معروف‌ترین مدل‌های دستبند کارتیر

0

برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه انواع دستبند یا زنجیر مشغول فعالیت هستند و آن‌ها را در طرح‌های متنوعی وارد بازار می‌کنند، اما یکی از معروف‌ترین برندهایی که در زمینه تولید و ارائه دستبندهای خاص در دنیا مطرح است، برند کارتیر می‌باشد، که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. کارتیه در واقع یک برند لوکس فرانسوی است که فعالیت آن در زمینه طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت‌های گران‌قیمت است. این برند با بیش از دو قرن سابقه فعالیت خود را در شهر پاریس و کشور فرانسه آغاز کرد. دستبند عشق معروف برند کارتیر یکی از شناخته‌شده‌ترین دستبندهای محبوب جهان می‌باشد. در بین مدل‌های مختلف و طرح‌های متنوع دستبندهای کارتیه، دستبند عشق ( Love Bracelet ) بیشتر از همه طرفدار دارد، شاید دلیل آن سادگی و زیبایی منحصر به فرد این محصول باشد، طوری که توانسته تا به امروز حضور پر رنگی در دنیای مد و فشن داشته باشد.

مدل‌های دستبند کارتیر

آشنایی با مدل‌های مختلف دستبند کارتیه

شرکت کارتیر دستبندهای جذاب و زیبایی تولید کرده که هر یک به نوبه خود منحصر به فرد و خاص است، شما می‌توانید به راحتی اقدام به خرید انواع مدل دستبند کارتیر در روبی گلد نمائید، در ادامه شما را با انواع دستبند کارتیر آشنا می‌کنیم.

دستبند عشق یا Love مشهورترین دستبند طلا کارتیر

در سال ۲۰۰۶ میلادی کارتیه یک دستبند با طراحی‌ خاص و زیبایی ارائه کرد که در ذهن‌ها ماندگار شد و در میان مدل‌های مختلف دستنبد کارتیر بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. این دستبند که با نام دستبند عشق معروف شد، چندین دهه متوالی از ترندهای برتر دنیای مد و فشن به شمار می‌رفت. بر روی حرف O در کلمه Love حک شده بر روی دستبند، خطی وجود دارد که نشان دهنده نحوه قفل شدن آن است. این دستبند به رنگ‌های رزگلد، طلایی و سفید عرضه شده است.

دستبند ببر کارتیه Panthere

این محصول یکی از معروف‌ترین محصولات و اکسسوری‌های تولید شده توسط برند Cartier است که با نماد ببر توسط یکی از مشهورترین طراحان این برند ساخته شده است و طرفداران بسیاری دارد. نماد این برند ببر است و طراحان کارتیر سعی کرده‌اند در تمام مدل‌های خود، نمادی از ببر را استفاده کنند. یک دستبند زنجیری که ببر یک حلقه را با دستانش گرفته یا طراحی کامل ببر که روی دستبند النگویی پیاده شده، جزو کالکشنهای معروف کارتیه می‌باشد.

دستبند زنجیری نماد معروف برند کارتیر

این محصول به عنوان ساده‌ترین مدل دستبند کارتیر هم در بین خانم‌ها و هم در بین آقایان بسیار محبوبیت دارد و در رنگ‌های طلایی و سفید به شکل یک زنجیر ساده تولید می‌شود. در این مدل دستبند زنجیرهای یک اندازه در هم‌تنیده شده‌اند و ظاهری کلاسیک و ساده را رقم می‌زنند.

دستبند النگویی طرح میخ کارتیه Just un Clou

مدل‌های دستبند کارتیر

یکی از متفاوت‌ترین دستبندهای برند کارتیر، دستبندهای طرح میخ هستند، این دستبندها نوعی دستبند النگویی بدون قفل به حساب می‌آیند که فری سایز هستند. مجموعه میخ کارتیر در دهه ۷۰ میلادی در نیویورک طراحی شده است، روح جسورانه این محصول به گونه‌ای در آن منعکس شده است که نمادی از اصالت، استقلال، بی‌باکی و آزادی است. این دستبند به دور مچ دست می‌پیچد و در رنگ‌های رزگلد، طلایی و سفید در سه سایز تولید و به بازار ارائه می‌گردد. این اکسسوری را معمولا به صورت تکی یا چندتایی مورد استفاده قرار می‌دهند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این دستبند در نزد آقایان نیز بسیار محبوب می‌باشد.

دستبند زنجیری فیگارو کارتیر

این نوع زنجیر به گونه‌ای طراحی شده است که یک حلقه بلند در بین چند حلقه‎ یک اندازه، قرار گرفته است و این توالی در کل دستبند تکرار می‌گردد. همین طرح باعث شده این مدل دستبند از زیبایی خاصی برخوردار باشد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین این مدل دستبند با اندازه‌های مختلف ارائه گردیده است.

دستبند کارتیر اکسترا

یکی از جدیدترین دستبندهای زنانه این برند که طراحی آن مخصوص خانم‌های جوان است، دستبند اکسترا کارتیر می‌باشد. ترکیبی جذاب از زنجیرهای ریز و درشت و براق که با ظرافتی وصف نشدنی به هم متصل شده‌اند. این دستبند را معمولا به دست تازه عروس‌ها می‌بینید، چرا که زرق و برق آن به قدری زیاد است که بسیار مناسب خرید عروس و هدیه دادن می‌باشد.

دستبند کارتیر مردانه

امروزه شاهد تقاضای زیادی برای استفاده از دستبند مردانه از جانب آقایان شیک پوش و خوش استایل هستیم. چرا که زیورآلات می‌توانند حس قدرت و خاص بودن را در آن‌ها تقویت نمایند. به همین دلیل سازندگان طلا نیز از این اتفاق استقبال کرده و شروع به ساخت دستبند طلا مردانه کرده‌اند. به جز مدل دستبند زنجیری کارتیر و دستبند عشق که هم برای مردان و هم برای زنان طراحی شده‌اند، دستبندهای مختلف دیگری مخصوص آقایان ارائه شده‌اند، که شامل موارد زیر می‌باشند:

  • دستبند سنگی کارتیه
  • دستبند چرم کارتیه
  • دستبند زنجیر و پلاک کارتیر

مدل‌های دستبند کارتیر

کلام آخر

کارتیه، برندی لوکس و نمادین از جواهرات زیبا و مجلل است، به همین دلیل افراد مشهور و سلبریتی‌های زیادی مانند: کایلی جنر، ریحانا، پرنسس دایانا، آنجلینا جولی و … از انواع محصولات این برند استفاده می‌کنند. برای خرید دستبند برازنده، علاوه بر انتخاب برند مناسب، باید از مکان معتبری هم اقدام به خرید نمائید. به همین دلیل برای خرید انواع مدل دستبند کارتیر در روبی گلد، می‌توانید با خیال راحت اقدام نموده و از کیفیت و قیمت مناسب بهرمند شوید./۴۷۵۵۱۶

نظرات