جدیدترین مدل های ژاکت پسرانه بچگانه ویژه ۱۴۰۱

0

ژاکت پسرانه بچگانه : با شروع فصل پاییز والدین به فکر تهیه ژاکت های زیبا برای کودک خود می افتند. به همین دلیل ما مجموعه ایی از ژاکت های پسرانه بچگانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ژاکت پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های ژاکت پسرانه بچگانه ویژه ۱۴۰۱

خرید لباس بچه با کیفیت : به خاطر فعالیت زیادی که بچه‌ها دارند بهتر است در انتخابتان سراغ لباس‌هایی بروید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. برای مثال پارچه را به سمت نور بگیرید و اگر پارچه نازک بود و به آسانی می‌شد طرف دیگر آن را دید درباره خریدش بیشتر فکر کنید؛ چون احتمالا با چند بار شسته شدن کیفیتش را از دست خواهد داد.

ژاکت بچه گانه پسرانه

راهنمای خرید

درزهای لباس بچه چگونه باید باشد: برای خرید لباس بچه مناسب کمی وسواس خرج دهید و به دقت درزها و دوخت لباس را نگاه کنید. لباسی که درزهای آن محکم نباشد و دوخت نامناسبی داشته باشد؛ قطعا کیفیت و ماندگاری بالایی به ویژه بعد از چند بار استفاده و شست و شو نخواهد داشت. بنابراین درزها را به خوبی چک کنید.

ژاکت پسرانه

چه لباس‌هایی برای کودکمان نخریم

لباس‌های زرق و برقی ممنوع : درست است که لباس‌های دارای تور گیپور و پارچه‌های براق بسیار زیبا هستند و فرزندتان در آن ظاهر بهتری پیدا می‌کند؛ اما خرید لباس بچه‌ای را که پوست را آزار دهد و باعث قرمزی و خارش شود، از انتخاب‌هایتان حذف کنید.

ژاکت بچگانه

لباس‌های ریش دار و بندی نخرید : لباس‌هایی را که در قسمت‌هایی دارای ریشه یا ریش و بند هستند را از لیست خرید لباس بچه به ویژه برای بچه‌های شیرخوار یا نوپا حذف کنید. چون کودک ممکن است آن‌ها را بجود، بخورد یا حتی این بندها دور گردنش قرار بگیرند و خدای نکرده باعث آسیب به او شوند.

نکات مهم خرید ژاکت پسرانه بچگانه

چه رنگ لباسی برای بچه‌ها مناسب است

بچه‌ها نمی‌توانند مانند بزرگترها مدام حواسشان به لباسشان و تمیزی باشد. پس بهتر است اگر روی این مساله حساس هستید لباس‌هایی را با رنگ تیره یا طرح‌های شلوغ که لکه‌ها را نشان نمی‌دهند؛ انتخاب کنید اما پیشنهاد می‌گردد روزی یکبار لباس بچه به ویژه شیرخواران را عوض کنید.

راهنمای خرید ژاکت بچگانه

سایز بچه را داشته باشید

همراه بردن فرزندتان هنگام خرید دشوار است و به اذیت شدنش نمی‌ارزد. پس قبل از خرید لباس بچه، سایز او را یادداشت کنید و با خیال راحت خرید کنید. اما ما پیشنهاد می کنیم حتما برای کودکان یک سایز بزرگتر بخیر مخصوصا لباس هایی مانند ژاکت.

 انواع ژاکت بچگانه

ژاکت های شیک بچگانه

ژاکت نوزادی

نحوه شستشو ژاکت بچگانه

مدل های جدید ژاکت پسرانه

همراه ما باشید.

 

 

 

نظرات