جدیدترین مدل های هودی دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

1

هودی دخترانه بچگانه : این لباس یکی از لباس های محبوب فصل پاییز این نوع لباس بچگانه است که در رنگ ها و طرح های زیادی تولید می شود. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید هودی دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

هودی دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل های هودی دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

نکات مهم خرید :

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هودی ایی که برای فرزند خود خریداری می کنید باید راحت باشد و کودک شما در آن احساس آرامش داشته باشدتا بتواند با خیال راحت و آزادانه بازی کند.

هودی بچگانه دخترانه

راهنمای خرید

به جنس هودی مدنظرتان توجه داشته باشید. معمولا جنس هودی ها نخی، کتان، پنبه ای، پلی استر و… است. انتخاب هر کدام از این جنس ها به سلیقه و میزان بودجه ی شما بستگی خواهد داشت. البته اغلب جنس نخی پنبه ای بیشترین خواهان را دارد.

یک نکته مهم داخل بسیاری از هودی‌ها حالت کرکی دارد. این حالت باعث ایجاد گرمای بیشتر می‌شود اما اگر جنس پارچه داخلی، کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث نشستن کرک روی موها یا لباس‌تان شود. برای پایین آوردن این ریسک، بهتر است جنس داخل و خارج لباس شبیه هم باشند یا حتما از کیفیت جنس هودی یا سویشرت‌تان مطمئن شوید.

هودی دخترانه

حتما به طرح روی این نوع لباس دقت کنید. به دنبال خرید هودی با طرح و شکل های زیبا و جذاب باشید تا توجه او را به خود جلب کند. طرح های عروسکی معمولا گزینه ی خوبی برای دختران است. چون دختر بچه ها هرچه بزرگتر می شوند، تمایلشان به داشتن لباس های زیبا بیشتر خواهد شد.

هودی بچگانه

هودی‌ها معمولا گشاد و آزاد هستند در واقع این ذات هودی است که باید قدری بزرگ‌تر از سایز فیزیکی کاربر دوخته شود، اما دقت کنید برای فرزندانتان بهتر است کمی گشاد تر از حد معمول بخرید تا کودک شما بتواند با خیال راحت مدت زیادی آن را بپوشد.

راهنمای خرید هودی بچگانه

هودی جیب دار یا بدون جیب :

اگر فرزند شما از جمله افرادی هست که در پاییز دستانش قرمز می شود و یخ می زند یک هودی جیب‌دار انتخاب کنید تا دست فرزند شما همیشه گرم باشد علاوه بر اینکه هودی جیب دار جذاب و شیک نیز هست.

انواع هودی بچگانه

قیمت هودی را در نظر بگیرید :

در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید هودی بچگانه، قیمت آن است. دلایل زیادی در تعیین قیمت می تواند دخیل باشد، از جنس و طرح هودی گرفته تا برند تولید کننده آن، اما این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید اقدام به خرید یک هودی مناسب برای فرزندتان نمایید. معمولا قیمت هودی‌ها در بازار از حوالی ۶۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۳ میلیون تومان هم می‌رسد.

قیمت هودی بچگانه دخترانه

هودی دخترانه شیک

جنس هودی دخترونه

نکات مهم خرید هودی بچگانه

مدل های جدید هودی بچگانه دخترانه

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل های هودی دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

  1. ماریا رضایی گفت:

    سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    پیشنهاد میکنم این محصولات رو هم ببینید:

نظرات