خرید زیورآلات نقره بدون واسطه + کد تخفیف

0

بی شک امروزه زیورآلات نقره یکی از محبوب ترین اکسسوری های زنانه و مردانه محسوب میشود که با گران شدن قیمت طلا و کاهش قدرت خرید مردم به محبوب ترین فلز برای ساخت زیورآلات تبدیل شده است. زیورآلات نقره شامل طیف وسیعی می شود که شامل ساعت نقره زنانه، سرویس نقره، انگشتر مردانه نقره و … می شود که برای هر سن و جنسیتی مناسب موجود می باشند. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده و فروشنده زیورآلات نقره در کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه زیورآلات نقره را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد که قسمت پایین به چندین نمونه از این محصولات اشاره می کنیم و سپس مزیت های خرید از فروشگاه های اینترنتی را بیان خواهیم داشت و در انتها نیز کد تخفیف ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

سرویس و ست های نقره

تنوع بالای چهارصد مدل از سرویس های نقره زنانه و مردانه این امکان را فراهم آورده است تا فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور جوابگوی تمامی سلایق مشتریان عزیز باشد. سرویس و ست های  نقره شامل سرویس نقره های تراش، سرویس نقره نگین دار، سرویس نقره روکش رودیوم و ست و سرویس های آبکاری طلای ۱۸ عیار می باشد. برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید به بخش خرید سرویس نقره فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید

خرید زیورآلات نقره

ساعت نقره زنانه

بی شک یکی از معروف ترین اکسسوری های زنانه ساعت نقره می باشد که فروشگاه لوکس گلامور دارای تنوع بالایی در این زمینه نیز می باشد که شامل ساعت های نقره جواهری زنانه و ساعت نقره سیاه قلم می باشد که از بهترین متریال ساخته شده اند به صورتی که از لحاظ ثبات رنگ و سلامت موتور دارای گارانتی دو ساله معتبر می باشند. لازم به ذکر است که موتور استفاده شده در این ساعت های نقره ساخت ژاپن و از نوع میوتای درجه یک GOLD می باشد. برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید به بخش ساعت نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید

خرید زیورآلات نقره

گردنبند نقره زنانه و دخترانه

تنوع بالا و قیمت های مناسب گردنبند نقره زنانه و دخترانه فروشگاه لوکس گلامور باعث شده است تا قیمت بعضی از آنها از قیمت گردنبند استیل نیز کمتر باشد. این گردنبند های زیبا از بهترین نوع نقره عیار ۹۲۵ ساخته شده اند که دارای گارانتی ثبات رنگ می باشند و طرح های انها برگرفته شده از بهترین برند های جهان می باشد.

خرید زیورآلات نقره

انگشتر مردانه نقره

در بین اکسسوری های ساخته شده از نقره عیار ۹۲۵ نباید بخش مردانه را نیز فراموش کرد که انگشتر مردانه نقره محبوب ترین انها می باشد که از دو بخش انگشتر مردانه فشن و اسپرت و انگشتر سنتی و مذهبی تشکیل شده اند که با استفاده از انواع سنگ های اصل ساخته شده اند که در بخش پایین نمونه ای از آنها را مشاهده می کنید. برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید به بخش انگشتر مردانه نقره فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور مراجعه کنید.

خرید زیورآلات نقره

خرید زیر قیمت بازار

خرید مستقیم از تولید کننده زیورآلات نقره سبب کاستن هزینه ها واسطه گران خواهد شد به صورتی که ۲۰ تا ۳۰ درصد تفاوت قیمت بین فروشندگان با واسطه و فروش مستقیم وجود خواهد داشت که مبلغ قابل توجهی را شامل می شود از همین رو باید گفت که تفاوت قیمت مشاهده شده در بازار با فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور به مقدار زیادی ناشی از تفاوت در جنس زیورآلات نمی باشد بلکه به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه توسط فروشگاه لوکس گلامور خواهد بود.

تنوع بالای محصولات در فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور

شاید هنگام مراجعه به بازار با چندین مدل ساعت نقره مواجه شوید که حق انتخاب شما را محدود خواهد کرد اما در فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور امکان انتخاب از بین صد ها مدل مختلف برای شما مهیا است تا با فراق بال و در کمال آرامش اقدام به انتخاب طرح دلخواه و مقایسه آن با سایر فروشگاه ها کنید.

کاهش هزینه دسترسی به فروشگاه

در حالت کلی برای پیدا کردن طرح دلخواه از زیورآلات خود در بستر اینترنت زمان کمی نیاز است و این در حالی است که برای خرید از فروشگاه های موجود در بازار باید حداقل ۵ تا ۶ ساعت وقت بگذارید که صرف چنین زمانی در کنار هزینه های رفت و آمد و … برای هر کسی میسر نیست.

ضمانت ثبات رنگ و اصالت کالا در فروشگاه لوکس گلامور

یکی دیگر از مواردی که از طرف فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور، وزارت صنایع و معادن و پلیس فتا تضمین شده است ضمانت محصولات و اصالت انها می باشد که این امر با استفاده از نماد اعتماد الکترونیک انجام شده است.

کد تخفیف ویژه فروشگاه لوکس گلامور

به منظور بهره مندی از کد تخفیف ویژه فروشگاه لوکس گلامور می توانید به سایت لوکس گلامور مراجعه و از بین هزاران محصول طرح مد نظر خود را انتخاب کنید.       DX10  کد تخفیف ویژه مشتریان عزیز

نظرات