جدیدترین مدل های قاب آیفون ۱۳ پرو مکس ویژه دختران

0

قاب آیفون ۱۳ پرو مکس : انتخاب بهترین قاب برای آیفون ۱۳ پرومکس می تواند تنوع زیادی داشته باشد. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل ها قاب این گوشی زیبا همراه راهنمای خرید آن ویژه ۱۴۰۱ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

قاب آیفون 13 پرو مکس

جدیدترین مدل های قاب آیفون ۱۳ پرو مکس ویژه دختران

قاب، لوازم جانبی مهمی است که از آسیب دیدن آیفون شما محافظت می کند. چه بخواهید فریم را از خط و خش نجات دهید یا از صفحه نمایش در برابر ترک محافظت کنید، یک قاب می تواند به شما کمک کند تا از همه چیز جلوگیری کنید. با این حال، بسته به قابی که انتخاب می کنید، می تواند حجم قابل توجهی رابه گوشی شما اضافه کند.

قاب آیفون 13

انواع قاب آیفون :

قاب ژله ای : این قاب از پلاستیک پلیمری پلی یورتان ساخته شده است. یک پلاستیک نرم و منعطف. (کاور TPU چیست؟) این نوع قاب‌ها، قابلیت آنتی شوک دارند. یعنی ضربه را دفع می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت پراستفاده‌ترین قابی است که در حال حاضر استفاده می‌شود. قیمت آن هم نسبت به سایر قاب‌ها کمتر است. در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها وجود دارند. به راحتی روی گوشی نصب می‌شوند و هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید قاب را از روی گوشی خارج کنید.

گارد آیفون 13

قاب ژله ای شفاف هم یکی از پراستفاده‌ترین‌هاست. مناسب افرادی است که دوست ندارند ظاهر گوشی‌شان را تغییر دهند و صرفا برای امنیت بالا از قاب استفاده می‌کنند.

قاب گوشی فانتزی

قاب چرمی : در یک کلام می‌توان گفت این قاب فوق‌العاده است. زیبایی و جذابیت ویژه‌ای دارد. بر خلاف بقیه‌ی قاب‌ها، هر چقدر بیشتر از قاب چرمی استفاده کنید جذاب‌تر می‌شود. کلاسیک‌تر و خاص‌تر می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که گوشی زیاد از دست‌تان می‌افتد قاب چرمی خیال شما را راحت می‌کند چون تا حدی گیردار است و گوشی از داخل دست شما سر نمی‌خورد.

قاب گوشی آیفون دخترانه

قاب چوبی : کلاسیک و جذاب. طرحی که هر کسی را هیجان‌زده می‌کند. از چوب مصنوعی و حتی چوب طبیعی در ساخت این قاب‌ها استفاده می‌شود. اما اکثر قاب‌های چوبی که در بازار می‌بینید از چوب مصنوعی ساخته شده‌اند. سبک هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. خوش‌دست و زیبا هستند به علاوه کثیف نمی‌شوند. چربی‌ها روی آن جمع نمی‌شوند و لکه‌ نمی‌گیرد.  قاب چوبی به سختی می‌شکند و امنیت بسیار بالایی دارد.

راهنمای خرید قاب آیفون 13

مدل سیلیکونی : سیلیکون ضد تعریق است. اگر گوشی داخل دست‌تان عرق می‌کند و شما را کلافه کرده‌ است، قاب سیلیکونی این مشکل را حل می‌کند. سیلیکون زیبا و حرفه‌ای است. شخصیت ویژه‌ای دارد. فراموش نکنیم که بیشتر استایل فانتزی و اسپرت دارد. قاب سیلیکونی در دسته‌ی قاب‌های نرم قرار می‌گیرد. امنیت بالایی دارد. رطوبت، نور خورشید و هیچ چیز دیگری روی آن اثر منفی ندارد. چربی‌ها را جذب نمی‌کند و ضد لکه است. خوش‌ساخت و زیباست و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید قاب گوشی

قاب گوشی دخترانه فانتزی

قاب گوشی آیفون شفاف

قاب سیلیکونی فانتزی

همراه ما باشید

نظرات