین نوع این لباس بچه گانه، تیشرت پسرانه آستین کوتاه است. مدل آستین بلند نیز معمولاً در پاییز و زمستان پوشیده می‌شود. هنگام خرید از سایت لباس بچه گانه پسرانه حتماً به این موارد توجه کنید.

تیشرت پسرانه بچه گانه شیک و جدید

مدل ساده

مدل ساده دقیقاً سایز پسر بچه شما است. این مدل یقه‌ای گرد دارد و آستین آن کوتاه است. هیچ طرح و نقشی روی خودش ندارد و کاملاً ساده است. رنگ‌بندی این تیشرت شیک و ساده، کامل است اما رنگ‌های سفید، کرم، طوسی و مشکی این نوع بسیار محبوب است زیرا می‌توان آنها را در هر استایل و تیپی به کار برد.

مدل اسلیم

اسلیم انواع مختلفی دارد که چند مورد را با هم مرور می‌کنیم. مدل اسلیم به بدن فرزند شما می‌چسبد و تنگ است. معمولاً از این مدل در استایل‌های نیمه رسمی استفاده می‌شود. ترکیب تیشرت پسرانه بچه گانه اسلیم، کت تک و شلوار جین یا کتان، تیپ نیمه رسمی شیکی را برای کودک شما به وجود می‌آورد.

مدل بگی

تیشرت پسرانه بگی کمی بلندتر از حد معمول است و گشاد می‌باشد. این مدل بگی غالباً در استایل‌های خیابانی و کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا با این نوع لباس شیک، شلوار راسته یا گشاد بر تن می‌کنند.

مدل لانگ

همان‌طور که از نامش پیدا است، قد این تیشرت پسرانه بچه گانه بلند است. اما سایز فرزند شما می‌باشد. یعنی تنگ و گشاد نیست اما قد آن گاهی تا پایین باسن می‌رسد.

مدل جیب دار

برخی از انواع تابستانه یا زمستانه تیشرت پسرانه بچه گانه روی قسمت چپ سینه یک جیب کوچک دارند. این جیب برای زیبایی به لباس اضافه شده است و معمولاً کاربرد خاصی ندارد.

مدل کلاه دار

تیشرت پسرانه کلاه دار در بین کودکان بسیار محبوب است. درست است که این مدل ممکن است در هر سایت لباس بچه گانه پسرانه‌ای و یا هر فروشگاهی یافت نشود اما بچه‌ها غالباً لباس‌های کلاه دار را دوست دارند. کلاه این تیشرت پسرانه به خود تیشرت دوخته شده است و قابل جدا کردن نیست.

تیشرت پسرانه بچه گانه شیک و جدید

مدل گرافیکی

اگر فرزند شما عاشق رنگ‌های شاد و جذاب است، حتماً از سایت لباس بچه گانه پسرانه این مدل را تهیه کنید. روی این تیشرت پسرانه، تصاویری به صورت گرافیکی کشیده شده‌اند که کل لباس را در بر گرفته است.

مدل پرینتی

روی قسمتی از این مدل این نوع لباس، تصویر و یا نوشته‌ای وجود دارد که لباس را از سادگی در می‌آورد. این تصویر یا نوشته می‌تواند در هر جای تیشرت باشد اما متداول‌ترین مکان آن، قسمت جلویی لباس است.

ست ها با تیشرت

گاهی تولیدکنندگان برخی از لباس‌ها را به صورت ست تولید و عرضه می‌کنند. معمولاً ست‌ها دو تکه هستند و شما با نگاهی به سایت لباس بچه گانه پسرانه آنها را خواهید یافت در ست تیشرت پسرانه ممکن است شلوار و شلوارک پسرانه بچه گانه وجود داشته باشد. لازم است بدانید که جنس هر دو تکه حتماً با یکدیگر یکسان هستند. رنگ و طرح آنها نیز با هم سازگاری و همخوانی دارند.

طرح و رنگ

این نوع پوشاک کودک در مدل‌های ساده و طرح دار تولید می‌شود. نوع ساده و بدون طرح آن نیز که پیشتر در موردش توضیحاتی ارائه دادیم، بسیار محبوب است. مدل طرح دار آن می‌تواند دارای طرح‌های حیوانات، میوه‌ها، چهارخانه، راه راه، کارتونی و فانتزی باشد. این نوع پوشاک کودک در رنگ‌های خنثی، پاستلی، شاد و روشن تولید و عرضه می‌شود. رنگ‌هایی مانند سفید، زرد، کرم، آبی، قرمز و سبز محبوبیت زیادی در بین کودکان دارند.

به فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه نمایید و از انواع این نوع لباس دیدن کنید. شما عزیزان می‌توانید ظاهر و مشخصات فنی انواع لباس‌ها را در وب‌سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام این مجموعه مشاهده نمایید. جدول سایزبندی موجود در سایت نیز شما را در انتخاب درست سایز فرزندتان یاری خواهد کرد. کارشناسان فروش تی تی گل پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد انواع پوشاک کودک، سایز بندی، طرح و رنگ بندی خواهند بود تا انتخاب شما درست باشد و فرزندتان از خرید شما لذت ببرد و راضی باشد.

نظرات