چه تفاوتی میان گهواره کودک و نی نی لای لای وجود دارد؟

0

زمانی که کودک متولد می شود تا چند ماه اول تولد، نیاز مبرمی به خواب و استراحت کافی دارد! از این رو توجه به این موضوع می تواند تاثیر مستقیمی بر روی رشد جسمی و ذهنی کودک شما داشته باشد. بنابراین والدین عزیز باید توجه ویژه ای به مکان خواب کودک، نوع استراحت آن و…. داشته باشند تا بتوانند در این مرحله مهم و حیاتی، کودک شما دچار مشکلات ذهنی و جسمی نشود.

از این رو یکی از بهترین محصولاتی که در زمینه سیسمونی نوزاد می توان به این جهت از آن استفاده نمود، گهواره و یا نی نی لای لای است! اگر به زمان های قدیم برگردیم متوجه این موضوع می شویم که والدین از گهواره ها برای ایجاد محیطی مناسب برای خواب کودک استفاده می نمودند.

اما استفاده از گهواره های قدیمی به دلیل نداشتن کمربند ایمنی و وسعت دامنه حرکت، در دسته محصولات پرخطر برای کودکان قرار می گرفتند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، محصولات جدیدی وارد بازار شدند که همان کاربرد گهواره های سنتی و قدیمی را دارند اما ایمن تر، مناسب تر و پیشرفته تر! که نام آن ها نی نی لای لای است.

 گهواره

نی نی لای لای چیست؟

نی نی لای لای ها در واقع گهواره های مدرن هستند که با استفاده از آن ها می توانید جایگاه مناسبی را برای خواب کودک خود در نظر بگیرید. در واقع این محصولات با دارا بودن کمربند ایمنی، عروسک های آویز و…. به عنوان بهترین و مناسب ترین محصول در سیسمونی نوزاد استفاده می شوند.

نی نی لای لای ها را می توانید در هر محیط و مکانی قرار دهید اما از آن جایی که کودکان در ماه های ابتدایی تولد نیاز به مراقبت های زیادی دارند، از این رو والدین آن را در کنار تخت خواب و در اتاق خود قرار می دهند تا بتوانند در ساعات مختلف به کودک خود سر بزنند.

به این جهت که کودکان بدن حساس و استخوان های نرمی دارند، پزشکان توصیه می کنند حداقل تا ۳ سالگی کودک در نی نی لای لای قرار داده شود و از قرار دادن آن به صورت مستقیم بر روی انواع تخت های والدین و… جلوگیری شود چراکه ممکن است حوادثی جبران ناپذیر در انتظار آن ها باشد.

گهواره

بررسی امکانات نی نی لای لای نوزاد به هنگام خرید

نی نی لای لای ها امکانات فوق العاده زیادی دارند که هرکدام از آن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش میزان آرامش و خواب کودکان داشته باشد. از این رو در ادامه به معرفی مهم ترین و بهترین امکانات این محصول می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام خرید، بهترین محصول را انتخاب کنید.

۱- قابلیت حرکت قسمت نشیمن گاه
۲- نشیمن گاه نرم و راحت با روکش لطیف و ضد تعرق
۳- کمربند ایمنی چند نقطه‌ای
۴- سایبان با بست زیپی و با قابلیت جداسازی
۵- آویز عروسکی
۶- موزیکال بودن
۷- دارای بودن تنظیم سرعت در مدل برقی
و…

 

آیا گهواره کودک با نی نی لای لای ها فرق می کند؟

سوال بسیار زیادی که عموما ذهن والدین را به خود دچار نموده است، این می باشد که آیا نی نی لای لای ها با گهواره های کودک تفاوتی دارند؟ در پاسخ به این ۲ سوال باید اینگونه در نظر داشته باشیم که:

در حالت کلی بله، تفاوت های بسیار زیادی در نی نی لای لای ها در مقایسه با گهواره های کودک وجود دارد که هرکدام از آن ها می تواند تاثیر فوق العاده زیادی بر آرامش خواب و یا آسایش کودکان داشته باشد.

اما اگر بخواهیم از نظر کاربرد این دو محصول را با هم مقایسه کنیم، خیر! هر دو محصول در واقع به جهت افزایش میزان راحتی خواب و آسایش کودکان تعبیه شده اند.

بنابراین برای افزایش خواب و راحتی و آسایش کودک از گهواره یا نی نی لای لای استفاده می شود که از لحاظ لفظی در واقع یک محصول اما در لحاظ عملکرد دارای تفاوت های بسیار زیادی هستند.

 

بررسی قیمت نی نی لای لای ها در بازار

این محصولات امروزه در انواع متفاوت و متغیری در بازار به فروش می رسند که هرکدام از آن ها مزایای قابل توجه ای دارند، با این حال در هنگام خرید باید به مواردی که می تواند باعث افزایش قیمت در این نوع از محصولات شود توجه داشته باشید.

به عنوان مثال هر ویژگی ای که به این محصول اضافه شود، در نهایت می تواند بر روی قیمت تمام شده آن تاثیرگذار باشد. با این حال این موضوع کاملا بسته به بودجه و نوع عملکرد شما خواهد داشت.

نظرات