جدیدترین مدل های گارد گوشی آیفون ۱۱ دخترانه و پسرانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید گارد

0

گارد گوشی آیفون ۱۱ : قاب گوشی موبایل بیشتر از اینکه جنبه تزئینی داشته باشد برای محافظت از تلفن همراه شماست. از این رو جدیدترین مدل های قاب گوشی آیفون ۱۱ ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

گارد گوشی آیفون 11

جدیدترین مدل های گارد گوشی آیفون ۱۱ دخترانه و پسرانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید گارد

راهنمای خرید گارد گوشی آیفون ۱۱ :

خرید قاب گوشی فانتزی و رنگارنگ قاب موبایل جذابیت فوق العاده‌ای دارد. برخی علاقه دارند که کلکسیونی از رنگ‌ها و طرح‌ها انتخاب کنند. اما نکته مهمی که در خرید طراحی قاب موبایل اهمیت دارد، امنیت قاب گوشی است. بنابراین باید قابی را انتخاب کنید که گوشی را از آسیب در امان خواهد ماند. قاب‌ها با طراحی استاندارد، وزنی سبک دارند و تمام بخش‌های گوشی، پشت و کناره‌ها را پوشش می‌دهند و طراحی ساده‌ای دارند، بنابراین کاملا گوشی را از اطراف محافظت می‌کنند.

گارد گوشی آیفون

قاب‌های ضربه گیر محبوب‌ترین شکل قاب‌های امروزی است که طرفداران زیادی دارند. پشت این قاب‌ها ظاهری شیشه‌ای و بی رنگ دارد بنابراین تمام پشت گوشی دیده می‌شود. این قاب‌ها وزن سبکی دارند و اغلب درصد محافظت در آن‌ها کم است. قاب‌های بامپر بسیار جذاب هستند، اما اگر زیبایی را به امنیت ترجیح می‌دهید و دوست دارید قاب گوشی ترند داشته باشید باید قیمت آن را نیز مد نظر قرار دهید.

قاب گوشی دخترانه

نکته مهم دیگر کیفیت جنس قاب گوشی است، زیرا در این صورت گوشی را از ضربه و خیسی در امان نگه می‌دارد. اغلب جنس قاب‌ها، پلاستیکی است.اما جنس های مختلفی در بازار موجود است.مانند جنس سیلیکونی، قاب گوشی سیلیکونی یا ژله‌ای بهترین و محبوب‌ترین نوع قاب‌ها به شمار می‌روند. این نوع قاب‌ها جنس پلاستیکی دارند در نتیجه نرم و انعطاف‌پذیر هستند. به طور کلی قاب‌های پلاستیکی از یک لایه سخت و نرم تشکیل شده اند، بنابراین مقاومت بیشتری دربرابر آب دارند و از صفحه نمایشگر به خوبی محافظت می کنند. بنابراین می توان آن‌ها را با هر نوع دستمال مرطوب یا پاک‌کننده‌ای تمیز کرد.

گارد گوشی آیفون 11 پسرانه

یکی از نکات مهم در خرید قاب گوشی، ضخامت آن است. قاب‌های سخت و تاشو، ضخیم هستند و تمام بخش‌های گوشی شامل گوشه، کناره و پشت و صفحه نمایشگر را احاطه می کنند. بنابراین حتما قابی را انتخاب کنید که ضخامت داشته باشد زیرا خیال‌تان راحت است که گوشی را از آسیب محافظت می‌کند.

گارد گوشی آیفون 11 دخترانه

درست است که حفاظت از گوشی مهم‌ترین معیار خرید یک کاور مناسب است. اما نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، سازگاری با گوشی‌تان است. به این معنی که قبل از خرید حتما بخش‌های گوشی مثل دوربین و لنزها را چک کنید که زیاد سفت نباشد تا به دوربین فشار وارد کند و نکته دیگر اینکه آنقدر جای دوربین بزرگ باشد که حین گرفتن عکس، احساس راحتی داشته باشید.اگر قاب زیاد سفت و ناهموار باشد، به قطعات گوشی آسیب وارد می کند.

قاب گوشی دخترانه فانتزی

جنس گارد گوشی آیفون

قیمت گارد گوشی آیفون

راهنمای خرید قاب گوشی

قاب گوشی شیک

همراه ما باشید

نظرات