خرید فالوور راهکاری برای پیشرفت کسب و کار شما

0

خرید فالوور راهکاری برای پیشرفت کسب و کار شما

یکی از علاقمندی‌های بزرگ این روزهای پیر و جوان ثبت لحظات ناب روزمرگی‌ها و به اشتراک گذاشتن آن با جهان در شبکه‌های اجتماعی است. جذب فالوور و لایک و کامنت از جذابیت‌های شبکه‌ی اجتماعی پرکاربردی به نام اینستاگرام است. اینستاگرام با بستری که دارد موجب شد تا برخی افراد از آن به عنوان یک ویترین برای راه‌اندازی کسب و کار خود بهره بگیرند. از این رو برای برخی جذب یا خرید فالوور بسیار حائز اهمیت است.

اینستاگرام ویترینی برای کسب و کار شما

اینستاگرام نرم‌افزاری برای سیر و گردش بین تصاویر و فیلم‌ها بوده که می‌تواند برای رونق کسب و کار بدون هیچ هزینه‎ای کارآمد باشد. برای رونق کسب و کارتان می‌توانید توضیحاتی در رابطه با محصول یا خدمات خود به دنبال‌کنندگان ارائه دهید تا کاربران به خرید از شما جذب شوند. حتما شما هم برای خرید سراغ فروشگاهی میروید که مشتریان بیشتری دارد، پیج‌های اینستاگرام نیز دقیقا همین‌طور است. هر پیجی که تعداد دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشد بیشتر مورد اطمینان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر میخواهید پیج شما در اینستاگرام بازدهی خوبی داشته باشد باید به فکر خرید فالوور اینستاگرام هم باشید.

فالوور

مطمئن‌ترین مسیر خرید فالوور اینستاگرام

قطعا شما هم به دنبال روشی برای خرید فالوور هستید که هم مقرون به صرفه بوده و هم فالوورهای آن واقعی باشند. بنابراین باید از سایت‌هایی اقدام به خرید کنید که فالوورهای واقعی در قبال هزینه متناسب ارائه دهد. اما پیش از این باید بدانید فالوور واقعی یعنی چه؟ و از چه راه مطمئنی می‌توان برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام کرد. یکی از وب سایت های پیشنهادی برای خرید فالوور وب سایت followerpro.ir  می باشد

فالوور واقعی کیست؟

هر فرد با ایجاد اکانتی در نرم‌افزار اینستاگرام، در واقع برای خود هویتی مجازی می‌سازد. در این اکانت ساخته شده بخش‌های مختلفی شامل: نام شخص، عکس، بیو و… وجود دارد و در صورتی که پیج شما یک پیج بیزینسی باشد بخش‌هایی مثل: آدرس، تلفن و ایمیل نیز به آن اضافه می‌شود. بنابراین منظور از فالوور واقعی در خرید فالوور پیجی است که تمام این بخش‌ها را تکمیل کرده باشد. دقت داشته باشید که در زمان افزایش فالوور باید از سیستمی استفاد کنند که فقط فالوورهای واقعی وارد پیج سفارش دهنده شود. به ممبرهای اینستاگرام که یک پیج هدف را دنبال می‌کنند، در اصلاح follower گفته می‌شود.

فالوور فیک نقطه مقابل فالوور واقعی!

فالوور

با توضیحاتی که داده شد قطعا متوجه شده‌اید که در مقابل فالوورهای واقعی فالوور فیک(غیرواقعی) نیز وجود دارد. فالوور فیک اینستاگرام می‌تواند ربات یا نرم افزار یا هر چیزدیگری باشد که تنها به جهت بالا بردن ممبرهای اکانت به وجود می‌آیند. با وجود اینکه بعضی پیج‌ها در خرید فالوور بنا به مقاصدی که دارند فالوور فیک را انتخاب می‌کنند، اما طبق الگوریتم اینستاگرام چنین پیج‌ها و همچنین اکانت‌هایی که مدت زمان طولانی هیچ فعالیتی نداشته باشند به صورت خودکار حذف می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم کاربران عادی هرچند روز یک بار به صفحه اینستاگرام خود رجوع کنند و پستی منتشر کرده یا پست چند کاربر را لایک کنند.

خرید فالوور چه تاثیری در پیشرفت کاری دارد؟

اگر فالوورهایی که خریداری می‌شوند واقعی باشند، پست‌های شما بازدید بیشتری خواهند داشت و با لایک هرچه بیشتر پست‌ها توسط دنبال‌کنندگان‌، احتمال ورود به اکسپلور بیشتر شده و پست شما برای افرادی که پیج شما را دنبال هم نمی‌کنند قابل مشاهده خواهدبود. اینستاگرام دارای الگوریتمی است که براساس آن پستی که شما منتشر می‌کنید ابتدا برای ۱۰ درصد فالووران نمایش داده شده و درصورتی که این ۱۰ درصد پست شما را لایک کرده یا کامنت بگذارند و یا حتی بیش از پنج ثانیه روی آن مکث کنند، پست به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد. در صورتی که خرید فالوور اینستاگرام را به درستی انجام داده باشید، همان‌طوری که  زیاد بودن تعداد فالوور یک پیج از نظر کاربران نشانه معروفیت و برتری آن است، خود اینستاگرام نیز برای صفحه‌ی شما اهمیت بیشتری قائل می‌شود و این اهمیت براساس میزان لایک و کامنت پیج شما محاسبه می‌گردد.

راهکار های جذب فالوور ارزان را بشناسید!

به طورکلی راه‌های جذب سریع فالوور اینستاگرام به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • اولین راه جذب فالوور اینستاگرام روشی است که مدیران یا به اصطلاح ادمین‌های پیج برای افزایش دنبال‌کنندگان به کار می‌گیرند و آن تبلیغ کردن و کمک گرفتن از بلاگرهای اینستاگرامی برای معرفی پیج و جذب فالوور به این طریق است. چرا که بلاگر در عوض دریافت مبلغی، قبول می‌کند که پیج کاری و محصولات شما را به دنبال‌کنندگان خود معرفی کرده و آنان را به دنبال نمودن پیج شما ترغیب کنند.
  • روش دوم برای خرید فـالوور ارزان سپردن این کار به ربات‌ها، پنل‌ها و گروه‌هایی است که از طریق سایت‌های معتبر با دریافت مبلغی ناچیز با کمک سیستم طراحی شده‌ی خودشان به صفحه‌ی شما فالوورهای واقعی اضافه می‌کنند. به طور کلی روش دوم از راهکار اول ارزان‌تر بوده و وقت کم‌تری را نیز از شما می‌گیرد.

فالوور

در نهایت باید گفت خرید فـالوور اینستاگرام و جذب آن اصلا کار سخت و مشکلی نیست، اما بقای فالوور به ویژگی‌ها و محتوای مناسب صفحه‌ی شما در اینستاگرام بستگی دارد. بنابراین برای جذاب بودن پیج خود کوشا باشید.

خرید فالـوور ارزان از سایت معتبر

با توجه به اهمیت افزایش فـالوور در اینستاگرام برای پیشرفت کسب و کار و… بسیاری از افراد اقدام به فروش فـالوور نیز کرده‌اند. البته در این میان تعدادی هم دست به کلاهبرداری زده و سایت جعلی ساخته‌اند. بنابراین برای جلوگیری از چنین سو استفاده‌هایی، حتما از سایت‌های معتبر برای خرید فـالوور ارزان اقدام کنید. قاعدتاً هزینه‌ی این کار نیز بسیار حائز اهمیت است، در این باره باید بگوییم سایت‌های معتبری که برای خرید فـالوور وجود دارند به هیچ عنوان نباید قیمت‌های کلان از شما دریافت کنند. این سایت‌ها باید فالووران خود را تضمین کنند وبرای خرید فـالوور به شما مشاوره درستی پیش از انجام خرید ارائه بدهند. زیرا سایت معتبر حتما دارای قوانین خاصی است که بر اساس آن عمل می‌کند و داشتن آگاهی اولین حق مشتری می‌باشد.

برای افزایش فالوور واقعی به فالوور پرو مراجعه کنید!

یکی از بهترین و ارزان‌ترین سایت‌های خرید فالوور سایت فالوور پرو است. این سایت که در قبال دریافت هزینه‌ای متناسب، به پیج شما در اینستاگرام دنبال‌کنندگان واقعی اضافه می‌کند. این مجموعه با قیمت مناسبی که دارد به مرجع خرید فـالوور اینستاگرام ارزان معروف است. برای دریافت فـالوور واقعی از فـالوور پرو می‌توانید پیش از خرید فـالوور با شماره مندرج در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید. چنانچه در مدت انجام فرآیند افزایش فـالوور، آیدی پیج شما تغییر کند این سایت مبلغ را به شما عودت داده و سفارش را لغو خواهد کرد. این کار نشان از اهمیت ایمن بودن فرآیند خرید فـالوور دارد.

نظرات