جدیدترین مدل های گوشواره نقره زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

گوشواره نقره زنانه : امروزه با توجه به بالا رفتن نرخ طلاو پایین بودن درآمد، همه‌ی بانوان نمی‌توانند به سراغ خرید زیورآلات طلا بروند به مین دلیل دنبال خرید نقره می روند زیرا که زیبایی مدل‌های طلا را دارند و علاوه بر آن دارای خاصیت درمانی هم هستند. به همین جهت ما مجموعه ایی از جدیدترین مدل های گوشواره نقره زنانه ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

گوشواره نقره

جدیدترین مدل های گوشواره نقره زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

انواع گوشواره نقره :

گوشواره آویزان : شکل ظاهری این نوع گوشواره حالت آویزان و بلند دارد که به قسمت نرمی گوش وصل می‌شود. سنگ این مدل از گوشواره‌ها حالت درشت دارد، اما اگر به مدل‌های آویزان علاقه دارید، به سراغ گوشواره‌هایی با سنگ‌های ریز بروید.

گوشواره آویز نقره

راهنمای خرید

گوشواره میخی : در قسمت پشت گوشواره، پینی وجود دارد که به قسمت نرمی گوش وصل خواهد شد. از ایمنی خیلی بالایی برخوردار خواهد بود، چون کاملا به گوش می‌چسبند. تنها ایرادی که این مدل از گوشواره دارد، این است که هنگام خوابیدن، پشت گوش را اذیت می‌کند و به گردن فرو می‌رود.

گوشواره حلقه‌ای( چنبره‌ای) : همانطور که از نام این مدل مشخص است، حلقه‌ای بزرگ یا کوچک به قسمت نرمی گوش وصل می‌شود. یکی از حسن‌های این مدل این است که با هر گردنی تناسب دارد و به هر فردی می‌آید، به شما عزیزان توصیه می‌کنیم، که اگر مسن هستید از این مدل استفاده نکنید.

گوشواره نقره دخترانه

گوشواره کلیپسی : معروف ترین نوع مدل گوشواره کلیپسی، اکسترا می‌باشد. تنها ایرادی که این مدل دارد ناامن بودن قفل آن می‌باشد، پیشنها. می‌کنیم که اگر قصد خرید این مدل را دارید، سعی کنید مزین به سنگ‌های زینتی گران قیمت نباشد.

گوشواره بخیه‌ای : این مدل از گوشواره طول نسبتا بلندی دارد و از چند سوراخی که در گوش موجود است، رد می‌شود. به طور کلی اگر به این مدل علاقه دارید، ناچارید که دو با سه سوراخ در گوش خود ایجاد نمایید تا گوشواره مانند نخ بخیه از آن بگذرد.

گوشواره میخی نقره

نکات مهم خرید گوشواره‌ی نقره زنانه :

حتما هنگام خرید گوشواره نقره به قیمت آن توجه داشته باشید. عواملی چون مدل، سنگ‌های زینتی و… بر روی قیمت گوشواره اثرگذار هستند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود نسبت به خرید مدلی خاص اقدام نمایید. به زیبایی گوشواره توجه نمایید، حتما گوشواره‌ای که خریداری می‌کنید باید زیبایی چشم گیری داشته باشد تا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نماید.

راهنمای خرید گوشواره نقره

به قفل گوشواره دقت کنید، قفل گوشواره باید از دوام بالایی برخوردار باشد تا ایمنی آن حفظ شود. حتما هنگام خرید به قفل گوشواره توجه کنید تا به راحتی باز نشود. قبل از خرید زیورآلات نقره، شخص ماهری در حوزه‌ی خرید نقره را با خود ببرید تا در این زمینه به شما کمک نماید و بتواند جنس اصل را از بدل تشخیص دهد. هیچ‌گاه به سراغ خرید گوشواره‌های خیلی بلند و خشک نروید. چون در اثر خوابیدن و یا فعالیت‌های روزانه ممکن است بشکند و آسیب ببیند.

گوشواره کوتاه نقره

روش‌های نگهداری :

مواظب باشید مواد اسیدی چون عطر و ادکلن به زیورآلات نقره برخورد نکند، چون ثبات و درخشندگی خود را از دست خواهند داد. وقتی به مدت طولانی از زیورآلات نقره استفاده کردید، آنها را با دستمال تمیز و مرطوبی، پاک کنید تا جواهرات به خوبی تمیز شوند. نقره را در مکان‌های خشک قرار دهید، چون حتی ذره‌ای رطوبت باعث سیاه شدن آن خواهد شد. اگر اهل رفتن به استخر هستید، زیورآلات از قبیل گردنبند و گوشواره‌ی نقره را با خود نبرید، چون کلر موجود در آب، نقره را تخریب خواهد کرد. گوگرد موجود در چشمه‌های آب گرم هم باعث خراب شدن زیورآلات نقره می‌شود.

انواع مدل های گوشواره نقره

خواص نقره

 

مدل های شیک گوشواره نقره زنانه

روش نگهداری نقره

همراه ما باشید

نظرات