اخذ تابعیت دومینیکا در سریع ترین زمان

0

اخذ تابعیت دومینیکا از روش های مختلف همچون سرمایه گذاری، کمک های بلاعوض به دولت، تولد، ازدواج و غیره ممکن می باشد. این بین  دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری جز راحت ترین راه ها محسوب می شود. در این روش همانگونه که از نام آن نیز مشخص است، افراد تلاش می کنند که با خرید ملک یا سهام پروژه های عمرانی مورد تایید دولت اقدام به سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت دومینیکا نمایند.

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری یک روال قانونی و البته سریع دارد. در این روش لازم است تا فرد گواهی عدم سوءپیشینه داشته و مدارک خود را پس از خرید ملک از طریق نماینده مجاز دولت به این کشور ارسال نماید تا نهایتا طی ۴ الی ۶ ماه، پاسپورت وی صادر گردد.

 

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق برنامه های اقتصادی:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، افراد برای دریافت پاسپورت این کشور می توانند از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایند که این مورد جز آسان ترین راه ها محسوب می شود. دومینیکا در واقع یک دولت مشترک المنافع می باشد که دارای برنامه های اقتصادی مختلف برای ارائه شهروندی خود به دیگران است.

تابعیت دومینیکا

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق برنامه های اقتصادی:

 

از همین رو دو راه متداول برای افرادی که مایل هستند تابعیت دوگانه این کشور را داشته باشند، وجود دارد:

–         کمک های بلاعوض به دولت دومینیکا

–         سرمایه گذاری در دومینیکا

در حالت اول شخص بدون اینکه نیاز به یادگیری زبان داشته باشد یا حتی بدون آنکه مجبور باشد در این کشور به صورت دائم زندگی کند، می تواند با اهدای کمک های مالی به دولت این کشور اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا نماید. در این شرایط دولت عموما از سرمایه به دست آمده برای مقاصدی چون کشاورزی، فناوری اطلاعات، گردشگری و … استفاده می نماید.

اگر قصد دارید تا برای اخذ تابعیت دومینیکا از طریق برنامه های اقتصادی اقدام نمایید، لازم است تا شرایط زیر را دارا باشید:

–         متقاضی اصلی می بایست حتما بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.

–         فرزندان متقاضی اصلی می بایست مجرد بوده و زیر ۳۰ سال داشته باشند. البته در برخی موارد که فرزند دارای مشکلات جسمی یا روحی بوده و به خانواده وابسته باشد، شرایط سنی کمرنگ می شود.

–         متقاضی اصلی لازم است تا حتما معاینات پزشکی لازم را انجام دهید تا دارای هیچ گونه بیماری مسری نباشد.

–         همچنین متقاضی نباید دارای سو پیشینه باشد.

تابعیت دومینیکا

مزایا اخذ تابعیت دومینیکا

 

مزایای دریافت شهروندی دومینیکا:

بسیاری از افراد در ابتدای کار، مکررا از خود سوال می نمایند که بین تمام کشورهایی که تابعیت دوگانه ارائه می دهند چرا شهروندی دومینیکا می تواند یک انتخاب خوب باشد؟

در پاسخ باید بیان داشت که که اخذ تابعیت دومینیکا دارای مزایای زیر است:

–         اخذ پاسپورت دومینیکا دارای کمترین قیمت می باشد.

–         زبان این کشور انگلیسی بوده و به راحتی می توان با سایرین ارتباط برقرار نمود.

–         افرادی که جز شهروندان این کشور محسوب می شوند و در آن ساکن نیستند از بسیاری از موارد مالیاتی معاف می باشند.

–         با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید به بیش از ۱۴۰ کشور جهان سفر نمایید.

–         تابعیت اول شما پس از اخذ شهروندی دومینیکا از بین نخواهد رفت.

–         پاسپورت دومینیکا تا ۱۰ سال اعتبار دارد و برای تمدید آن نیاز نیست تا حتما در کشور فوق ساکن بود.

–         اخذ تابعیت دومینیکا به زمان زیادی نیاز ندارد و نهایتا طی ۶ ماه می توان این مورد را دریافت نمود.

–         با اخذ شهروندی دومینیکا تمام حقوق شهروندان این کشور از جمله حق رای دادن شامل حال شما خواهد شد.

–         تحصیل در این کشور بر اساس سیستم آموزشی انگلستان می باشد.

–         با داشتن پاسپورت این کشور می توانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایید.

–         در حال حاضر دومینیکا دارای مراودات تجاری بسیاری است از همین رو باعث خواهد شد تا درآمد تجاری در این کشور بالا باشد.

تابعیت دومینیکا

روش های اخذ تابعیت دومینیکا

 

 

دومینیکا کجاست؟

اگر از لحاظ جغرافیایی قصد داشته باشید تا موقعیت دومینیکا را بر روی نقشه بیابید، لازم است تا در نظر داشته باشید که این کشور مشترک المنافع در واقع یک جزیره کوچک می باشد که در دریای کارائیب قرار دارد. تقریبا می توان بیان داشت که این جزیره در حدود ۲۰۰۰ کیلومتری از جنوب شرق فلوریدا واقع شده است و مساحت آن نیز حدود ۷۵۴ کیلومتر مربع است. این کشور جز کشورهای سازمان ملل متحد محسوب می گردد و دارای حکومت دموکراسی است. دومینیکا در سال ۱۸۰۵ توسط بریتانیا تصرف گردید اما توانست در سال ۱۹۸۷ مستقل شده جز کشورهای مشترک المنافع انگلیس گردد. از لحاظ زیست محیطی دومینیکا دارای آب و هوای استوایی و مراتع جنگلی بسیاری است. دمای هوا در این کشور بین ۱۰ درجه سانتی گراد در زمستان تا ۳۳ درجه سانتی گراد در تابستان متغیر می باشد. در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار نفر در این کشور زندگی می کنند.

 

سخن نهایی:

اخذ تابعیت دومینیکا برای آنانکه به دنبال دریافت تابعیت دوگانه هستند یک گزینه عالی محسوب می شود اما عموما پروسه دریافت شهروندی دارای پیچ و خم های بسیاری است. از همین رو نیاز به افرادی است که با تمام تبصره ها و قوانین موجود آشنا باشند. در همین راستا “سفیران ملل” که از مجموعه کارشناسان حرفه ای و آگاه به امور اقامت و شهروندی تشکیل شده است، آماده ارائه خدمات و مشاوره های لازم به افراد می باشد. این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه هم اکنون می تواند در شرایط مطمئن به عنوان نماینده شما، شرایط حضور در دومینیکا و اخد شهروندی این کشور را فراهم آورد. با توجه به اینکه اخذ تابعیت دومینیکا از این طریق بسیار سریع بوده لذا، افراد زیادی هر ساله  از این مسیر اقدام می نمایند.

نظرات