دستبند طلا چرم هدیه جذاب برای مردان

0

خرید هدیه برای آقایان یکی از مصیبت‌های همیشگی خانم‌هاست! اکثر بانوان نمی‌دانند به جز جوراب و لباس، چه هدیه‌ای باید برای مردانشان تهیه کنند؟ اکثر خانم‌ها به سراغ هدایایی مثل عطر و ادکلن می‌روند اما می‌توان هدیه‌ای زیباتر و جذاب‌تر نیز تهیه کرد.

 هدیه دستبند طلا برای مردانها

پیشنهاد ما برای هدیه به آقایان، دستبند طلا چرم برای مردان است. این دستبندها علاوه بر این که زیبا هستند و می‌توان آن‌ها را به‌صورت روزمره استفاده کرد، از جنبه‌ی مادی نیز ارزش بالایی دارند. این نوع دستبند امروزه یکی از پرفروش‌ترین اکسسوری‌های مردانه به شمار می‌رود.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات کافی در خصوص هدیه دستبند طلا چرم برای مردان به شما بدهیم تا بتوانید با خیال راحت یک هدیه مناسب برای فرد موردنظرتان تهیه کنید. تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

انواع دستبند طلا چرم برای مردان

دستبند طلا چرم برای مردان انواع گوناگونی دارد. مارک‌های متعددی هستند که این مدل دستبند را تولید می‌کنند. برند رولکس و برند کارتیه را می‌توان از برندهای معروف در زمینه تولید دستبند طلا چرم مردانه دانست. اکثر این دستبندها برای استایل‌های نیمه‌رسمی، اسپرت و کژوال طراحی شده‌اند. استایل‌های رسمی معمولاً با ساعت بیشتر از دستبند هارمونی ایجاد می‌کنند.

پلاک روی تمام دستبندهای چرمی مردانه از طلا نیست. به همین خاطر اگر از جهت اعتقادات مذهبی و یا بودجه مالی دوست ندارید از طلا استفاده کنید، پلاک‌های نقره و استیل هم انتخاب‌های خوبی برای شما هستند. این پلاک‌های استیل ضدزنگ بوده و در برابر آسیب‌های ظاهری مقاومت خوبی دارند. نقره نیز فلزی محبوب برای آقایان است و برخی تحقیقات اشاره می‌کنند که نقره از نظر پزشکی هم برای مردان خاصیت زیادی دارد. از جمله‌ی این خواص می‌توان به بهبود گردش خون در آقایان با استفاده از نقره اشاره کرد.

رنگ چرم این دستبندها نیز متفاوت است. شما می‌توانید در بازار انواع دستبند طلا چرم برای مردان را با رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، قرمز و حتی سبز پیدا کنید. انتخاب رنگ این دستبندها بسته به سلیقه‌ی آقایی است که قصد خرید برای او را دارید. برای مثال می‌توانید به رنگ لباس‌هایی که اغلب می‌پوشد دقت کنید و دستبندی بخرید که با آن رنگ‌ها ست باشد. اگر این کار برای شما سخت است، می‌توانید به‌راحتی از دستبند طلا چرم مشکی استفاده کنید؛ زیرا رنگ مشکی با همه‌ی رنگ‌ها ست می‌شود.

چگونه دستبند طلا چرم برای مردان مناسب انتخاب کنیم؟

خرید دستبند طلا چرم برای مردان نکاتی دارد که با پیروی از آن‌ها، می‌توانید دستبند مناسبی بخرید. این معیارها موارد متنوعی مثل پلاک طلای روی دستبند و عیار آن، قفل دستبند و کیفیت چرم هستند. برای خرید دستبند طلا چرم برای مردان، اولین نکته طلای روی آن است. نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید، وزن طلا و عیار آن است. معمولاً بهترین طلا، طلای ۱۸ عیار است که ۷۵ درصد خلوص دارد. طلاهایی با عیار بالاتر نیز در بازار موجود هستند؛ اما عیار بالاتر باعث نرم‌تر شدن طلا می‌شود. با دانستن این نکته، توصیه می‌کنیم که برای آقایان دستبند طلای ۱۸ عیار بخرید؛ زیرا آن‌ها در طول روز بسیار در حال تحرک هستند و در برخورد به وسایل و جاهای مختلف، طلای خالص در دست آن‌ها آسیب می‌بیند.

نکته بعدی نوع قفل دستبند است. بعضی از دستبندها قفل ملوانی دارند. این قفل‌ها ظرافت زیادی دارند و معمولاً برای دستبند طلای مردانه مناسب نیستند. قفل‌های گره‌ای قابل‌تنظیم یکی از قفل‌های مناسب هستند که باعث می‌شوند از نظر سایز نیز نگرانی نداشته باشید. قفل‌های آهنربایی که از طریق یک‌زبانه باز و بسته می‌شوند نیز از قفل‌های شیک برای دستبند طلا چرم برای مردان است.

چرم دستبند نکته‌ی دیگری است که باید به آن توجه کنید. بهتر است دستبند از چرم طبیعی درست شده باشد که کیفیت و زیبایی بیشتری دارد. این دستبندها از قیمت بالاتری نیز نسبت به چرم مصنوعی برخوردار هستند. بااین‌حال اگر دستبند چرم مصنوعی باکیفیتی خریداری کنید نیز همچنان هدیه شما زیبایی خود را نمایش می‌دهد.

معرفی چند نوع دستبند طلا چرم برای مردان

دستبند طلا پلیت طرح‌دار چرم مردانه از انواع دستبندهای طلا چرم است که اکثر آقایان آن را می‌پسندند. طرح روی این دستبند زیبا و حاوی ۰٫۴۵ گرم طلا است.

دستبند چرم طلا

دستبند طلا چرم مردانه سبز و مشکی طرح مار یکی از دستبندهای خاص و منحصربه‌فرد در بازار است. این دستبند در حدود ۱٫۴ گرم طلا دارد و ترکیب رنگ سبز و مشکی آن، دستبند چشم نوازی را به وجود آورده است.

دستبند چرم مردانه

دستبند طـلا چرم امگا از دیگر طرح‌های جالب برای دستبند مردانه است. این دستبند ۵٫۲ گرم طلا دارد و برای سایز ۱۳ الی ۲۰ موجود است. چرم آن به‌صورت بافت است و علاوه بر آقایان، برای خانم‌ها نیز مناسب است.

دستبند چرم امگا

جمع‌بندی

دستبند طـلا چرم برای مردان یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید برای آن‌ها تهیه کنید. این اکسسوری محبوب به نسبت سایر انواع طلا، قیمت کمتری دارد و پلاک نیز روی آن قابل سفارش است. در این مقاله در خصوص ویژگی های دستبند طـلا چرم برای مردان و راهنمای خرید این دستبند صحبت کردیم.

نظرات