جدیدترین مدل های دستکش زمستانی پسرانه بچگانه ۱۴۰۲

0

دستکش زمستانی پسرانه بچگانه : دستکش یکی از پوشاک مناسب و ضروری برای فصل زمستان است. به همین جهت ما مدل های شیک دستکس پسرانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستکش زمستانی پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های دستکش زمستانی پسرانه بچگانه ۱۴۰۲

نکات مهم خرید دستکش زمستانی :

ساختار دستکش زمستانی : یک دستکش زمستانی باید از لایه‌های متعددی ساخته شده باشد تا موثر واقع شود. اما تعداد دقیق این لایه‌ها بستگی به کاربردی دارد که دستکش برای آن طراحی شده است. یک دستکش به حداقل ۲ لایه نیاز دارد تا یک ” دستکش زمستانی ” نامیده شود. لایه اول : لایه بیرونی مثل نایلون یا چرم. لایه دوم : لایه داخلی عایق گرما مانند اکریلیک یا پلی‌استر. لایه اول به عنوان حفاظی در برابر محیط خارج و لایه دوم به عنوان غشایی برای عایق گرما به کار می‌رود. دستکش‌های زمستانی می‌توانند تا ۴ لایه داشته باشند.

دستکش زمستانی پسرانه

راهنمای خرید

بهترین عایق‌بندی : انتخاب بهترین عایق در دستکش‌های زمستانی کودکان، انتخابی مرزی است. چنان که اگر در تعداد لایه ها زیاده روی شود، به سختی می‌توانید دست خود را حرکت دهید و در دستکش‌های بسیار نازک هم امکان سرد شدن دست وجود دارد.

دستکش زمستانی بچگانه

دستکش را متناسب با شرایط آب و هوایی : یک دستکش مناسب باید آستر مناسبی هم داشته باشد که معمولا از جنس پشم، کشمیر یا خز است. داشتن یا نداشتن آستر و نوع و جنس آن نقش مهمی در میزان گرم کردن دستکش دارد به طور مثال اگر دستکشی آستر نداشته باشد تا زمانی که دمای هوا بالای صفر درجه سانتیگراد باشد مناسب است. دستکش‌هایی که آستر از جنس کشمیر دارند را می‌توانید تا دمای ۹ درجه زیر صفر هم بپوشید و دستکش‌های با آستر خز برا دمای پایین‌تر از این هم مناسب هستند و دستان کودک شما را به خوبی گرم نگه می‌دارند.

دستکش بچگانه

پس قبل از خرید دستکش لازم است که شرایط آب و هوایی منطقه سکونت خود و زمانی را که کودک شما بیرون از منزل هست در نظر داشته باشید و جنس و ضخامت و نوع آستر دستکش را بر اساس آن انتخاب کنید.

ویژگی خرید دستکش زمستانی بچگانه

قیمت  و جنس دستکش : دستکش‌هایی که قیمت پایین‌تری دارند معمولا آستری از جنس پلی‌استر یا ترکیبی از پلی‌استر و پشم گوسفند دارند. این آسترها دوام بیشتری نسبت به آسترهای کشمیر و یا پشم خالص دارند. تست‌های کیفیت دستکش و آستر آن معمولا با ماندگاری و دوام دستکش کاری ندارند و ظرافت و کیفیت ساخت آن را می‌سنجند و قیمت را بر اساس آن تعیین می‌کنند.

راهنمای خرید دستکش پسرانه

پس لازم است بدانید که دستکش‌های با آستر خالص پشم یا کشمیر پس از دو فصل استفاده خراب می‌شوند و آستر آن‌ها از بین می‌رود اما میزان گرم کردن آن‌ها نسبت به ترکیب پلی‌استر و پشم بیشتر است در حالی که آسترهای ترکیب پلی‌استر و پشم دوام بالاتری دارند ولی دستان کودک شما را به اندازه کافی گرم نمی‌کنند.

مدل های جدید دستکش بچگانه

قیمت دستکش بچگانه

مدل های فانتزی دستکش پسرانه بچگانه

بهترین جنس دستکش زمستانی

همراه ما باشید

نظرات