ترفندهایی برای گرفتن چیکن دینر در بازی پابجی موبایل

0

اگر جزو آن دسته از بازیکنان خوش شانس هستید که توانسته اید به آخر این مسابقه برای به دست آوردن چیکن دینر در بازی پابجی موبایل برسید باید بگویم که تازه همه چیز شروع شده است!

این که شما در آخرین مسابقه از چه ترفند ها و استراتژی های استفاده کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 پابجی موبایل

 من تصمیم دارم در ادامه در رابطه با یک سری از ترفند های کاربردی در مسابقه آخر بازی پابجی موبایل صحبت کنم تا بتوانید به راحتی به چیکن دینر پیدا کنید.

  – ترفند شماره ۱

در آخرین مسابقه باید بسیار مراقب اطراف خود باشید زیرا در یک چشم به هم زدن بازیکنان دشمن می تواند شما را احاطه کنند و به راحتی شما را از دور رقابت‌ها حذف کند بنابراین یکی از اولین نکاتی که باید به آنها توجه کنید این است که مراقب اطراف خود باشید.

  – ترفند شماره ۲

تصور کنید که بازیکنان دشمن شما را احاطه کرده اند و شما می خواهید از موقعیتی که در آن گیر افتاده اید فرار کنید و خود را نجات دهید و تنها راهی که می تواند شما را نجات دهد این است که از نارنجک های دودی استفاده کنید زیرا بازیکنان در چنین حالتی نمی توانند موقعیتی که شما در آن قرار گرفته اید را به درستی تشخیص دهند و اگر در حال شلیک گلوله باشند قطعاً تیر آنها به خطا خواهد رفت.

  – ترفند شماره ۳

همانطور که می دانید مراکز تمام مپ ها جزو شلوغ ترین قسمتهای هر مپ میباشد. بنابراین یکی از عاقلانه ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که در حاشیه های مپ بمانید در چنین حالتی امکان زنده ماندن و پیروز شدن شما افزایش خواهد یافت.

  – ترفند شماره ۴

نباید اجازه دهید که سایر بازیکنان دشمن موقعیت مکانی شما را تشخیص دهند و همین دلیل بهتر است از یک صدا خفه کن و flash hider برای اسلحه خود استفاده کنید تا در هنگام شلیک گلوله اگر در مکانی مخفی شده و یا کمی نگرفته‌اید موقعیت شما برای دشمن فاش نشود. شما میتوانید با خرید یوسی پابجی تمامی این آیتم ها را برای سلاح های خود از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید

  – ترفند شماره ۵

یکی از نکاتی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که به صداهای محیطی که در آن قرار گرفته اید به خوبی گوش کنید برخی از بازیکنان برای اینکه شما متوجه حضور آنها نشوید ممکن است سینه‌خیز بر روی زمین حرکت کند و همین حرکت آنها به راحتی می تواند موقعیتی که در آن هستند را برای شما مشخص کند.

  – ترفند شماره ۶

با سایر هم تیمی های خود که در کنار شما مانده‌اند سعی کنید که به صورت منسجم بازی را ادامه دهید منظور این است که در کنار یکدیگر بمانید و به هیچ وجه از یکدیگر فاصله نگیرید زیرا گاهی اوقات هم‌تیمی شما می‌تواند یک پوشش دفاعی برای شما باشد و یا اینکه جان شما را نجات دهد.

پابجی موبایل

  – ترفند شماره ۷

همیشه در کوله‌پشتی خود کیت کمکهای اولیه داشته باشید زیرا اگر آسیب ببینید به واسطه آنها می توانید سلامتی خود را بازیابی کنید البته استفاده از نوشیدنی های انرژی زا و قرص های مسکن نیز می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

  – ترفند شماره ۸

یکی دیگر از راهکارهایی که به شما توصیه می کنم این است که از کلاه ایمنی و جلیقه استفاده کنید ترجیحا سطح دو و یا سطح سه تا میزان سلامتی شما تضمین شود.

  – ترفند شماره ۹

سعی کنید از سلاح هایی استفاده کنید که تسلط کافی بر روی آنها داشته باشید در واقع اگر شما از یک سلاح درست استفاده کنید ممکن است نه تنها پیروز نشوید و به چیکن دینر دست پیدا نکنید بلکه با یک سلاح اشتباه به راحتی از دور بازی حذف شوید.

شما چه ترفند هایی را برای پیروز شدن در آخرین مسابقه بازی پابجی موبایل توصیه می کنید؟ با ما در موجو شاپ همراه باشید تا از جدیدترین اخبار و مقالات پابجی استفاده کنید.

نظرات