معامله ارزهای دیجیتال در بیت مهر

0

تتر محبوب ترین و پرکاربردترین سکه پایدار در بازار ارزهای دیجیتال است.یک ارز رمزنگاری شده که تجارت بیت کوین را تسهیل می کند. با خرید تتر (Tether) خود را در برابر نوسانات ارز دیجیتال محافظت کنید. Tether (USDT) با قیمت ثابت ۱ دلار امنیت خریداران را به همراه دارد.

همانطور که سرمایه گذاری در بیت کوین ، اتریوم یا هر ارز رمزنگاری شده دیگر ممکن است ثروت شما را چند برابر کند ، می توانید به شدت آن را کاهش دهید و حتی در مدت زمان کوتاهی آن را صفر کنید! نوسانات قیمت چیزی است که مردم را از عرش به سمت فرش یا از فرش به عرش در بازار ارزهای رمزپایه سوق می دهد! با توجه به این موضوع ، معامله گران ارز دیجیتال به ثبات نیاز دارند. این نیاز با خرید تتر برآورده می شود. Tether با نماد USDT شناخته می شود.

تتر از تمام ویژگی های منحصر به فرد سایر ارزهای دیجیتال استفاده کرده است ، اما در عین حال ، تفاوت اساسی با آنها وجود دارد. قیمت هر Tether همیشه ثابت و برابر با یک دلار است. صرف نظر از نوساناتی که سایر سکه های دیجیتال مانند بیت کوین به طور مداوم تجربه می کنند ، این قیمت همیشه ثابت مانده و تغییری نمی کند. به همین دلیل است که حتی کسانی که حاضر نیستند در بازار ارزهای رمزنگاری شده ریسک کنند و روی آن سرمایه گذاری کنند ، از مزایای بیشمار آن مانند حواله های بین المللی خیلی سریع بهره می برند.

ارزهای دیجیتال

خرید ترون (Tron)

Tron یک پلت فرم غیرمتمرکز برای سرگرمی و به اشتراک گذاری محتوا است که از فناوری blockchain و peer-to-peer (P2P) استفاده می کند.

شما می توانید آن را به عنوان یک رسانه اجتماعی نسل بعدی تصور کنید که در آن می توانید محتوا را با هر کسی ، در هر کجای دنیا ایجاد و به اشتراک بگذارید. Tronix واحد اساسی حساب ها در زنجیره بلوک Tron است. این ارز است که به شما برای محتوای شما پرداخت می کند و اغلب به عنوان نماد تیکر آن ، ‘TRX’ شناخته می شود. افرادی که از شبکه های اجتماعی ، قمار آنلاین و سایر انواع سرگرمی آنلاین لذت می برند ، از ترون لذت خواهند برد.

با استفاده از اکوسیستم رمز ارز ترون نه تنها می توانید محتوا را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید ، بلکه به عنوان خالق محتوا برای محتوا و داده هایی که ایجاد می کنید جبران می شود. این مدل در تضاد مستقیم با نحوه کسب درآمد شرکت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک از اطلاعات کاربران است.

آنها اغلب این کار را بدون اینکه کاربر بداند انجام می دهند و از منافع خود بهره مند می شوند. هنگامی که از رمز ارز Tron استفاده می کنید ، داده های خود را کنترل می کنید و برای محتوای خود جبران می شوید.

معاملات چگونه کار می کنند؟

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، خرید ترون و معاملات در یک دفتر عمومی اتفاق می افتد. در این دفتر عمومی ، تاریخچه هر معامله را می توان در اولین معامله جستجو کرد. مدل معامله ای که TRX استفاده می کند مشابه مدل معامله ای است که بیت کوین از آن استفاده می کند. تنها تفاوت این است که Tron با ایجاد امنیت بیشتر ، مدل Bitcoin را بهبود بخشیده است. مدل مورد استفاده TRX UTXO نام دارد.

در یک مدل UTXO ، یک خروجی اساسی وجود دارد که مبلغی است که به همراه مجموعه ای از قوانین به آدرس کاربر TRX ارسال می شود که قفل آن مقدار مشخص را باز می کند. محصول نهایی یک خروجی است که UTXO نامیده می شود.

واقعاً لازم نیست که درباره مدل UTXO اطلاعات زیادی داشته باشید. این بیشتر برای توسعه دهندگان و nerds است که ممکن است بیش از آنچه باید بدانند (نه اینکه در این مورد مشکلی وجود دارد!).

شما باید بر روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید ، و به کلی از ابزارهایی که Tron برای افرادی که می خواهند کنترل داده های خود را بدست آورند و هنوز هم از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، بپردازید.

ارزهای دیجیتال

پرفکت مانی (Perfect Money)

Perfect Money یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از نظر عملکرد بسیار شبیه به لیبرتی رزرو و Pecunix است اما کمی بیشتر به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و یک شرکت ثبت شده در پاناما است. با استفاده از سیستم پرداخت Perfect Money ، کاربر می تواند هرکدام از حساب های چند ارز موجود (به عنوان مثال دلار ، یورو و طلا) را انتخاب کند. واریز پول بسیار آسان است. دارندگان حساب برای خرید پرفکت مانی می توانند به راحتی از کوپن های الکترونیکی یا هر روش تأیید شده دیگر برای واریز پول به حساب PM خود استفاده کنند. Perfect Money یک سیستم پرداخت خوب است اما نسبتاً جدید است و محبوبیت چندانی ندارد.

حساب Perfect Money چقدر مفید است؟

حساب Perfect Money تراکنش های پرداخت الکترونیکی را بسیار آسان می کند. به شما این امکان را می دهد که به سایر سیستم های ارز دیجیتال و بالعکس پرداخت های آنلاین انجام دهد. در نمایه حساب کاربری ، حساب Perfect Money شما برای انجام پرداخت های خودکار به هر یک از مشاغل اینترنتی شرکت کننده پیکربندی شده است. حداقل مبلغ مجاز در یک حساب ۱۰۰۰ دلار و سود حداکثر تا ۴ درصد در ماه است. انتقال وجوه به یک حساب اغلب از طریق صرافی ها ، نقل و انتقالات بانکی ، سایر سیستم های پرداخت و کوپن الکترونیکی انجام می شود. نکته ای که باعث شده Perfect Money از بقیه متمایز شود ، توانایی کاربران در خرید طلا ، یورو و دلار در زمان واقعی است.

چگونه می توانم از حساب Perfect Money اقدام به بازخرید کنم؟

برای تهیه مجدد پول از حساب Perfect Money خود ، می توانید این کار را از طریق سیم بانکی ، ارز الکترونیکی ، شرکای صرافی معتبر ، کارت های هدیه پیش پرداخت ویزا / کارت اصلی و کارت پیش پرداخت / کوپن الکترونیکی کامل انجام دهید. کاربر PM می تواند از کوپن الکترونیکی برای پرداخت کالا و خدمات نیز استفاده کند.

برای خرید تتر، خرید ترون و پرفکت مانی میتوانید از طریق صرافی بیت مهر به آدرس bitmehr.com  خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در بستری ایمن و با قیمت مناسب انجام دهید .

 

 

 

نظرات