لپ تاپ جدید XPS 13 دل هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد

0

دل اعلام کرده است که لپ تاپ XPS 13 2-in-1 جدیدش که اولین بار در ماه ژوئن معرفی شده بود، به‌زودی با قیمت اولیه ۱۰۹۹ دلار برای خرید در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. برخلاف نسل‌های قبلی، مدل‌های ۲ در ۱ لپ تاپ XPS 13 2-in-1 دل یک محصول به سبکی سرفیس پرو همراه با کیبورد مغناطیسی هستند. این موضوع به دستگاه اجازه می‌دهد که به سرعت از یک تبلت به یک لپ تاپ تبدیل شود. این همان روش مشابهی است که آیپد پرو اپل با صفحه کلید جادویی می‌تواند انجام دهد. طراحی جدیدی برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که هنگام خرید لپ تاپ به تطبیق پذیری توجه بیشتری می‌دهند و می‌توانیم به دانشجویان و کار آفرینان اشاره کنیم.

 لپ تاپ جدید XPS 13 دل

فاکتور فرم هم به کاربران کمک می‌کند که آزادانه و روان بتوانند از حالت مصرف به حالت بهره‌وری کامل بروند. این لپ تاپ اولین لپ تاپ سری XPS است که اتصال ۵G جدید را ارائه می‌کند. اگرچه این ویژگی هنوز در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود. مدل ۵G که احتمالا گران‌تر هم خواهد بود، رنگ تیره‌تری خواهد داشت و بدنه پشتی آن به محافظ گوریلا گلس ۷ به جای بدنه پشیتی آلومینیومی مجهز می‌شود. لپ تاپ ۲ در ۱ جدید دارای یک قلم سازگار هم است که به‌صورت مغناطیسی به بالا می‌چسبد و شارژ می‌شود. البته این قلم اختیاری است و ۱۰۰ دلار هزینه اضافی هنگام خرید لپ تاپ به‌صورت جهانی دارد.

خرید لپ تاپ ۲ در ۱ سری XPS 13 دل

دل اعلام کرده است که قلم تجربه‌ای طبیعی از نوشتن را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. همچنان گفتنی است که یک نسخه XPS 13 Plus نسخه توسعه دهندگان برای اوبونتو ۲۲.۰۴ تایید شده است و طی همین ماه در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این لپ تاپ در مقایسه با قیمت لپ تاپ ایسر می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خرید باشد. برای خرید لپ تاپ دل مقداد آی تی می‌تواند فروشگاهی عالی برای یک خرید ایده آل باشد. به‌طور خاص، پشتیبانی طولانی مدت از این لپ تاپ هم تایید شده است. این بدان معنی است که حداقل تا ۲۰۲۳ قرار نیست که دل پشتیبانی از این لپ تاپ جدید را به پایان برساند و با به‌روزرسانی‌های تعمیر و نگهداری می‌تواند تا سال ۲۰۲۷ هم مورد استفاده قرار گیرد.

در حالی که دل دستگاه‌های دیگری را هم تولید می‌کند که از اوبونتو پشتیبانی می‌کنند، این اولین دستگاه از سری XPS و در واقع اولین رایانه شخصی OEM است که برای اوبونتو ۲۲.۰۴ تایید شده است. مدل‌های دیگر با نرم‌افزار قدیمی LTS 20.04 هم عرضه شد‌ه‌اند. دستگاه جدیدی تعدادی ارتقا جدید هم دارد که می‌توانیم به بهبودهای امنیتی، انتخاب رنگ‌های جدید دسکتاپ، تنظیمات جدید داک و برنامه‌های به‌روزرسانی شده از جمله فایرفاکس ۱۰۳ اشاره کنیم. این لپ تاپ هم‌اکنون با قیمت اولیه ۱۲۹۹ دلار وب سایت دل موجود است.

لپ تاپ جدید XPS 13 دل

قابلیت‌های صفحه نمایش

با خرید لپ تاپ دل مدل XPS 13 2-in-1 می‌توانید از صفحه نمایش لمسی ال ای دی با اندازه ۱۳.۴ اینچی استفاده کنید که به‌طور خودکار، تصویر نمایش داده شده را به جهت دلخواه می‌چرخاند. صفحه نمایش از رزولوشن استاندارد ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند که به‌دلیل نسبت تصویر ۱۶:۱۰ کمی بلندتر از یک صفحه نمایش اچ دی معمولی دیده می‌شود. این در حالی است که برای استفاده متوسط به اندازه کافی هم شارپ دیده می‌شود. تست کنندگان خاطرنشان کرده‌اند که از نزدیک، صفحه نمایش به‌صورت پیکسلی دیده می‌شود. برای نمایشگر UHD+، رزولوشن بهتر از ۴K خواهید داشت. این صفحه نمایش با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل همراه با اختلاف رنگی و جزئیات، می‌تواند نمایشگر رتینا اپل را شکست دهد.

UHD+ یک پنل IPS با زوایای دید تا ۱۷۰ درجه است که یک ویژگی ضروری برای لپ تاپ‌هایی است که می‌توان آن را چرخاند و برگرداند. این نمایشگر دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، روشنایی ۵۰۰ نیت و قابلیت محدوده دینامیکی بالا است. تست کنندگان هم متوجه شده‌اند که هر دو صفحه نمایش روشن‌تر و بزرگ‌تر رقبا دیده می‌شود. دل هم می‌گوید که لپ تاپ XPS 13 2-in-1 آن‌ها دارای ۲۰۴۸ سطح حساسیت برای تجربه طبیعی‌تر دست خط با استفاده از قلم است. برای خرید لپ تاپ دل مقداد آی تی می‌تواند گزینه‌ای مناسب‌تر باشد. چرا که قیمتی مناسب همراه با تنوعی عالی از پیکربندی همین لپ تاپ را برای شما فراهم کرده است.

تجربه صوتی و پورت‌ها

تنها دو پورت USB-C در لپ تاپ XPS 13 2-in-1 دل می‌بینیم که یکی از آن‌ها با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه و با پشتیبانی از تاندربولت ۴ در اختیار شما خواهد بود و از هر دوی آن‌ها می‌توان برای شارژ استفاده کرد. یک آداپتور USB-A به USB-C هم داریم. دل آداپتورهای جانبی برای اتصالات HDMI و اترنت به فروش می‌رساند که می‌توانید به سراغ‌شان بروید. یک میکرو اس دی ریدر و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز روی دستگاه تعبیه شده است. منتقدین می‌گویند که اسپیکرها به‌طور کلی صدایی واضح و ضفاف دارند. اما صدا بسته به جهت گیری کاربر در کنار لپ تاپ می‌تواند متفاوت به گوش برسد.

اسپیکرها در لبه‌های پایه به سمت پایین جهت یافته‌اند و دلیل این صداهای متفاوت هم همین است. نسخه قابل تبدیل این لپ تاپ از فناوری وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. طراحی وب کم در این لپ تاپ کمی ضعیف دیده می‌شود. لپ تاپ در پایین کیس صفحه نمایش قرار دارد و مانند اکثر لپ تاپ‌ها در بالا نیست. بنابراین، وقتی که در حال تماس با برنامه زوم هستید، به جای اینکه دوربین روی صورت شما فوکوس کند، انگشتان شما را بزرگ‌نمایی خواهد کرد. علاوه بر این، وب کم هنگام چرخاندن روی صفحه به‌صورت خودکار تصویر خود را برنمی‌گرداند تا دوربین در بالای صفحه قرار گیرد. وضوح ۷۲۰p این لپ تاپ هم در سطح متوسط قرار دارد.

بررسی قیمت لپ تاپ ایسر از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای بررسی قیمت لپ تاپ دل به سراغ فروشگاه مقداد آی تی رفته و تنوعی عالی از محصولات این کمپانی را هم برای خرید با همدیگر قیاس کنند. لپ تاپ های گیمینگ ایسر دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است و می‌توانند چندین سال برای تجربه بازی‌های AAA بسیار عالی باشند. خرید لپ تاپ از برندهای معتبر دیگری مانند اپل و ایسوس هم از فروشگاه مقداد آی تی فراهم شده است.

نظرات