قانون جذب چیست؟

0

قانون جذب، قانون بی نظیر کائنات است که بر تمام جهان جاری است، آشنایی و درک قانون جذب انسان را در رسیدن به آرزوی هایش کمک میکند، این در حالی است که بسیاری از ما انسانها قانون جذب را نمیشناسیم.

قانون جذب قدرت بدست آورن هرچیزی را در زندگی به ما میدهد، در واقع وقتی ما بر روی چیزی تمرکز میکنیم، قانون جذب آن را جذب میکند و به سمت ما میکشاند؛ بدون هیچ گونه تعصب سنی، ملیتی و مذهبی، همه ما مستعد قانون جذب هستیم که جهان را اداره میکند.

در جهان قوانین زیادی وجود دارد اما قانون جذب، مهمترین قانون کائنات است و هر کسی که این قانون را به تمام معنی یاد بگیرد، خوشبخت ترین فرد جهان است و هیچ استثنائی وجود ندارد، هرگاه شما فرکانس ذهنی خود را کنترل کنید و در جایی درستی از آن استفاده کنید، میتوانید به خوشبختی دست یابید.

فرکانس ذهنی چیست؟

فرکانس ذهنی بخشی از قانون جذب است، یعنی هرگاه ما بخواهیم به خواسته ای برسیم یا تجربه ای را وارد زندگی خود کنیم باید با آن هم فرکانس شویم تا بتوانیم آن را در زندگی خود تجربه کنیم و به واقعیت تبدیل شود؛ زیرا ما هیچ گاه به اهدافی دست نمی یابیم که با ما هم جهت و هم فرکانس نباشند.

دلیل این که افراد  ثروتمند همیشه به ثروت بیشتری دست می یابند و افراد فقیر با فقر بیشتری مواجه میشوند، این است که این افراد در فرکانسی قرار گرفته اند که اتفاقات همجنس با فرکانس خود را تجربه می کنند. اگر کسی بخواهد شرایط خود را عوض کند، باید فرکانس ذهنی خود را عوض کند تا به نتایج دلخواه خود دست یابد.

قانون جذب

استفاده از قانون جذب میتواند به شما کمک کند تا با انگیزه به هر خواسته ای در زندگی برسید، شاید در ابتدا که شروع به یادگیری قانون جذب کنید، برای شما دشوار باشد و یا اینکه اصلاً ندانید قانون کائنات چگونه کار میکند، اما پس از یادگیری این قانون به خوشبختی و آرامش واقعی و زندگی رویایی خود دست می‌یابید.

شک نکنید که رسیدن به زندگی رویایی واقع بینانه است و اصلاً ناممکن نیست، اما شرط اساسی درک قانون جاذبه و چگونگی کنترل افکار ذهنی میباشد.

گروه تحقیقاتی امیری پس از سال ها تحقیق و پژوهش در زمینه رشد فردی و تغییر باورها وب سایت خود را تاسیس کرد تا بتواند به علاقه مندان در این زمینه آموزش های صحیح را ارائه دهد ،بنیان گذار این سایت استاد هادی امیری، استاد انگیزش و رشد فردی است.

****تیم تحقیقاتی امیری  (hadiamiri.com)همواره سعی میکند تا بهترین ویدیو های آموزشی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

موضوعاتی چون: چگونه در زندگی پیشرفت کنیم، راهکار هایی برای موفقیت در زندگی، باورهای دیگران چه تأثیری در زندگی ما دارند، چگونه انگیزه خود را بالا ببریم، علت موفقیت چیست،تکرار بهترین تکنیک موفقیت است… را میتوانید در سایت گروه تحقیقاتی امیری مشاهده کنید.

قسمتی از متنی که در شروع نامه سایت گروه تحقیقاتی امیری توسط استاد هادی امیری نوشته شده است را در زیر ذکر کردیم تا شما کاربران عزیز لذت ببرید.

” خداوند قدرتی به ما اعطا کرده که بتوانیم به تمام خواسته های خودمان برسیم و چقدر زیبا و آسان ما را هدایت کرده به مسیر خوشبختی، دریغ از اینکه ما نمیدانیم چه قابلیت هایی داریم و سردرگم به دنبال پاسخ هایی که ما را به سرنخ موفقیت برساند. تمام جهان از مولکول و اتم و انرژی تا کوه ها دشت ها و اقیانوس های عظیم، همه و همه روی نظم بسیار دقیقی هستند و از قوانین خداوند پیروی میکنند، هیچ چیز در این جهان اتفاقی نیست. دلیل موفقیت افراد موفق پیروی از قوانین خداوند است، قوانینی که بسیاری از آن ناآگاه هستند، وقتی شما قوانین را درک کنید، آنگاه تمام خواسته های شما به حقیقت می پیوندد”.

قانون جذب

استادی هادی امیری در سایت hadiamiri.com توضیح داده است که چگونه میتوانیم در زندگی پیشرفت کنیم، او علت پیشرفت کردن و پیشرفت نکردن افراد را توضیح داده است و راهکارهایی برای پیشرفت کردن در زندگی ارائه داده است که بسیار موثر میباشند.

هادی امیری میگوید” ما وقتی در زندگی خود تصور یک زندگی زیبا و پر از ثروت و نعمت را داریم، اما واقعیت زندگی را دیده و ناراحت میشویم، باید به دنبال پاسخ این سوال باشیم که چگونه میتوانیم به این ثروت و خوشبختی برسیم. جواب این سوال ساده است، ما فکر میکنیم که برای موفق شدن باید یک شبه اتفاق عجیبی رخ دهد و یا فرمول جادویی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم به ثروت دست یابیم”

سایت هادی امیری یک دوره انگیزشی تحت نام راز ثروت را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. با سپری کردن این دوره آموزشی، شما قوانین کنترل افکار را یاد می گیرید و با قوانین کائنات آشنا می شوید. در دوره راز ثروت اینگونه توضیح داده شده است که: خودشناسی و رشد فردی لازمه پیشرفت و موفقیت افراد در زندگی است، برای پیشرفت کردن و موفق شدن در زندگی ابتدا باید خود را بشناسیم و در مورد قدرت درونی خود آگاه شویم، زیرا انسان موجودی فوق العاده قدرتمند است که با استفاده از قوانین متافیزیک میتواند بر تمام جهان هستی حکمرانی کند و کلبه ای پر از آرامش و سرشار از عدالت در قله های بلند موفقیت بسازد.

مشکلات زندگی قطب نمای موفقیت هستند! این یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروزه همه ما با آن سرو کار داریم، هادی امیری در یکی از ویدیوهایش این موضوع را بطور مفصل و به زبان زیبایی بیان کرده است که با تماشا کردن این ویدیو مشکلات و سختی های خود را فراموش خواهیم کرد. هادی امیری میگوید وقتی ما به زندگی نگاه میکنیم، متوجه مشکلات و چالش های زیادی میشویم که هر روز وجود دارند، وقتی ما روی ذهن خود کار میکنیم و کوشش میکنیم با دید مثبت به زندگی نگاه کنیم، اگر متوجه باشیم، همه اتفاقات دارای درس های بزرگی هستند که بطور آگاهانه ما را به مسیر موفقیت هدایت میکنند.

هدف سایت گروه تحقیقاتی امیری از نشر رایگان دوره راز ثروت این است که بتواند به جامعه انسانی خدمت شایسته و شایانی کرده باشد و جوانان سرشار از نیرو، انرژی و دانایی را به سمت موفقیت هدایت کند، آنجایی که زندگی شیرین است، رویاها واقعی هستند، عدالت قانون جهان است، سفره خوشحالی پهن است و انسانیت رسم است.

دانلود رایگان دوره راز ثروت

امیدواریم پس از خواندن این مقاله، افکار ذهنی شما تا جایی قوی شود که بتواند شما را به سمت و سوی آرامش و انگیزش سوق بدهد و امیداوریم که از خواندن این مقاله و بیانیه های استاد هادی امیری لذت برده باشید و مطالبی یادگرفته باشید؛ در صورتی که تمایل دارید موضوعات انگیزشی و رشد فردی را بصورت کامل یاد بگیرید، به سایت گروه تحقیقاتی امیری به آدرس (hadiamiri.com) مراجعه کرده و موضوعات جالب و جذاب انگیزشی را بطور رایگان دانلود کرده و مطالعه کنید.

نظرات