رنگ بندی آیفون ۱۴ پرو؛ رنگ های خاص پرچمدار جدید آیفون

0

همیشه یکی از بحث‌های داغ روزهای عرضه گوشی‌های جدید اپل، موضوع رنگ بندی آیفون هاست. با معرفی و عرضه آیفون‌های ۱۴ پرو و پرومکس نیز رنگ بندی آیفون ۱۴ پرو توجه بسیاری از طرفداران و خریداران این برند را به خود جلب کرده است.

با اینکه به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر خریداران آیفون با نگاه تخصصی‌تری (قدرت پردازش، باتری…) این گوشی‌ها را بررسی و انتخاب می‌کنند، ولی همچنان بحث زیبایی شناسی و طراحی و رنگ گوشی‌های اپل برای اغلب آنها از اولویت بالایی برخوردار است. اگر شما هم دوست دارید در مورد رنگ های آیفون ۱۴ پرو مکس و پرو بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

رنگ بندی آیفون 14 پرو

تفاوت رنگ بندی آیفون ۱۴ پرو با آیفون ۱۴ پرو مکس

در واقع آیفون ۱۴ پرو مکس و ۱۴ پرو هیچ تفاوتی از نظر رنگ بندی با هم ندارند. به‌عبارتی دیگر باید گفت یکی از وجوه شباهت بین این دو گوشی جدید اپل، رنگ آنهاست. تفاوت این دو مدل را باید در ابعاد، قیمت و سایر مشخصات سخت‌افزاری جستجو کنید.

البته زیبایی آیفون سری ۱۴ فقط به رنگ‌بندی آنها خلاصه نمی‌شود. طراحی کاور شیشه‌ای پشت گوشی و لنز‌های برجسته و حاشیه‌ی مات آلومینومی هم به جذابیت این موبایل‌های هوشمند افزوده است.

چهار رنگ خاص آیـفون ۱۴ پرو مکس

همانطور که می‌دانید اپل همیشه علاقه دارد در محصولات خود از رنگ‌های محدود و خاص استفاده کند. آیفون های چهارده پرو و چهارده پرو مکس در ۴ رنگ اصلی به بازار عرضه شده‌اند؛ یعنی رنگ‌های مشکی فضایی (Space Balck)، نقره‌ای، طلایی و بنفش.

البته انتخاب شما فقط به این چهار رنگ محدود نمی‌شود. به هر حال ریسک استفاده از این گوشی‌ها بدون قاب یا گلس زیاد است و احتمال زیاد لوازم جانبی آن را هم باید تهیه کنید. بنابراین با خرید لوازم جانبی آیفون ۱۴ پرو مکس از فروشگاه‌های معتبری مثل (styleup.ir) و انتخاب کاور‌های رنگی و طرح‌دار شیک، می‌توانید طبق سلیقه خودتان ظاهر گوشی را تغییر دهید.

رنگ بندی آیفون 14 پرو

رنگ طلایی؛ آیفون ۱۴ پرو مکس گلد

رنگ طلایی یا Gold از رنگ‌های پرطرفدار سری ۱۴ است. اگر گوشی آیفون زرق و برق‌داری که جلوه زیادی داشته باشد می‌خواهید، ۱۴ پرو طلایی رنگ را انتخاب کنید.

خرید آیـفون ۱۴ پـرو با رنگ بنفش

از آنجایی که در رنگ بندی آیفون‌های قبلی از رنگ Deep Purple استفاده نشده بود، رنگ بنفش آیفون پرو ۱۴ را جزو بهترین و خاص‌ترین رنگ این سری از گوشی‌های اپل می‌دانند. توجه داشته باشید که این رنگ را با رنگ‌های بنفشی که احتمالاً در سری‌های قبلی مشاهده کرده‌اید اشتباه نگیرید.

رنگ بندی آیفون 14 پرو

جلوه‌ای که این رنگ در برابر نور کم و نور زیاد دارد منحصر‌به‌فرد است و شاید در نور کم این رنگ را با رنگ مشکی اشتباه بگیرید.

۱۴ پرو مکس سیلور (نقره‌ای)‌ یا سفید؟

شاید فکر کنید یکی از رنگ بندی های ۱۴ پرو، سفید است. در ظاهر بله، شباهت زیادی به رنگ سفید دارد و حتی در سایت‌های زیادی به رنگ سفید آن اشاره شده است. اما در واقع این رنگ روشن، نقره‌ای است.

رنگ بندی آیفون 14 پرو

به هر حال اگر رنگ های تیره آیفـون ۱۴ پرو مکس را دوست ندارید و یک گوشی روشن مایل به سفید می‌خواهید، رنگ Silver آیفون چهارده پرو را انتخاب کنید. شاید به اندازه رنگ طلایی جلب توجه نکند ولی به کمک افکت‌های سایه‌ای بدنه و حاشیه‌ی جذابش چشم‌ها را خیره می‌کند.

خرید آیـفون ۱۴ پـرو با رنگ و لعاب مشکی فضایی

چهارمین رنگ آیـفون پرو مکس ۱۴ اگرچه مثل رنگ بندی‌های قبلی خاص نیست ولی احتمالاً به خاطر تیره بودنش فروش بیشتری خواهد داشت. به طور کلی گوشی‌های تیره و مایل به مشکی فروش خوبی دارند.

این رنگ که Space Black نام گرفته است، نوعی مشکی فضایی است و در عین سادگی زیبایی و جلوه‌ی قشنگی به ظاهر آیفون ۱۴ پرومکس داده است. خوبی این رنگ این است که با هر نوع قاب و کاور گوشی ساده و طرح‌داری ست می‌شود و حتی می‌توانید گاردهای رنگی برای آیفون جدیدتان بخرید.

رنگ بندی آیفون 14 پرو

قیمت رنگ بندی های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس

هر کدام از رنگ های آیفون پرو ۱۴ را که انتخاب کنید، تأثیری در قیمت نهایی گوشی ندارد. مگر اینکه یکی از این رنگ‌ها به تعداد محدودی وارد کشور شده باشد که قیمت بیشترش به دلیل همین کمیابی است نه صرف تفاوت رنگ آن.

تفاوت قیمت آیفـون ۱۴ پرو و آیفـون ۱۴ پرو مکس بیشتر به ابعاد و مشخصات و عملکرد این گوشی‌ها بر‌می‌گردد. البته در مورد ایران هزینه رجیستری و شرکت واردکننده و گارانتی کننده هم در قیمت نهایی فروش این موبایل‌ها تأثیر گذار است. طبق آخرین اطلاعات موجود قیمت آیفون پرو ۱۲۸ گیگ از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و در مدل‌های بزرگ‌تر تا قیمت ۱۰۹۹ دلار هم می‌رسد.

امیدواریم اطلاعات کامل‌تری در خصوص انواع رنگ بندی آیفون ۱۴ پرو مکس کسب کرده باشید و بتوانید بهترین مدل مطابق با سلیقه‌ی خودتان را انتخاب کنید.

نظرات