سوپر فود چیست | خواص سوپرفود | مضرات سوپرفود | خرید سوپرفود | قیمت سوپر فود | طرز تهیه Super Food

0

سوپر فود چیست و چه خاصیت هایی دارد؟

علت اصلی بسیاری از مشکلات بدن را می توان در نوع تغذیه و وجود استرس جستجو کرد. در این بین، استرس، خود به میزان ۶۰ درصد تحت تاثیر تغذیۀ افراد است. با مصرف رژیم های غذایی کنونی که متاسفانه مملوء از برنج، گندم، ذرت و سایر گیاهان تراریخته است.

همچنین روغن های خوراکی حاصل از دانه های تراریخته و استفاده از گوشت دام و طیوری که از آنتی بیوتیک و گیاهان تراریخته و پس ماندهای مواد شیمیایی پرورش یافته اند، بدن در تامین آنچه برای فعالیت نیاز دارد عاجز است و این مسئله سبب می شود در دراز مدت دچار مشکلات متعدد شود. از طرفی، ممکن است بدن در اثر استنشاق هوای آلوده، مصرف سیگار، الکل، غذای ناسالم و آماده و مصرف مکرر داروهای شیمایی، سمی شود و دستگاه های بدن نتوانند به درستی فعالیت کنند.

سوپرفود NBS  با تکمیل فرآیند تغذیۀ افراد و تامین ویتامین، پروتئین و مواد معدنی و همچنین کلیۀ آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب مفید همچون امگا ۳ و امگا ۶ به صورت متعادل، باعث سم زدایی و خروج تمامی مواد مضر از بدن شده و با ارتقای سیستم ایمنی و پیوست آن، با بازسازی و جوان سازی سلول های بدن، سبب بهبود عملکرد سیستم های درونی می شود.

سوپر فود

قیمت سوپرفود NBS تولیدی دکتر خلخالی تا تاریخ انتشار این مقاله ۲۴۵۰۰۰ تومان می باشد که می­توانید آن را از نمایندگی سوپر فود تهیه نمایید. جهت دریافت لینک خرید سوپرفود با تخفیف ویژه میتوایند عدد ۳۸۳۹ را به ۱۰۰۰۰۱۰۰۳۰۰۱۰۰ ارسال نمائید.

میزان مصرف سوپر فود

مکمل غذایی سوپر فود را در پنج روز اول مصرف، به میزان یک چهارم پیمانه استفاده کنید و در ادامه در صورت نداشتن علایم سم زدایی همچون سرگیجه، حالت تهوع، تکرر ادرار، ادرار تیره، عرق شدید، درد بدن و… سوپر فود را به شرح زیر مصرف نمایید.

توجه داشته باشید چنانچه علایم سم زدایی همچنان ادامه داشت، همین مقدار مصرف یک چهارم پیمانه را تا زمان رفع علایم سم زدایی حفظ نمایید و سپس به شرح زیر عمل نمایید. لازم به ذکر است منظور از یک پیمانه، نقطۀ خط میانی پیمانه است که باید از پودر پر شود.

میزان مصرف سوپرفود با توجه به وزن

برای استفاده از سوپر فود، در افرادی که وزن آنها ۷۰ و یا کمتر از ۷۰ کیلو است روزانه، یک پیمانه صبح هنگام، به صورت ناشتا توصیه می شود و برای افرادی که ۷۰  الی ۹۰ کیلو وزن دارند، ۱٫۵  پیمانه حجم مصرفی مناسبی است که می­توانند یک پیمانه از آن را صبح و نصف پیمانه را شب استفاده نمایند.

مقدار مصرف سوپر فود، برای افرادی که ۹۰  الی ۱۰۵ کیلو وزن دارند در هر روز، به میزان ۲ پیمانه توصیه می شود که بهتر است یک پیمانه صبح و یک پیمانه شب مصرف شود و برای افرادی که ۱۰۵  الی ۱۲۰ کیلو یا بیشتر وزن دارند روزانه ۲٫۵ پیمانه  مناسب است که بهتر است یک پیمانه صبح و ۱٫۵ پیمانه به هنگام شب، قبل از شام استفاده شود .

سم زدایی پودر سوپرفود

محصول سوپر فود NBS عوارض جانبی ندارد مگر اینکه بدنتان به علت استنشاق هوای آلوده، غذاهای ناسالم، مصرف سیگار، الکل، مواد مخدر و یا داروهای شیمیایی دچار مسمومیت باشد؛ علایم زیر ممکن است در بدن شما به صورت مقطعی ( تا زمان خروج سموم از بدن) رخ دهد.

بسته به میزان سمی بودن بدنتان از ۳ روز تا ۲ هفته طول بکشد. توجه داشته باشید افرادی که بدنشان پاک است و مسمومیت ندارند، به هنگام مصرف سوپر فود، هیچ یک از علایم زیر را نخواهند داشت.

علائم سم زدایی

علائمی که در صورت سمی بودن بدن به هنگام مصرف سوپر فود بروز می کند عبارتند از سردرد و سرگیجه، حالت تهوع، احساس خستگی، بوی نامطبوع دهان، بوی بد بدن، پوسته­پوسته شدن پوست، جوش، سرفه، بدن درد، مدفوع بد بو، اسهال، تیرگی ادرار، بی خوابی، افزایش تحریک­پذیری، دفع مخاط بدن و همچنین مشکلات دید.

دقت کنید، بسته به میزان سمی بودن بدنتان ممکن است یک یا دو مورد از علائم سم زدایی در شما ایجاد شود .

منع مصرف ها

  1. افرادی که پیوند عضو انجام داده اند نمی­توانند از محصول سوپر فود دکتر خلخالی استفاده کنند چراکه به دلیل تقویت سیستم ایمنی بدن بعد از استفاده از این محصول، احتمال ایجاد حملۀ سیستم ایمنی به عضو پیوندی وجود دارد و به همین دلیل مصرف سوپر فود برای این افراد ممنوع می باشد. (در صورت استفاده این افراد از سوپر فود، هر گونه مسئولیتی بر عهدۀ شخص می باشد)
  2. افرادی که در بدنشان پلاتین دارند .
  3. افرادی که پروتز انجام داده اند .
  4. افرادی که به بیماری هایFMF ، سلیاک، ALS  دچار هستند .
  5. زنان باردار
  6. افرادی که بیماری آنها منشأ ژنتیکی دارد .

موارد احتیاط مصرف سوپر فود

فشار خون:

افرادی که دچار فشار خون هستند به هنگام مصرف سوپرفود، بایستی با مقدار یک چهارم پیمانه شروع کنند و هر ۵ روز اثرات محصول را به مشاور گزارش دهند. این افراد برای بالا بردن میزان مصرف سوپرفود نیز، باید زیر نظر مشاور محصول (شخصی که خرید سوپر فود را از طریق او انجام داده­اند و یا شماره تماس مشاوران نمایندگی سوپر فود که بر روی درب قوطی درج شده است) عمل نمایند.

توجه داشته باشید مکمل غذایی سوپر فود، یک محصول انرژی­زا است که ممکن است در صورت تجاوز از میزان مصرفی توصیه شده توسط مشاور، فشار افرادی که مبتلا به فشار خون هستند دچار نوسان شود که البته این مسئله، امری طبیعی است و پس از مدتی تنظیم می­گردد.

( توجه داشته باشید افراد مبتلا به فشار خون ژنتیکی، منع مصرف دارند و مجاز به استفاده از این محصول نمی­باشند)

دیابت:

برای مصرف سوپر فود، افرادی که دچار دیابت هستند بایستی با مقدار یک چهارم پیمانه شروع کنند و هر ۵ روز، اثرات محصول را به مشاور گزارش دهند و با نظر مشاور محصول (شخصی که خرید سوپر فود را از طریق او انجام داده­اند و یا شماره تماس مشاوران نمایندگی سوپر فود که بر روی درب قوطی درج شده است) عمل نمایند. برای بالا بردن میزان مصرف دریافت مشورت از مشاور ضروری می باشد.

توجه داشته باشید مکمل غذایی سوپر فود، یک محصول انرژی­زا است که ممکن است در صورت تجاوز از میزان مصرفی توصیه شده توسط مشاور، قند خون افرادی که مبتلا به دیابت هستند دچار نوسان شود که این مسئله، امری طبیعی است و پس از مدتی تنظیم می­گردد. (توجه داشته باشید چنانچه دیابت منشا ژنتیکی داشته باشد، این محصول اثری بر بهبود آن نخواهد داشت و حتی ممکن است میزان قند خون را نیز افزایش دهد).

بیماری خود ایمنی:

افرادی که دچار بیماری خود ایمنی همچون رماتیسم، ام اس، پسوریازیس، پنفیگوس و… هستند به این علت که محصول سوپر فود، سیستم ایمنی بدن را تقویت می­کند، این احتمال وجود دارد که سیستم ایمنی به یکی از بافت های بدن حمله کند و سبب تشدید بیماری شود. در این حالت این علائم، پس از گذشت ۱ الی ۲ ماه به تدریج از بین می­رود و سیستم ایمنی تنظیم می­شود.

(توجه داشته باشید چنانچه بیماری خود ایمنی، منشا ژنتیکی داشته باشد محصول، اثری بر بهبود آن نخواهد داشت و حتی احتمال تشدید بیماری و علائم آن نیز وجود دارد. در این حالت، بعد از قطع کردن مصرف سوپر فود، پس از نهایت یک هفته بدن به حالت سابق باز می­گردد).

پودر سوپرفود برای چی خوبه؟

سوپرفود ان بی اس دکتر خلخالی، یک محصول غذایی مناسب جهت درمان:

  1. ضعف جسمی
  2. تقویت رشد و ریشۀ مو
  3. رفع درد مفاصل
  4. آرتروز
  5. رماتیسم
  6. ام اس
  7. افسردگی
  8. سردرد های میگرنی
  9. بیماری های خود ایمنی
  10. کولیت روده

این محتوا رپورتاژ آگهی است/

نظرات