بیوگرافی کامل بازیگران فصل اول و دوم شبهای مافیا + تصاویر

0

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران رئالیتی شو و مسابقه شب های مافیا با عکس و اسامی و تصاویر پشت صحنه و زمان پخش از فیلیمو و پخش تکرار هر قسمت و عکس های بازیگران مرد و زن مجموعه شبهای مافیا را در حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کامل بازیگران فصل اول و دوم شبهای مافیا + تصاویر

موضوع رئالیتی شو و مسابقه شبهای مافیا

جدیدترین ساخته سعید ابوطالب بعد از شام ایرانی ۲ و مسابقه هفت شهر، به رئالیتی شور شب های مافیا رسید

در هر فصل از یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آن‌ها به اتفاق محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزار کننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

این مجموعه قرار است به صورت فصلی ساخته شود و هر فصل ۳ قسمت دارد که از فصل اول این مجموعه تصویربرداری فصل سوم باقی مانده است.

سپس ۲ گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۶ می‌رساند. محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

زمان توزیع و پخش

زمان پخش این رئالیتی‌شو از ۲۷ آبان ماه ۹۹ پخش خود را آغاز می‌کند. «شب‌های مافیا» که با سرمایه‌گذاری شرکت هنر اول ساخته می‌شود و روزهای سه‌شنبه ساعت ۸ صبح توسط فیلیمو پخش خواهد شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل اول و دوم شب های مافیا + تصاویر

اسامی بازیگران فصل دوم مجموعه شبهای مافیا

سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه‌خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب‌زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی بازیگران مرد این مجموعه هستند که بازی آن‌ها ابتدا پخش می‌شود.

خواننده تیتراژ

کاوه آفاق به عنوان خواننده تیتراژ این مجموعه انتخاب شده که میتوانید بعد از توزیع و پخش از فیلمیو آن را بشنوید . این ترانه به عنوان تیتراژ پایانی پخش می‌شود و ساخت موسیقی متن نیز برعهده آمین ملک است.

اسامی بازیگران فصل اول مجموعه شبهای مافیا

نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن ، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی ، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی‌ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی بازیگران زن «شب‌های مافیا» هستند که رقابت آن‌ها را در فصل دوم شاهد خواهیم بود.

سعید ابوطالب کارگردان شبهای مافیا

سعید ابوطالب که تجربه کارگردانی و ساخت برنامه‌های رئالیتی شوهای مختلفی با نام‌های «رالی ایرانی»، «هفت شهر عشق»، «هفت روز و هفت ساعت» و «شام ایرانی» برعهده داشته است

ابوطالب همچنین رئالیتی شوی «۷۷ ساعت» را برای شبکه آموزش تلویزیون تولید کرده است که هنوز مشخص نیست چه زمانی روی آنتن می رود.

سعید ابوطالب در این زمینه توضیح داد: در این رئالیتی شو در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را به یک لوکیشن دلخواه مثل کتابخانه، رستوران، کلبه یا هرجایی که دوست دارد برای بازی مافیا دعوت می کند.

وی افزود: این ۱۲ بازیگر به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او خدا یا لیدر می گویند بازی مافیا را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند .

کارگردان «شب‌های مافیا» با بیان اینکه این بازی گروهی اصالتا روسی است، اظهار کرد: این بازی یک نسخه ایرانی هم دارد که اکنون اغلب در خانواده ها و گروه های دوستی این نسخه بازی می شود و ما هم همین نوع بازی را در یک گروه بازیگران انجام می دهیم.

محمدرضا علیمردانی لیدر

محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی فصل اول حضور خواهد دارد.

جواد هاشمی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل اول و دوم شب های مافیا + تصاویر

هادی کاظمی

هادی کاظمی در شبهای مافیا

کاوه خداشناس

کاوه خداشناس در شبهای مافیا

محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی در شبهای مافیا

بازیگران رئالیتی شوی شبهای مافیا

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه

بهاره رهنما

بهاره رهنما در مجموعه شب های مافیا

نسیم ادبی

نسیم ادبی

مریم مومن

مریم مومن

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز در مجموعه شب های مافیا

خاطره حاتمی

خاطره حاتمی در شب های مافیا

فریبا نادری

فریبا نادری در مجموعه شب های مافیا

محمدرضا علیمردانی

نظرات