جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار مردانه شیک ۱۴۰۱

0

ست هودی و شلوار مردانه : با توجه به شروع فصل پاییز و سرما ما در حرف تازه برای شما مدل های جدید ست هودی و شلوار مردانه همراه راهنمای خرید را آماده کرده ایم تا آخر همراه ما باشید.

ست هودی و شلوار مردانه

جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار مردانه شیک ۱۴۰۱

جنس هودی

جنس هودی و شلوار ها معمولا مثل هم است. پشم و کتان رایج‌ترین جنس هنگام تولید این پوشش‌ها محسوب می شود. این لباس ها با جنس های دیگر هم ساخته می شوند، به عنوان مثال برخی از هودی‌ها یک لایه توری در داخل دارند و یا قسمت بیرونی از یک جنس و قسمت درونی از یک جنس دیگر است.

هودی و شلوار

راهنمای خرید

طرح هودی و شلوار :

برخی از افراد دوست دارند که هودی و شلوار آن ها ساده بوده و نقش خاصی روی آن نباشد. این در حالی است که سایر افراد نقش و نگار روی هودی را دوست دارند و سراغ این نوع مدل ها می روند. با پیشرفت تکنولوژی های چاپ، طرح های متنوعی برای هودی ها و شلوار آن ارائه شده است، چاپ های سه بعدی یکی از جدیدترین ترندهای این حوزه است.

انواع ست هودی و شلوار

نکات مهم خرید ست هودی و شلوار مردانه :

بند دار یا ساده: هودی ها یا سویشرت‌هایی که دور یقه‌شان بندندارد و ساده هستند نسبت به مدل‌های بند‌دار، امکانات بیشتری به شما می‌دهند. مثلا می‌توانند استایل‌های جدی‌تری برایتان بسازند یا نگذارند کم سن و سال به نظر برسید.

راهنمای خرید ست هودی و شلوار مردانه

در نظر گرفتن جزئیات: به خاطر داشته باشید هودی‌ها و سویشرت‌ها علاوه بر اینکه برای اسپرت کردن استایل شما طراحی شده‌اند، باید تداعی کننده احساس گرما باشند. بنابراین هیچ وقت سراغ مدل‌هایی با قد کوتاه نروید. بهتر است هودی شما بلند باشد و حداقل کمی زیر کمرتان بیاید و حس گرم نگه داشتن بدن را منتقل کند. نکته دیگر اینکه مدل‌های جیب‌دار نسبت به مدل‌های ساده شما را گرم‌تر و اسپرت‌تر نگه می‌دارند.

مدل های جدید هودی و شلوار مردانه

چطور هودی و شلوار را ست کنیم :

اگر نتوانستید ست هودی و شلوار را بخیر می توانید به صورت جدا گانه این دو را با یکدیگر ست کنید. مـلا شلوار اسپرت مشکی و سفید با هر رنگ هودی ست می شود. اگر هودی و شلوار همرنگ نخریدید و پیدا نکردید اشکالی ندارد،می توانید رنگی ک شباهت دارد را خریداری کنید.

قیمت هودی و شلوار مردانه

جنس هودی مردانه

هودی و شلوار مردانه مشکی

هودی مردانه شیک

همراه ما باشید

نظرات