جدیدترین مدل های بلوز و دامن دخترانه بچگانه ویژه عید ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید

0

بلوز و دامن بچگانه ۱۴۰۲ : یکی از پوشاک مورد علاقه دختر بچه‌ها این ست است و این پوشاک خریدی جذاب برای عید است. از این رو ما مدل های جدید این پوشاک را ویژه عید ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز و دامن دخترانه بچگانه 1402

انواع دامن دخترانه

پیلی: این مدل معمولا با پارچه‌های ضخیم دوخته می‌شود. این مدل با چین‌های آن شناخته می‌شود که دارای دو مدل چین منظم هستند. یعنی پیلی یک طرفه و دو طرفه که از روی یک طرفه و دو طرفه بودن پیلی می‌توان آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کرد.

فون: اگر در انتخاب این پوشاک مناسب با تیپ و استایل کودک خود مشکل دارید، بدون شک این مدل مناسب شما است. زیرا برای هر تیپ و استایلی پوشیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل این است که از نظر اندازه نه خیلی تنگ هستند و نه گشاد، بلکه از ناحیه کمر تنگ بوده و هر چه به پایین می‌آیند، گشاد تر می‌شوند.

بلوز و دامن بچگانه

طبقاتی: اگر به دنبال یک مدل مناسب برای میهمانی و جشن‌های خانوادگی هستید بدون شک بهترین گزینه است.در واقع از دوخته شدن چند لایه روی هم ایجاد می‌شود به طوری که زمانی از بالا به دامن نگاه می‌کنید به شکل طبقه طبقه دیده می‌شود. جنس توری یکی از رایج‌ترین پارچه‌های دوخت است.

پلیسه: به چین‌ های خیلی ریز پلیسه گفته می‌شود. این مدل به دلیل داشتن تعداد زیادی پلیسه مقداری حالن پف کرده دارد. بنابراین دختر شما اگر مقداری اضافه وزن دارد یعنی از ناحیه ران و باسن دارای برجستگی است، نباید از پلیسه‌دار استفاده کند.

بلوز و دامن دخترانه

بلوز بچگانه

اندازه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید بلوز بچه گانه است. اگر کودک شما در سنین ۳ تا ۵ سالگی است، می‌توانید او را برای پرو لباس ببرید و از اندازه بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که بچه‌ها از پرو کردن خوششان نمی‌آید و دوست ندارند که برای مدتی طولانی در بازار بمانند. به همین دلیل ممکن است مجبور شوید از اولین مغازه خرید کنید و طبیعتا نمی‌توانید بهترین جنس را بردارید. پس بهترین راه‌حل برای تشخیص اندازه کودک، خرید متناسب با سن او و کمی بزرگ‌تر است.

دامن بچگانه

توجه به سن کودک در زمان خرید بسیار اهمیت دارد. توجه کنید که منظور ما از تناسب با سن طرح آن نیست. چراکه در انتخاب طرح خود کودک بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد و باید به سلیقه او توجه شود. منظور این است که تعویض و استفاده از آن برای کودک راحت باشد.

برای بچه‌هایی که به‌تازگی راه افتاده‌اند، مدل های بلند و دست و پاگیر نخرید. این بچه‌ها نمی‌توانند به‌درستی تعادل خود را حفظ کنند و به همین دلیل ممکن است آسیب ببینند. همچنین این لباس‌ها برای بچه‌هایی که مدام در حال ورجه‌ورجه و شیطنت هستند نیز مناسب نیست. انتخاب مدلی که برای حرکت بچه‌ها مشکلی ایجاد نکند و در طول بازی به آن‌ها صدمه‌ای نزند، بسیار اهمیت دارد.

بلوز دخترانه بچگانه

نکات مهم خرید بلوز و دامن بچگانه ۱۴۰۲ :

قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، در واقع قیمت است که مشخص می‌کند برای کودک خود چه نوع ستی را انتخاب کنید. قبل از هر کاری مقدار بودجه برای خرید را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما راحت می‌شود.

تنوع طرح و رنگ به حدی زیاد است که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سایر فاکتورهای بدن کودک خود مثل چاقی و لاغری رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که رنگ سال را خریداری کنید مانند قرمز و طیف آن.

راهنمای خرید بلوز و دامن بچگانه

با توجه به فصلی که قرار است از آن استفاده کنید، جنس آن را مشخص کنید. آیا آن ها را قرار است در فصل گرم سال استفاده کنید یا در فصل گرم سال و حتما به نوع استفاده از آن هم توجه داشته باشید. جنس توری بیشتر برای جشن و مراسم غیر رسمی و کتان و ساتن برای مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل های جدید ست بلوز و دامن بچگانه

جنس بلوز و دامن بچگانه

بلوز دخترانه

بلوز و دامن بچگانه ویژه عید

همراه ما باشید

نظرات