درب ضد سرقت دست دوم

0

در ضد سرقت دست دوم به عنوان یکی از موضوعاتی است که بخش قابل توجهی از خریداران به دنبال آن هستند.

در این مقاله حرف تازه تلاش کرده است تا با همکاری و همراهی گروه درب های ضد سرقت دُرناب در ارتباط با موضوعات مختلفی مانند در ضد سرقت، قیمت درب ضد سرقت ارزان، درب لابی و درب های دست دوم، مطالب مفید  و کاربردی را در اختیار کاربران محترم خود قرار دهد.

 درب ضد سرقت ارزان

این مقاله به سه دسته اصلی تقسیم شده است و در هر قسمت به معرفی، نقد و بررسی موضوعاتی که پیشتر به آن ها اشاره کردیم، پرداخته ایم.

در ضد سرقت

اولین ایده و ذهنیتی که با شنیدن نام در ضد سرقت در ذهن خریداران محترم ایجاد می گردد، امنیت و آرامش است.

همان طور که می دانید امنیت یکی از مهم ترین و بزرگ ترین نعمت های خداوند بزرگ به انسان ها است، به همین منظور افراد مختلف تلاش می کنند بر اساس سلیقه و بودجه خود به انتخاب درب لابی یا در ضد سرقت خود بپردازند.

بازار در ضد سرقت ایران با توجه به نیاز های مختلف خریداران اعم از قیمت درب ضد سرقت ارزان، مدل ها و رنگ های مختلف دارای تنوع بسیار بالا و قابل توجهی است.

گروه دُرناب نیز از آن جهت که به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی شناخته می شود، همواره تلاش کرده است تا بهترین در ضد سرقت را با زیباترین طرح ها و مدل ها به بازار عرضه کند.

یکی از ویژگی هایی که سبب شده است محصولات گروه دُرناب کاملا متمایز و خاص باشد تا جایی که تعدادی از خریداران به دنبال درب ضد سرقت دست دوم آن نیز هستند، زیرسازی و استراکچر خاص و متفاوت این شرکت است.

پیش از معرفی اطلاعات زیرسازی درب لابی دُرناب لازم به ذکر است که عمده ترین دلیل قیمت درب ضد سرقت ارزان نسبتا بالای این شرکت، تنها و تنها به دلیل ساختار داخلی درب است.

قیمت درب ضد سرقت ارزان

استراکچر تمامی محصولات در ضد سرقت دُرناب

زیرسازی در ضد سرقت دُرناب دارای جزئیات بسیار فراوانی است، ضخامت ورق چارچوب، قوطی های کار شده در استراکچر و کلاف درب، محافظ جای قفل، تزریق سرتاسری فوم پلی یورتان، دماغه آلومینیومی انحصاری گروه دُرناب که تنها در تولیدات این شرکت قابل مشاهده است، قرار گیری متفاوت لاستیک عایق در ضد سرقت، فریم لس بودن و اطلاعات فراوانی دیگری که هر یک از خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت رسمی دُرناب به نشانی dooranb.com از این استراکچر خاص و سفارشی آگاه شوند.

اما پیش از آغاز و معرفی قیمت درب ضد سرقت ارزان دُرناب و معرفی روکش های مختلف این شرکت، اشاره به یکی دیگر از ویژگی های دُرناب در این قسمت خالی از لطف نیست.

در ضد سرقت دُرناب بر خلاف دیگر شرکت ها و تولید کنندگان، هیچگونه محدودیتی را از نظر ابعاد درب ندارد و هر یک از خریداران محترم می توانند بر اساس سلیقه و نیاز محل پروژه خود، به طراحی و سفارش در ضد سرقت خاص و لوکس خود بپردازند.

به عنوان مثال گروه دُرناب به تازگی در منطقه کردان استان البرز، در ضد سرقت تمام شیشه ای را با ساختار منحصر به فرد خود تولید و نصب کرده است که ارتفاع این درب ۳ متر و ۱۳ سانتی متر و عرض آن ۱۴۲ سانتی متر می باشد.

در ضد سرقت

گروه دُرناب از آن جهت تولید کننده در ضد سرقت با این ارتفاع در سیستم لولایی می باشد که تمامی لولاهای این شرکت با ورق آهن ۳ میلی متر و اندازه ۱۴ سانتی متری تولید می شود.

این موضوع از آن جهت قابل توجه و خاص است که لولاهایی که عموما در درب لابی و در ضد سرقت استفاده می شود با ورق آهن یک و رب بوده و اندازه آن ۱۰ سانتی متری می باشد.

اما موضوع بعدی که حرف تازه و گروه دُرناب به بررسی آن پرداخته است، قیمت درب ضد سرقت ارزان می باشد که با توجه به افزایش نرخ تمامی محصولات در کشور، این موضوع نیز بسیار مهم و قابل توجه است.

قیمت درب ضد سرقت ارزان

هر یک از شرکت های تولید کننده در ضد سرقت، بر اساس معیار های خود، قیمت محصولات مختلف را اعم از درب لابی و ارزان تعیین می کنند.

به عنوان مثال بخش قابل توجهی از محصولاتی که به عنوان درب ضد سرقت دست دوم در بازار ایران موجود می باشد، درب های بی کیفیتی هستند که به دلیل نامناسب بودن آن در معرض فروش قرار گرفته است.

گروه دُرناب نیز اساس و معیار اصلی تعیین قیمت درب ضد سرقت ارزان را، زیرسازی و استراکچر خود قرار داده است.

این شرکت تمامی محصولات خود را اعم از درب لابی، در ضد سرقت و درب پیوت، با یک ساختار واحد، طراحی و تولید کرده است.

شرکت دُرناب محصولات مختلف خود را در دسته بندی های مختلفی قرار داده است تا خریداران مختلف بتوانند در اسرع وقت، به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.

به عنوان مثال قیمت در ضد سرقت ارزان دُرناب از حدود هفت میلیون تومان آغاز می گردد که این قیمت در مقایسه با درب ضد سرقت دست دوم و دیگر محصولات موجود در بازار، بسیار بالاتر است.

شاید در نگاه اول گمان کنید که این قیمت درب ضد سرقت ارزان سبب شود تا این محصول به راحتی در بازار به فروش نرسد اما این موضوع کاملا برعکس است چرا که مشتریان بسیاری وجود دارند که کیفیت و امنیت را به عنوان موضوع اصلی مد نظر می دانند و به همین منظور با کمال میل و آسایش به خرید محصول مورد نظر خود می پردازند.

اما موضوع دیگری که در این مقاله حرف تازه و دُرناب مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، درب لابی است.

درب لابی همان طور که می دانید به عنوان اولین و مطمعن ترین راه دفاعی هر خانه و محل کار است که به صورت مفصل در ارتباط با آن به گفت و گو پرداخته ایم.

درب لابی

درب لابی که در بازار ایران و گروه دُرناب به دو دسته اصلی درب لابی ضد سرقت و تمام چوب دسته بندی می شود، بسیار مورد توجه خریداران محترم می باشد.

دلیل این موضوع نیز همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اولین راه مراقبت، حفاظت و تامین امنیت منزل، درب لابی است.

درب لابی دارای تنوع فراوانی است که یکی از دلایل اصلی این تنوع، ابعاد مختلف درب لابی است.

عموما تولید کنندگان مختلف، درب لابی ضد سرقت را به خریداران مختلف پیشنهاد نمی کنند، دلیل این موضوع نیز وزن بالا و قابل توجه این درب در ابعاد غیر استاندارد و نامتعارف است.

اما همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم از آن جهت که گروه دُرناب لولای خود را با ورق ۳ میل آهن تولید می کند، هیچگونه محدودیتی را از نظر تولید نداشته و نیاز مشتریان مختلف را تامین می کند.

به عنوان مثال به تازگی در منطقه قیطریه تهران، درب لابی ضد سرقتی نصب و اجرا گردیده است که عرض آن ۴ متر و ارتفاع آن ۳ متر می باشد.

درب لابی

این درب نیز مانند تمامی مدل های دیگر در ضد سرقت دُرناب با ساختار خاص و انحصاری این شرکت طراحی و تولید شده است و ابعاد این درب هیچگونه تغییری را در ساختار مقاوم و ایمن درب لابی ایجاد نکرده است.

اما در پایان این مقاله تیم حرف تازه از دُرناب درخواست کرده است تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در ارتباط با این شرکت و تیم اجرا در اختیار کاربران محترم حرف تازه قرار دهند.

اطلاعات مختصری درباره گروه دُرناب

گروه دُرناب به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی همواره تلاش کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار خریداران محترم خود قرار دهد.

گروه دُرناب با تلاش و همفکری تیم متخصصان خود و بومی سازی فناوری های مدرن و روز دنیا، اقدام به تولید در ضد سرقت و درب لابی با زیرسازی نوین خود کرده است.

این شرکت در تمامی ادوار مختلف تلاش کرده تا محصولات خود را به روز رسانی کرده و محصولات نوین و جدیدی در اختیار خریداران محترم خود قرار دهد.

رضایت مندی مشتریان به عنوان اصلی ترین هدف مدیریت، تیم تولید و اجرا گروه دُرناب می باشد و همواره برای تحقق آن در تلاش خواهد بود.

نظرات