مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

0

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس https://psmoqadam.ir به روزرسانی گردید. خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده آنلاین ،مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر، وسواس درمانی، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی، مشاوره ازدواج آنلاین ، مشاوره آنلاین و برگزاری سمینار از جمله خدمات این مرکز است.

 مشاوره خانواده

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

به گزارش روابط عمومی، دکتر پروانه صفایی مقدم، وبسایت این شرکت فعال در مشاوره روانشناسی بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه  در دسترس مراجعان و علاقه مندان قرار گرفت.

جهت مشاوره انلاین و اینترنتی ، غیر حضوری از ایران و سایر کشورها تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات روانشناسی آنلاین به فهرست وبسایت اضافه و مشاوره ایران و خارج از کشور برای مخاطبان میسر شده است.

مجری تبلیغات: سایت درج آگهی رایگان بقیمت

مشاوره خانواده

مشاوران خانواده متخصصانی هستند که به فرایند ارتباطی و روابط خانوادگی توجه می‌کنند و به خانواده‌ها کمک می‌کنند تا با مشکلات و چالش‌هایی که در زندگی روزمره با آنها مواجه هستند، برخورد کنند. هدف اصلی مشاوران خانواده، افزایش سطح ارتباطات خانوادگی و حل مسائلی است که ممکن است برای خانواده‌ها پیش بیاید.

مشاوره خانواده می‌تواند در موارد مختلفی از جمله اختلافات خانوادگی، مشکلات ارتباطی، اعتیاد، مشکلات خانوادگی ازدواج، مشکلات کودکان و نوجوانان و … به خانواده‌ها کمک کنند. این مشاوران می‌توانند با به کارگیری تکنیک‌های مختلفی از جمله مشاوره فردی و گروهی، آموزش مهارت‌های ارتباطی و راه حل‌های خلاقانه به خانواده‌ها کمک کنند.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

جهت مشاوره انلاین و اینترنتی ، غیر حضوری از ایران و سایر کشورها تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج یکی از شاخه‌های مهم روانشناسی است که به افراد کمک می‌کند تا در زمینه‌های مختلف ازدواج، با همسر خود بهترین رابطه را ایجاد کنند. در این نوع از مشاوره، روانشناسان به افراد کمک می‌کنند تا با بررسی وضعیت‌های مختلف روحی و روانی خود و همسرشان، مشکلات را شناسایی کرده و راهکارهای مناسبی را برای حل آنها پیشنهاد کنند.

در مشاوره ازدواج، موضوعاتی مانند ارتباطات، فرهنگ ها، مشکلات مالی، سبک زندگی، تفاوت‌های فرهنگی و … مورد بررسی قرار می‌گیرند. هدف اصلی این مشاوره، ارتقای سطح رضایتمندی همسران در رابطه زناشویی و بهبود کیفیت زندگی آنهاست.

موارد زیادی وجود دارد که خانواده ها از هم پاشیده شده اند زیرا مشکلات ایجاد شده را رفع نکرده اند. این واقعیت که خانواده متشکل از افراد مختلف با دیدگاه های مختلف است ، گاهی اوقات می تواند آن را سخت کند ، اما اگر راه درست دنبال شود ، کار ساده ای خواهد بود.
رویکردهای مختلفی وجود دارد که می تواند برای مقابله با مشکلات مختلف خانواده مورد استفاده قرار گیرد ، و به همین دلیل توصیه می شود خانواده درمانی و مشاوره خانواده دریافت کنید.

خیانت همسران

مشاوره روانشناسی برای خیانت همسران یکی از موضوعاتی است که می‌توان به صورت فردی یا به صورت زوجی آن را انجام داد. در این نوع مشاوره، روانشناس با شنیدن تجربیات و احساسات فرد یا زوج کمک می‌کند تا به مشکلات خود بپردازند و راه حل‌هایی برای پایداری ازدواج یا رابطه خود پیدا کنند.

مشاوره برای خیانت همسران معمولاً شامل ارائه راهکارهایی برای بهبود روابط، ارتباط با همسر و تقویت اعتماد به هم دیگر است. همچنین، روانشناس می‌تواند به فرد یا زوج کمک کند تا با عواقب خیانت مواجه شوند، درک بهتری از دلایل خیانت داشته باشند و بهبود جایگاه خود در رابطه خود را پیدا کنند.

مشاوره در این زمینه می‌تواند به شخص یا زوج کمک کند تا با مسائل روانی خود مثل افسردگی، اضطراب، پوچی و … که ممکن است بعد از خیانت پدیدار شده باشد، مقابله کنند و به دنبال حل مشکلات خود بگردند.

مشاوره خانواده

آیا سکوت در برابر خیانت درست است؟ | بهترین عکس العمل در برابر خیانت

روان درمانی اضطراب

روان درمانی همچنین موسوم به  گفتگو درمانی یا مشاوره روانشناختی، شامل کار با یک درمانگر برای کاهش علائم اضطراب شما است و می تواند یک درمان موثر برای اضطراب باشد.

درمان شناختی رفتاری موثرترین شکل روان درمانی برای اختلالات اضطرابی است. به طور کلی یک درمان کوتاه مدت، بر آموزش مهارت های خاص برای بهبود علائم و بازگشت تدریجی به فعالیت هایی که به دلیل اضطراب از آن ها اجتناب کرده اید، تمرکز می کند.

این درمان شامل مواجهه درمانی است که در آن به تدریج با شی یا موقعیتی مواجه می شوید که باعث اضطراب شما می شود، بنابراین اعتماد به نفسی ایجاد می کنید که می توانید موقعیت و علائم اضطراب را مدیریت کنید.

روان درمانی افسردگی

روان درمانی یک اصطلاح کلی برای درمان افسردگی از طریق صحبت در مورد وضعیت خود و مسائل مربوط به آن با یک متخصص سلامت روان است.

انواع مختلف روان درمانی می تواند برای افسردگی موثر باشد، مانند درمان شناختی رفتاری یا درمان بین فردی. متخصص سلامت روان شما ممکن است انواع دیگری از درمان ها را نیز توصیه کند.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

حرف آخر

با توجه به سوالاتی که مراجعین از بنده به عنوان روانشناس در مورد این که بهترین روانشناس تهران و ایران کیست پرسیده و مطرح میکنند ضروری میدانیم توضیحاتی کامل در این مورد به شما عزیزان  ارائه نمایم.

در ادامه میتوانیم رزومه کاری و هم چنین بازخورد های مراجعین ایشان را مورد ارزیابی قرار بدهیم تا برترین روانشناس یا به عبارتی روانشناس معروف که در یک یا چند حوزه تخصص دارد را برای مشاوره و درمان خود انتخاب نماییم.

توجه به این نکته هم لازم میباشد که برترین دکتر روانشناس زن خوب در تهران و ایران هم ، بدون همکاری و خواستن مراجعه کننده نمی تواند کار قابل توجهی انجام دهد. پس میبایست در نظر  داشت که همدلی ، همکاری و به خصوص صداقت با دکتر روانشناس یک اصل اجتناب ناپذیر میباشد.

همین حالا تماس بگیرین و در خصوص  خانواده،  ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر و .. مشاوره بگیرین

از موارد مهم دیگر می توان به نکات زیر توجه نمود: نکات مهم و ضروری برای مراجعه به مشاور خانواده

مشاور روانشناس انلاین، انتخاب دکتر روانشناس خوب زن، روانشناس آنلاین، روانشناس خانواده، مشاور روانشناس آنلاین ، مشاور روانشناس تلفنی، مشاور روانشناس اینترنتی، دکتر روانشناس آنلاین

نظرات