جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار پسرانه بچگانه ۱۴۰۱

0

ست هودی و شلوار پسرانه : این نوع پوشاک بدون توجه به هر موقعیت یا رویدادی یک استایل اسپرت زیبای پاییزی به شمار می‌رود. به همین جهت ما مجموعه ایی از ست هودی و شلوار پسرانه بچگانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست هودی و شلوار پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار پسرانه بچگانه ۱۴۰۱

این لباس به دلیل راحتی و انعطاف پذیری که امکان حرکت آزاد و بدون هیچ مانعی را دارد برای کودکان بسیار قابل استفاده می باشد مخصوصا برای پسر بچه ها که بسیار فعالیت می کنند.

ست هودی و شلوار پسرانه

راهنمای خرید

اولین نکته در خرید هودی و شلوار توجه به جنس و مواد به کار رفته در آن است که معمولا از جنس نخ، پنبه، پلی استر یا ترکیبی از پنبه و پلی استر هستند. جنس  آنها را بر اساس محیط و جای که می خواهید در آن استفاده کنید، انتخاب کنید. به طور مثال ست های نخی نازک هستند و هوا رو عبور می‌دهند که مناسب فصل بهار هستند. اما اگر ست گرمی می‌خواهید که در پاییز بپوشید سراغ جنس پنبه و پشم بروید. ست هایی که از داخل پشمی هستند برای فصل پاییز و حتی زمستان مناسب هستند.

ست هودی و شلوار بچگانه

داخل بسیاری از  آنها حالت کرکی دارد. این حالت باعث ایجاد گرمای بیشتر می‌شود اما اگر جنس پارچه داخلی، کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث نشستن کرک روی موها یا لباس‌ کودکتان شود. برای پایین آوردن این ریسک، بهتر است جنس داخل و خارج لباس شبیه هم باشند یا حتما از کیفیت جنس ست فرزندتان مطمئن شوید.

هودی و شلوار بچه گانه

نکته دیگر اینکه  این ست ها معمولا گشاد و آزاد هستند در واقع این ذات آنها است که باید قدری بزرگ‌تر از سایز فیزیکی کاربر دوخته شود، اما دقت کنید که هودی در قسمت سرشانه باید کاملا اندازه شما باشد و در قسمت سینه کمی آزاد و لش مانند در مقابل شلوار آن نیز کمی گشادتر و آزاد تر باشد. این را هم فراموش نکنید که این لباس ها یکی از پوشش‌های گرم پسرانه به حساب می آید، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که از خرید مدل‌های کوتاه آن خودداری نمایید.

ست هودی و شلوار پسرانه اسپرت

نکته بعدی اینکه بهترین راه برای هیجان زدگی بچه ها در مورد لباس، انتخاب چیزهای مورد علاقه آنها است. بهطور مثال در هنگام خرید چندتا ست را در رنگ مورد علاقه پسرتان در طرح های گرافیکی جالب که فعالیت یا شخصیت کارتونی مورد علاقه او را نشان می دهد، انتخاب کنید. و از او بپرسید کدام یک را بیشتر دوست دارد.

راهنمای خرید ست هودی و شلوار بچگانه پسرانه

 

در آخر اینکه هنگام خرید این ست ها به تمام نکات بالا نگاه کنید و بسیار دقت کنید تا مشکلی برای خرید شما پیش نیاید.

نکات خرید هودی پسرانه

مدل های جدید ست هودی و شلوار پسرانه

هودی و شلوار جین

قیمت ست هودی و شلوار بچگانه

همراه ما باشید

نظرات