درباره آهن سنتر ، قیمت اتصالات و ورق سیاه

0

مجموعه آهن سنتر فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ در زمینه خرید، فروش، مزایده و مناقصه آهن آلاتاعم از  لوله مانیسمان ( بدون درز )، لوله های درزدار، لوله های گالوانیزه، انواع اتصالات جوشی، اتصالات بدون درز و … آغاز نموده است. شرکت آهن سنتر در سال ۱۳۹۷ به منظور صرفه جویی در زمان، هزینه، افزایش کیفیت و مشتری مداری در صدد فعالیت الکترونیکی و در بستر اینترنت برآمده و سایت www.ahancenter.com  را جهت شفاف سازی عملکرد و بهبود خدمات به مشتریان مجموعه راه اندازی کرده است.

 آهن سنتر

از این رو گروه بازرگانی آهن سنتر پس ازگذراندن دوره های تخصصی و اخذ مدارک معتبر بین المللی اقدام به گردآوری متخصصانی  مجرب و آموزش دیده از داخل و خارج کشور ( ژاپن و سوئد )  نموده است و بدین منظور توانسته  موجبات رضایتمندی مشتریان خود را در ارائه خدمات هر چه بهتر فراهم نماید. همچنین این شرکت دارای کارگاه های پیشرفته تولید آهن آلات می باشد .

این مجموعه با سابقه درخشان در حدود نیم قرن در زمینه خدمات و تولید قطعات صنعتی برگ زرینی بر سوابق اجرایی خود ثبت کرده است.

آهن سنتر

آشنایی با گوشه ای از سوابق مجموعه آهن سنتر

  • طراحی و ساخت مدل های شیرهای چدنی و تولید آن ها در سال ۱۳۸۰
  • تولید قطعات و ماشین آلات
  • ارائه خدمات به شرکت های سد سازی و لوکوموتیو سازی
  • تولید قطعات شرکت خودرو سازی زامیاد
  • ارائه خدمات به صنایع نیروگاهی و توربین سازی مپنا
  • ارائه خدمات به صنایع نظامی صنایع الحدید و صنایع پتروشیمی

 

این شرکت مشاوران متخصصی را در جهت راهنمایی هر چه بیشتر در جهت بهبود کیفیت و پاسخگویی سریع در ۲۴ ساعت شبانه روز و به طور کاملا رایگان در دسترس شما عزیزان قرار داده است که علاوه بر مشاوره رایگان ،لیست قیمت های مطلوب با ارائه فاکتور رسمی و غیر رسمی در اختیاران مشتریان عزیز قرار داده می شود.

آهن سنتر

از جمله فعالیت های مجموعه آهن سنتر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ خدمات کارگاهی مانند برشکاری، آهنگری،فرزکاری،  قطعه سازی، آبکاری و … در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت ارائه می گردد. تمامی دستگاه های موجود در کارگاه ها با مدرن ترین علم روز دنیا زیر نظر افراد متخصص و باتجربه با  گواهی از خارج و داخل کشور کار می کنند.

_ خدمات مربوط به گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، آبکاری نیکل کروم و تزئینی با بالاترین دقت ممکن ارائهمی گردد و تمامی قطعات با پایین ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان خود قرار داده می شوند.

_ اولین مجله الکترونیکی در زمینه آهن آلات توسط مجموعه آهن سنتر ارائه شده است که متشکل از مقالات مربوط به شناخت کلیه محصولات آهنی، پلاستیکی، چدنی و انتشار اخبار به روز آهن آلات در دنیای این صنعتمی باشد.

_ ارائه محصولاتی از قبیل لوله های مانیسمان( بدون درز )وارداتی (چینی و اروپایی ) و لوله های آلیاژی که تمامی کالاها دارای سرتیفیکیت و شناسنامه می باشند و همچنین شرکت آهن سنتر نماینده کارخانهلوله دقیق کاوه که از جمله تولیدکنندگان داخلی به حساب می آید، می باشد.

_لوله های درزدار ( اعم از تست آب، تست گاز ، جدارچاه ، داربستی و صنعتی ) که توسط کارخانه هایی در داخل کشور به تولید می رسد و مجموعه آهن سنتر به عنوان نماینده فروش این دسته از لوله ها به حساب می آید.

_مجموعه آهن سنتر لوله های جدارچاه با بهترین کیفیت از ورق فولاد مبارکه در تمامی سایز ها و ضخامت ها به صورت مشبک و بدون مشبک در شهر اصفهان تولید می کند و لوله های داربستی با بهترین کیفیت در سه ضخامت سبک، معمولی و سنگین تولید می شود که همین امر سبب ساز قیمت نازلتر نسبت به رقیبان خود می باشد.

_لوله گالوانیزه ( گرم و سرد)که شامل لوله های درزدار و  بدون درز گالوانیزه داخل استوک موجود می باشد. همچنین این مجموعه،فرآیند گالوانیزه را بر لوله ها در تمامی سایز ها انجام می دهد.

_ ورق روغنی، ورق سیاه ، ورق رنگی، ورق آلیاژی و انواع تسمه های فولادی که به صورت برش خورده، فابریک و رول که توسط چندین کارخانه داخلی تولید می شوند، در انبار موجود می باشد. همچنین خدمات برشکاری در هر ابعادی با دستگاه های مدرن و با بالاترین دقت صورت می گیرد. قیمت ورق ها بسیار مناسب و با ارائه فاکتور رسمی و غیر رسمی در اختیاران مشتریان عزیز قرار داده می شود.

_اتصالات ( جوشی و بدون درز وارداتی و داخلی ) که در مارک های بنکن و …. موجود می باشد.

_ به منظور تامین نیاز های داخلی کشور، شیرآلات به داخل کشور وارد می شود و تمامی شیر آلات داخلی دارای گواهی تاییدیه از شرکت های معتبر می باشند.

_ تیر آهن، هاش، پروفیل سبک و سنگین،ناودانی، نبشی و انواع قوطی ها در مارک های مختلف در استوک آهنسنتر موجود می باشد و در کارگاه واقع در اصفهان تولید می شوند و از بهترین ورق ها در هنگام ساخت آنها استفاده می گردند.

_ ارسال  بار به سراسرکشور به صورت مجزا انجام می گردد و پیگیری کالا تا رسیدن به مقصد نهایی و رضایت از کیفیت بار بر عهده شرکت آهنسنتر می باشد.

_ مراوده و همکاری دوسویه با کشورهای همسایه و تولید کنندگان نوآور داخلی جهت پیشرفت تولیدات داخلی توسط مجموعه آهن سنتر صورت می پذیرد.

_ مجموعه آهن سنتر در رابطه با همخوانی داشتن صورت ارسالی مشتری با پیش فاکتور ارسال شده و ارسال بار به موقع و سریع ضمانت می نمایدو در صورت بروز هر گونه مشکل بار مرجوع می شود.

_ فاکتورهای آهن سنتر به صورت رسمی مطابق با خواست مشتری نوشته می شود .

آهن سنتر

_ پشتیبانی۲۴ ساعته مشاوران آهن سنتر حتی در ایام تعطیل برای سهولت در تصمیم گیری شما عزیزان در خرید ارائه می گردد.

_ مجموعه آهن سنتر مفتخر به مشارکت در کلیه پروژه های خصوصی و دولتی از جمله  تجهیز و راه اندازی پالایشگاه، پروژه های ساختمانی، راه سازی، پروژه های پیمانکاری، سد سازی و غیره می باشد.

_ آنالیز هفتگی قیمت اتصالات و قیمت کلیه آهن آلات به صورت نموداری، درصدی و ارائه قیمت های لحظه ای  در سایت آهن سنتر و در شبکه مجازی شرکت در زمانی که قیمت های بازار ثابت بوده و حتی در مواقع تغییر مداوم قیمت بازار در اختیار تمامی عزیزان قرار داده می شود.

نظرات