خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شب های مافیا

0

سریال “شب های مافیا″، رئالیتی شو ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است. این سریال شو در ژانر رئال و معمایی در سال ۹۹ ساخته و قراراست برای اولین بار در سال ۹۹  از شبکه نمایش خانگی منتشر شود. حالا قرار است این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “شب های مافیا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در پاییز را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شب های مافیا

 

خلاصه داستان

سریال “شب های مافیا” روایتگر مافیا بازی کردن تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون است. در این رئالیتی شو در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آنها به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او لیدر یا برگزارکننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند…

داستان سریال شب های مافیا

ابتدا بازی با ۱۲ بازیگر خانم برگزار می‌شود که حال با تکمیل شرکت‌کنندگان کار جدید سعید ابوطالب آماده کلید خوردن می‌شود. سپس ۲ گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت‌کنندگان را به عدد ۳۶ می‌رساند. محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان لیدر و برگزارکننده بازی مافیا در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

سیما تیرانداز در شب های مافیا

کارگردان “شب‌های مافیا” با بیان اینکه این بازی گروهی اصالتاً روسی است، یادآور شد: “این بازی یک نسخه ایرانی هم دارد که اکنون اغلب در خانواده‌ها و گروه‌های دوستی این نسخه بازی می‌شود و ما هم همین نوع بازی را در یک گروه بازیگران انجام می‌دهیم.”

بازیگران زن شب های مافیا

لازم به ذکر است، هر دست مافیا ممکن است بین چند دقیقه تا حتی بیشتر از یک ساعت طول بکشد. مشخص نیست که علیمردانی و سایر تهیه‌کنندگان این مجموعه چگونه قصد دارند چنین بازی‌ ای را در قالب یک مجموعه تلویزیونی به شبکه نمایش خانگی بیاورند.

 

اسامی بازیگران سریال شب های مافیا

اسامی بازیگران سریال شب های مافیا

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید ابوطالب.

نظرات