۸ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ که ارزش دیدن دارند

0

۸ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ که ارزش دیدن دارند

۸ فیلم برتر ۲۰۲۰ | در این مقاله، ۸ عدد از بهترین فیلمهای ۲۰۲۰ را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

8 فیلم برتر 2020

به گزارش امروزیا ، هر سالی که می گذرد عناوین بسیار زیادی از فیلم ها را به خود می بیند، اما تنها چند عدد فیلم در پایان سال در ذهن ها می ماند، ما در این مقاله سعی کردیم فیلم هایی که قرار است در ذهن های مخاطبان جا خشک کند را به شما معرفی کنیم. با مجله امروزیا و معرفی ۸ فیلم برتر یا بهترین فیلم های ۲۰۲۰ همراه باشید.

فیلم کینه The Grudge

8 فیلم برتر 2020

فیلم ترسناک The Grudge (کینه) یکی از فیلمهای امسال است که کارگردانی آن را نیکولاس پسک بر عهده دارد. از بازیگران این فیلم میتوان به آندره‌آ ریسبرو، دمیان بیچیر، جان چو، بتی گیلپین، لین شی و جکی ویور اشاره کرد. فیلم، داستان مامور پلیسی را دنبال می‌کند که در حال بررسی چند پرونده قتل است؛ پرونده‌هایی که در نگاه اول همگی به یک خانه مشخص مربوط می‌شوند. این فیلم، در ۳ ژانویه ی ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.


فیلم یک مکان ساکت قسمت دو A Quiet Place Part II

8 فیلم برتر 2020

فیلم A Quiet Place Part II (یک مکان ساکت ۲)، فیلمی به کارگردانی جان کراسینسکی است. در این فیلم، کیلیان مورفی (بازیگر سریال معروف پیکی بیلایندرز)، امیلی بلانت و چند دیگر بازی میکنند.

در این فیلم، خانواده ی ابوت گرفتار اتفاقات ترسناکی میشوند. آنها بعد درمیابند که با تهدیدات دیگری هم مواجه اند. این فیلم، در ۲۰ مارس ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.


فیلم Mulan (مولان)

8 فیلم برتر 2020

فیلم Mulan (مولان)، فیلمی حماسی، اکشن و درام به کارگردانی نیکی کارو است. در این فیلم، جت لی، گنگ لی و دانی ین به ایفای نقش میپردازند. داستان فیلم اینگونه است که یک دوشیزه ی جوان چینی، خود را به شکل یک مبارز مرد درمی آورد تا پدرش را نجات دهد. این فیلم، در ۲۷ مارس ۲۰۲۰ به روی پرده خواهد رفت.


فیلم The Lovebirds (کبوتران عاشق)

8 فیلم برتر 2020

فیلم The Lovebirds (کبوتران عاشق)، فیلمی کمدی رمانتیک به کارگردانی مایکل شوالتر است. در این فیلم، ایسا رای و کمیل نانجیانی به ایفای نقش میپردازند. در خلاصه داستان فیلم آمده که پای زوج جوانی به ماجرای اسرارآمیز یک قتل کشیده میشود.

این فیلم، در ۳۰ آپریل ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.


فیلم جدید جیمز باند No Time to Die

8 فیلم برتر 2020

فیلم جدید جیمز باند به نام وقتی برای مردن نیست No Time to Die مانند دیگر فیلم های سری جیمز باند تِمی اکشن، درام و معمایی دارد. در این فیلم همانند چند سری گذشته دنیل کریگ Daniel Craig بازیگر بریتانیایی بازی می کند. همچنین بازیگران معروفی مانند رامی ملک، نائومی هریس، رالف فینز، آنا دو آرماس، لی سیدوکس، بن ویشاو، رووری کینار، جفری رایت و لاشانا لینچ در این فیلم حضور دارند. اگر باند باز و ۰۰۷ باز باشید حتما باید فیلم No Time to Die را ببینید آن هم برای دو دلیل: یک اینکه احتمالا آخرین بازی دنیل کریگ به عنوان مامور ۰۰۷ در این سری از فیلم های جیمز باند باشد و دوم اینکه کارگردان فیلم کری فوکوناگا کارگردان سریال معروف کارآگاه واقعی True Detective است. یک خبر خوب برای موزیک بازها این است که آهنگ ساز این قسمت از فیلم جیمز باند نیز هانس زیمر است.

تاریخ پخش No Time to Die : 8 آپریل ۲۰۲۰


فیلم بیوه سیاه Black Widow

8 فیلم برتر 2020

یکی از فیلم های ابر قهرمانی سال ۲۰۲۰ ساخته شرکت مارول بیوه سیاه یا Black Widow است. این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند و بازی اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف یا همان بلک ویدو، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ریچل وایس و او.تی. فاگبنلی است. بلک ویدو یا بیوه سیاه اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول به‌ شمار می‌رود. نقش اسکارلت جوهانسون در فیلم بیوه سیاه ۲۰۲۰ به عنوان یک مامور قاتل و یکی از اعضای گروه اونجرز است. داستان فیلم در پی وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی تولید سال (۲۰۱۶) اتفاق می افتد و ناتاشا رومانوف که خودش را تنها می بیند مجبور می شود با گذشته خود مقابله کند. این فیلم یکی از عنوان هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و به نظر یکی از موفق ترین های ۲۰۲۰ در این ژانر خواهد بود.

تاریخ پخش بیوه سیاه ۱ می ۲۰۲۰


فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 1984

8 فیلم برتر 2020

یکی دیگر از فیلم های جذاب سال ۲۰۲۰ در ژانر ابرقهرمانی فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ است که دنباله ای از فیلم زن شگفت انگیز تولید سال ۲۰۱۷ خواهد بود. این فیلم با بازی گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت انگیز Wonder Woman) به همراه کریس پاین (حضور در سری قبلی) کریستن ویگ، کانی نیلسن، رابین رایت و پدرو پاسکال قرار است به سینماها برود. این چهارمین فیلم بلند سینمایی است که زن شگفت‌انگیز در آن حضور دارد. داستان فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ از این قرار است که پرنسس دایانا در طول دهه هشتاد میلادی در درگیری با شوروی با دشمن جدیدی به نام چیتا روبه‌ رو می‌شود. ناگفته نماند که سری قبلی زن شگفت انگیز در سال ۲۰۱۷ توانست بسیاری از جوایز جشنواره های سینمایی را از آن خود کند، امیدواریم که این فیلم هم در حد و اندازه فیلم قبلی باشد.

تاریخ پخش زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ ۵ ژوئن ۲۰۲۰


فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick

8 فیلم برتر 2020

امسال را باید سالِ فیلم های دنباله بنامیم، فیلم تاپ گان: ماوریک نیز دنباله ای از فیلم تاپ گان محصول ۱۹۸۶ است. جالب است بدانید که بازیگران فیلم تاپ گان سال ۱۹۸۶ یعنی تام کروز و وال کیلمر در فیلم جدید تاپ گان ماوریک ۲۰۲۰ نیز حضور دارند. به نظر می رسد که قبل از دیدن این فیلم باید قسمت اول آن که محصول ۱۹۸۶ است را ببینید البته اگر برایتان مهم نیست می توانید قسمت اول را نبینید! این فیلم در سبک اکشن نظامی و درام به کارگردانی جوزف کوشینسکی محصول شرکت پارامونت پیکچرز است. از دیگر بازیگران فیلم تاپ گان: ماوریک می توان به جنیفر کانلی، مایلز تلر، جان هام، جی الیس و مونیکا باربارو اشاره کرد. اگر اهل فیلم های تام کروز هستید دیدن این فیلم را از دست ندهید به این دلیل که او در خیلی از صحنه های فیلم جت جنگنده اف/ای-۱۸ سوپر هورنت واقعی را خودش به تنهایی خلبانی می کند.

تاریخ پخش فیلم تاپ گان: ماوریک ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰


مقاله بالا بررسی ۸ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ بود، نظر شما در مورد این فیلم ها چیست؟ آیا باید فیلم های دیگری را در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را در همین زیر با ما در میان بگذارید.

منبع : سایت امروزیا

نظرات