هنگام خرید گردنبند طلا به این ۴ مدل هم فکر کنید

0

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید طلا دارند سراغ خرید گردنبند طلا می‌روند. گردنبند طلا به دلایل مختلفی یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود. به عنوان مثال گردنبند طلا نسبت به سایر زیورآلات طلا مانند گوشواره و انگشتر بیشتر به چشم می‌آید.

 گردنبند طلا تیفانی گالری طلای ارل

در این مطلب قصد داریم ۴ مدل از انواع گردنبند طلا که این روزها ترند شده‌اند را معرفی کنیم و به نکات مربوط جهت انتخاب آن‌ها بپردازیم:

۱ . گردنبند کارتیه طلا

اگر می‌خواهید سراغ گردنبند کارتیه سنگین بروید، احتمالا به دنبال نشان دادن قدرت هستید. زیرا این نوع گردنبند طلا سنگین به دلیل پیوستگی و حجم بزرگی که دارد، اغلب نشان‌دهنده قدرت و استحکام است.

مدل‌های کارتیه سبک‌تر نیز می‌توانند جذاب و خیره‌کننده باشند. این مدل‌ها به دلیل سادگی و پیوستگی طرح، همواره پرتقاضا هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

گردنبند طلا کارتیه گالری طلای ارل

اگر به دنبال مکانی معتبر برای خرید گردنبند طلا مدل کارتیه هستید، ما به شما گالری طلا اُرل را پیشنهاد می‌کنیم. گالری ارل با طراحی منحصربه‌فرد محصولات خود، همواره محصولات یونیک و جذابی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

جالب است بدانید که طراحی محصولات در گالری ارل توسط خود این مجموعه انجام شده و جای تعجب نیست که بسیاری از این طرح‌ها تاکنون جریان‌ساز شده و توسط مجموعه‌های دیگر نیز استفاده شده است.

علاوه  بر اصالت در طراحی، تنوع محصولات گالری باعث شده تا سلیقه‌های مختلف پوشش داده شوند.

۲ . گردنبند چشم نظر طلا

گردنبند چشم نظر طلا یکی دیگر از انواع مدل گردنبند طلا است که این روزها افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. گردنبند چشم نظر تنها محدود به یک طرح نیست بلکه می‌تواند در طرح‌های مختلفی وجود داشته باشد، به همین دلیل قیمت گردنبند طلا چشم نظر می‌تواند بازه گسترده‌ای را شامل شود.

گردنبند طلا چشم گالری طلای ارل

اگر قصد خرید گردنبند طلا سبک دارید می‌توانید یک گردنبند سبک چشم نظر تهیه کنید که احتمالا قیمت مناسبی خواهد داشت.

۳ . گردنبند قلب طلا

گردنبند قلب طلا یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند برای همسرشان هدیه بخرند. همچنین این مدل برای عروس دامادها نیز توصیه می‌شود.

هنگام خرید گردنبند قلب طلا توصیه می‌کنیم که از بالا بودن کیفیت گردنبند اطمینان حاصل کنید. برخی از تولیدکنندگان با استفاده از رنگ‌های مصنوعی اقدام به تولید گردنبند طلا می‌کنند که پس از مدت کوتاهی شاهد آسیب پذیری بالای آن می‌شوید، به ویژه اگر سراغ مدل‌های گردنبند ظریف طلا رفته باشید.

گردنبند طلا طرح قلب گالری طلای ارل

گالری ارل با بهره مندی از کارگاهی با ۳۵ سال سابقه، مدت‌هاست تولید طلا در بالاترین کیفیت ممکن را سرلوحه کار خود قرار داده است. به این ترتیب اگر به ۱۱ شعبه ارل در سراسر کشور یا سایت این مجموعه سر بزنید، تنها با یک مقایسه کوتاه می‌توانید تفاوت کیفیت محصولات برند اُرل را نسبت به برندهای متفرقه متوجه شوید.

همچنین برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، انواع گردنبند طلا ارل با گارانتی ۲ ساله عرضه می‌شوند و علاوه بر کیفیت بسیار بالا، دارای قیمت رقابتی هستند که اکثر افراد جامعه بتوانند از این محصولات با کیفیت استفاده کنند.

گردنبند طلا گالری طلای ارل

۴ . گردنبند تیفانی طلا

اگر به دنبال خرید گردنبند طلا جدید هستید، ما به شما مدل تیفانی را پیشنهاد می‌کنیم. گردنبند طلا مدل تیفانی به دلیل ظاهر زنجیرواری که دارد اغلب مورد پسند خانم‌های جوان قرار می‌گیرد.

گردنبند طلا تیفانی سوپر گالری طلای ارل

این نوع گردنبند با حلقه‌های بلند و به‌هم پیوسته می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید گردنبند بلند باشد. همچنین به دلیل پیوستگی کمتر حلقه‌ها به یکدیگر احتمالا کمتر مورد شکستگی و آسیب قرار می‌گیرد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

شما میتوانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی گالری ارل به نشانی orelgallery.com مراجعه کنید، سپس با اطمینان و با مناسب‌ترین قیمت، گردنبند مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 شعب گالری طلای ارل

برند ارل با ۱۱ شعبه در سراسر کشور، آوازه‌اش به اکثر شهرهای بزرگ ایران رسیده است.

تهران – دفتر مرکزی

۰۲۱-۴۴۲۱۲۳۷۰

تهران – مرکز خرید اپال

۰۲۱-۲۲۳۸۳۱۰۳ | ۰۲۱-۲۲۳۸۳۲۰۳

نظرات